Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 206 van 206 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Is dit wel bij Amazon.nl? Dacht dat ze vanuit een distributiecentrum nabij de Nederlandse grens sturen. Ik heb zelf 2 stuks van een artikel besteld. 19-3 besteld. Eerste kwam gisteravond aan en ander exemplaar vanavond.

Ligt er inderdaad aan wat je het besteld. Gedeelte moet uit Duitsland komen maar dat zit ook vast. En de rest uit Frankrijk en daar kan ik dus een maandje op wachten als ik pecht heb .
    Geduld is een schone zaak!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door skunk Bekijk bericht
    Ligt er inderdaad aan wat je het besteld. Gedeelte moet uit Duitsland komen maar dat zit ook vast. En de rest uit Frankrijk en daar kan ik dus een maandje op wachten als ik pecht heb .
    Geduld is een schone zaak!
    Ik kreeg gisteren en eergisteren een bestelling uit Duitsland binnen die ik vorige week heb besteld. Maar zal inderdaad per bedrijf afhangen. Die van mij kwam van Amazon c.q. van een marktpartij op Amazon.

Standaard

Kan ook anders, do 26 mrt. 07:54 besteld:

DVDPROFILER

Panasonic P55VT50; SONY STR-DN1080; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A); JBL L830/LC1/HLS410/Control One; BK Gemini II; Logitech Harmony Companion/Google Nest Hub; Nvidia Shield 2017; PS3 60GB

Standaard

Aan de hoezen te zien is de ene een Duitse uitgave en de andere een Engelse. Dat zou het verschil kunnen verklaren. Je weet in ieder geval dat de bestelling op 28 maart wordt bezorgd. Dat is in deze onzekere tijden al heel wat, alleen als ze via PostNL versturen dan kan het nog wat langer duren. Die hebben momenteel erg grote logistieke problemen, niet alleen met de pakketpost maar ook met de brievenbuspost.
    TV: Samsung UE55F8000 | Samsung UE49KS8000 | Blu-rayspeler (1): Oppo UDP-203 (UHD/3D, regiovrij) | Blu-rayspeler (2): Panasonic DP-UB9004EG (UHD/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Platenspeler: Dual CS 460 | CD-speler: Marantz CD6005 | Sony X202 ESD

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Aan de hoezen te zien is de ene een Duitse uitgave en de andere een Engelse. Dat zou het verschil kunnen verklaren. Je weet in ieder geval dat de bestelling op 28 maart wordt bezorgd. Dat is in deze onzekere tijden al heel wat, alleen als ze via PostNL versturen dan kan het nog wat langer duren. Die hebben momenteel erg grote logistieke problemen, niet alleen met de pakketpost maar ook met de brievenbuspost.
    28 maart? Doe er een maandje bij.

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten