Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 355 worden weergegeven.

Discussie: Amazon.nl

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ook van een tweede zending van Amazon.nl (ook deze was daags na bestelling binnen) krijg ik nu mail dat men de verzendkosten vergoed omdat de leverdatum niet gehaald is.
    Raarrrrrrrrr.
    Ik heb dat nog nooit bij Amazon gehad, niet bij USA, Canada, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, ook al werd het steevast later bezorgd dan aangegeven. Heel bijzonder. Ook die snelle levering is zeer apart. Woon jij soms naast het magazijn/distributiedepot?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik heb dat nog nooit bij Amazon gehad, niet bij USA, Canada, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, ook al werd het steevast later bezorgd dan aangegeven. Heel bijzonder. Ook die snelle levering is zeer apart. Woon jij soms naast het magazijn/distributiedepot?
    Hier in Eindhoven staat voorzover ik weet niks van Amazon. DHL heeft hier wel vestigingen.

    In beide gevallen was het in de ochtend besteld en eind van de middag al bericht dat het verzonden was. In die mails stond de vermoedelijke bezorgdatum (3 dagen later) die dus ruimschoots gehaald werd.

    Ik heb ze gecontacteerd en heb ook nadrukkelijk gezegd dat ik het gewoon tijdig ontvangen heb en er geen recht op heb maar het was van "veel plezier met je spullen en het is zo in orde".

    Mbt snelle levering:
    Bij Amazon.de 27 april wat besteld en 29 april binnen
    Amazon.co.uk meerdere zaken:
    -24 april besteld; 27e verzonden; 29e binnen
    -24 april besteld; 25e verzonden; 29e binnen
    -18e besteld; 19e verzonden; 21e binnen
    Alles was via DHL en met T&T

    Maar ook een bestelling bij een 3rd party op Amazon.nl die de 16e besteld is, de 17e is verzonden.....en nog steeds onderweg is (Royal Mail, zonder T&T) en als vermodelijke bezorgdatum 1-11 mei heeft.
    Laatst aangepast door theThinWhiteDuke : 01-05-2020 om 14:08

  3. #228

    Standaard

    Mijn bestelling van Amazon.co.uk viel van de week op de mat. 2 dagen eerder dan hun planning.

  4. #229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    PostNL zou mijn pakket vandaag afleveren. T&T geeft aan 'bezorgd', maar in ieder geval niet bij mij. Nu mag ik weer terug naar Amazon.nl. Ze zien me al aankomen, mijn vorige bestelling is ook al zoekgeraakt... Ik denk dat ik de coronacrisis maar afwacht voordat ik weer iets bestel.
    Deze lag vandaag alsnog op de mat. De bezorger had zeker een verkeerd knopje ingedrukt...

    Gelukkig had ik nog geen contact gehad met Amazon.

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Mijn bestelling van Amazon.co.uk viel van de week op de mat. 2 dagen eerder dan hun planning.
    Valt mij op dat Amazon.co.uk de laatste tijd heel erg rap levert, meestal eerder dan de geplande datum. Behalve als het via Royal Mail wordt verstuurd, dan is de levering op of zelfs na de geplande lever datum.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  6. #231
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Bij mij is Amazon.co.uk momenteel een ramp, nog haast niets geleverd gekregen, merendeel van de pakjes gaan verloren. Nu weer drie waarvan ik wellicht een refund ga krijgen. Enige wat vorige week toekwam vertrok vanuit Frankrijk, deze kwam wel snel aan. Kan me niet van de indruk ontdoen als zou ik de enige zijn met problemen als dingen werkelijk uit de UK komen vaak via Rochester.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #232

    Standaard

    Er is er van mij één onderweg. Meestal gaan bestellingen door Amazon zelf tegenwoordig via DHL, in mijn ogen één van de beste transporteurs. Dit keer is de bestelling via een derde partij ('seller'), dus dan loopt dat meestal via een ander traject, in dit geval via het vreselijke Royal Mail, de Engelse PostNL. Amazon geeft aan dat het pakketje tussen 20 mei en 10 juni (!) bezorgd wordt. We zullen zien.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #233

    Standaard

    Ligt helemaal aan de bezorger, denk ik; DHL is al diverse keren een order van mij kwijtgeraakt. Royal Mail is traag als bagger, maar levert uiteindelijk wel.

  9. #234

    Standaard

    Gisteren en vandaag wat binnen:
    1e was 2 dagen na verzending binnen (amazon UK, met DHL)
    De 2e was 19 dagen na verzending binnen (3rd party seller op amazon UK, met RoyalMail)

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Meestal gaan bestellingen door Amazon zelf tegenwoordig via DHL, in mijn ogen één van de beste transporteurs.
    Meen je dit echt? Heb al een paar keer een Blu-ray pakketje via dat bedrijf geleverd gekregen waar ik absoluut niet tevreden over ben. Meerdere keren voorgekomen dat je zit te wachten op je pakketje, en dat je later te zien krijgt in Track & Trace dat "We hebben U helaas niet thuis aangetroffen" en het pakketje dus mooi niet wordt geleverd.
    Was wel degelijk thuis (maar hoe bedoelt U "niet thuis aangetroffen" ? Moet je tegenwoordig thuis zijn dan om een pakketje in de brievenbus gestopt te krijgen dan?) en er is niet aangebeld door DHL.
    De volgende dag ligt het dan wel gewoon in de bus, geen status meer dat je niet thuis bent aangetroffen. Gewoon geen zin om te leveren, daar komt het ogenschijnlijk op neer.
    Heb veel betere ervaringen met PostNL, maar dat komt nog maar sporadisch voor, meestal levering vanuit Amazon UK via DHL de laatste tijd.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Meen je dit echt? Heb al een paar keer een Blu-ray pakketje via dat bedrijf geleverd gekregen waar ik absoluut niet tevreden over ben. Meerdere keren voorgekomen dat je zit te wachten op je pakketje, en dat je later te zien krijgt in Track & Trace dat "We hebben U helaas niet thuis aangetroffen" en het pakketje dus mooi niet wordt geleverd.
    Was wel degelijk thuis (maar hoe bedoelt U "niet thuis aangetroffen" ? Moet je tegenwoordig thuis zijn dan om een pakketje in de brievenbus gestopt te krijgen dan?) en er is niet aangebeld door DHL.
    De volgende dag ligt het dan wel gewoon in de bus, geen status meer dat je niet thuis bent aangetroffen. Gewoon geen zin om te leveren, daar komt het ogenschijnlijk op neer.
    Heb veel betere ervaringen met PostNL, maar dat komt nog maar sporadisch voor, meestal levering vanuit Amazon UK via DHL de laatste tijd.
    Deze ervaring heb ik ook een keer gehad met DHL. Ik heb daar toen ook een klacht over ingediend, want ik was er speciaal voor thuisgebleven. Waardeloos.
    Deze avond wordt er toevallig ook een pakketje aangeleverd door DHL, als het goed is...we wachten af...
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #237

    Standaard

    Ik geef alleen maar mijn ervaringen met DHL weer, mannen. En die zijn al jaren gewoon uitermate goed. Altijd op de aangegeven dag en tijd bezorgd, met een duidelijk tijdvenster, waar ze zich ook aan houden. Nooit een pakje gemist, of het nu bij mij of bij de buren afgegeven werd. Ik heb juist mindere ervaringen met PostNL. Te vaak de melding dat ze vandaag niet komen, maar dat het morgen wordt, te ruime bezorgtijdvakken (tussen 9.00 en 16.30 uur, ja zo kan ik het ook), maar gelukkig nog nooit iets niet gekregen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #238

    Standaard

    Lijkt er dan op dat het regionaal goed kan verschillen met bezorgdiensten. Vindt alleen de smoes van niemand thuis voor een pakketje dat gewoon in de brievenbus past niet meer dan een grove leugen, past niet bij een zichzelf respecterend bedrijf. Beetje jammer.
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  14. #239

    Standaard

    Ik heb met beide, zowel PostNL en DHL, goede en minder goede ervaringen gedurende tientallen jaren. DHL is vaak goed (vooral Express) maar de Parcel-afdeling maakt het soms wel wat bonter. Beide geven soms in de app/online aan dat het pakket al is bezorgd voordat het pakket daadwerkelijk is ontvangen, maar DHL doet dat soms pas de dag erna. En ook stoppen ze pakketjes in containers of bellen zelfs ver na 22.00 aan om een pakket te bezorgen. Zo bont maakt PostNL het dan weer niet. Wel vind ik DPD en GLS echt de mindere bedrijven, want die zijn heel rigide met hun bezorg-regels (één bezorgpoging, daarna retour en niet zelf een bezorgafspraak kunnen maken, tenminste tot een aantal maanden geleden). Dan heb ik liever PostNL of DHL.

  15. #240

    Standaard

    Ik heb niet liever dan dat de koerier een vast afhaalpunt in de buurt heeft waar je het pakje zelf kan afhalen. Zo heeft DPD een inzamelpunt hier vlak op de hoek van de straat. Liever dat dan dat men met alle geweld het pakje in de bus durft te proppen, met alle gevolgen vandien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #241

    Standaard

    Weet niet, of het hier al is bekend is, maar op blu-ray.com kun je nu ook de Nederlandse vlag selecteren, om Nederlandse Blu-ray deals te zien. Zo te zien echt alleen NL releases, en geen UK, DE of FR releases, die ook veel te vinden zijn op Amazon NL.

    Viel me op dat Amazon (NL maar ook DE) in de bevestigingsmail en de verzendmail niet (meer) toont om welke items het gaat. Alleen bij de bevestigingsmail is er nog een link naar je account.

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Weet niet, of het hier al is bekend is, maar op blu-ray.com kun je nu ook de Nederlandse vlag selecteren, om Nederlandse Blu-ray deals te zien. Zo te zien echt alleen NL releases, en geen UK, DE of FR releases, die ook veel te vinden zijn op Amazon NL.

    Viel me op dat Amazon (NL maar ook DE) in de bevestigingsmail en de verzendmail niet (meer) toont om welke items het gaat. Alleen bij de bevestigingsmail is er nog een link naar je account.
    Wel in de bestelbevestiging, maar idd niet meer in de verzendbevestiging.

  18. #243

    Standaard

    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.
    Ik lig al voor de deur! Wat is Prime Day? Koopjes uitsluitend voor leden van hun veel te dure Prime-service?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik lig al voor de deur! Wat is Prime Day? Koopjes uitsluitend voor leden van hun veel te dure Prime-service?
    Veel kortingen, voor iedereen zo lang er voorraad is.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Morgen vanaf 9.00 uur Amazon Prime Day.
    Weet niet, of hij doorgaat vandaag: https://forum.blu-ray.com/showthread...t=amazon+prime

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik lig al voor de deur! Wat is Prime Day? Koopjes uitsluitend voor leden van hun veel te dure Prime-service?
    2,99 duur? Gratis verzenden en dan ook nog een streaming dienst met een veel beter aanbod dan menig ander.

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    2,99 duur? Gratis verzenden en dan ook nog een streaming dienst met een veel beter aanbod dan menig ander.
    Dan is dat flink goedkoper geworden. Ik heb die Prime-optie jaren geleden op Amazon.de gehad, en toen was dat 4,99 of 6,99 per maand. Het nadeel is dat die alleen geldt voor de specifieke Amazon-vestiging. Voor iedere vestiging moet je dat opnieuw afsluiten (en betalen). En dan loopt dat wel in de papieren als je - zoals ik - zowel bij de Amerikaanse, Engelse, Duitse, Franse, Nederlandse en Italiaanse wel eens wat koopt. Die streaming service interesseert me niet. Ik heb helemaal niets met streaming diensten. Ik ben waarschijnlijk ook de enige in Nederland die geen Netflix of Videoland kijkt. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.
    Ik ben wel Select-klant bij bol.com voor slechts 9,99 per jaar en dat haal ik er dik uit. En bij bookspot.nl ben ik Premium-lid voor 0,99 per maand, en dat heb ik er ook al lang uit.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan is dat flink goedkoper geworden. Ik heb die Prime-optie jaren geleden op Amazon.de gehad, en toen was dat 4,99 of 6,99 per maand. Het nadeel is dat die alleen geldt voor de specifieke Amazon-vestiging. Voor iedere vestiging moet je dat opnieuw afsluiten (en betalen). En dan loopt dat wel in de papieren als je - zoals ik - zowel bij de Amerikaanse, Engelse, Duitse, Franse, Nederlandse en Italiaanse wel eens wat koopt. Die streaming service interesseert me niet. Ik heb helemaal niets met streaming diensten. Ik ben waarschijnlijk ook de enige in Nederland die geen Netflix of Videoland kijkt. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.
    Ik ben wel Select-klant bij bol.com voor slechts 9,99 per jaar en dat haal ik er dik uit. En bij bookspot.nl ben ik Premium-lid voor 0,99 per maand, en dat heb ik er ook al lang uit.
    Ik heb dat Prime abonnement op Amazon.de & dat kost me € 5,99 per maand, dit in tegenstelling tot de € 2,99 op Amazon nl. Maar ik weiger over te stappen naar Prime nederland, omdat als men eenmaal overgestapt is van de naar nl, dan kan men nooit meer terug. En persoonlijk is de keuze op de veel ruimer dan op nl. Dus ik blijf lekker bij Prime de.

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb dat Prime abonnement op Amazon.de & dat kost me € 5,99 per maand, dit in tegenstelling tot de € 2,99 op Amazon nl. Maar ik weiger over te stappen naar Prime nederland, omdat als men eenmaal overgestapt is van de naar nl, dan kan men nooit meer terug. En persoonlijk is de keuze op de veel ruimer dan op nl. Dus ik blijf lekker bij Prime de.
    Nou, dan zat ik wat prijs betreft in de buurt. Ik bestel te weinig bij Amazon Duitsland om dat er ruimschoots uit te halen. Ik wist niet dat je maar bij één vestiging tegelijk een Prime-abonnement kunt afsluiten en dat je daarna niet meer kunt wisselen? Je kunt toch het ene abonnement opzeggen en dan bij een andere vestiging een nieuwe afsluiten? Want anders zou dit wel erg klantonvriendelijk zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 67891011121314 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •