Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 31 van 31 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Nog niet genoemd
    Lang Leve De Koningin.
    Dat is een film dat gaat over ee nmeisje die helemaal wegdroomt in een schaakspel en dat schaakspel komt letterlijk en figuurlijk tot leven
    Mijn toekomstige onderzetters
    Denk vrij. Zet je verstand op 0

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jim Muskee
    Nog niet genoemd
    Lang Leve De Koningin.
    Dat is een film dat gaat over ee nmeisje die helemaal wegdroomt in een schaakspel en dat schaakspel komt letterlijk en figuurlijk tot leven
    Mooie film en de vrouw van Dick Maas. Nee echt een prachtige film moet de dvd nog eens gaan halen.

  3. #28

    Standaard

    Uhm zo slecht vond ik resident evil helemaal niet
    ik heb alle delen van het spel gespeelt
    en het sfeertje van het spel zat wel in de film
    eigenlijk vind ik resident evil de beste game verfilming

    mijn top 3 beste game verfilmingen zijn

    resident evil

    mortal kombat

    tomb raider

    slechste vond ik

    streetfighter en mario bros

  4. #29
    wjlaak01
    Guest

    Standaard

    ik had de film al een paar maanden geleden gezien, vond het toch een leuke film (ken het spel niet, dus zoek ook geen vergelijkingen)

    Ben maar blij dat je deze film gezien hebt, en niet Reign of Fire, die vond ik dus echt tegenvallen.. :S

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wjlaak01
    ik had de film al een paar maanden geleden gezien, vond het toch een leuke film (ken het spel niet, dus zoek ook geen vergelijkingen)

    Ben maar blij dat je deze film gezien hebt, en niet Reign of Fire, die vond ik dus echt tegenvallen.. :S
    Na de film nogmaals op dvd te hebben gekeken, moet ik een beetje inbinden. Vermakelijk, maar dus niet echt geloofwaardig. Wel leuk effectjes links en rechts!
    Reign of Fire nog steeds niet gezien. Geen gemis zo te horen.

    Greetzzzz

  6. #31

    Standaard

    wel ik heb Resident Evil gezien en vond hem absoluut vermakelijk. De spellen ken ik enkel uit de magazines (altijd zwakke beoordelingen behalve het originele spel). Met dit soort van films kan je niet meer origineel zijn. En de mensen die op het verhaal zitten te vitten ... wie let met dit soort films op een verhaal? Dat maak je mij toch niet wijs hè.... please ... Je kijkt naar de kwaliteit van het gebodene. Voor mij voldeed dat meer dan voldoende en de DVD zal dus ook in mijn kast komen. En als er echt een trilogie van komt dan moet het al erg verkeerd gaan om ze niet alle drie te hebben.

    Maar ja ik ben ook zo iemand die Scooby Doo goed vond en Minority Report alleen al gaat kopen op basis van de trailer. En zo'n mensen worden hier steeds minder aanvaard. Spijtige evolutie

    Respect ... kent iemand dat woordje nog !!!

    Oh ja ... Reign Of Fire ... I was entertained !!!
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •