De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Sint [DVD]

  1. #1

    Standaard Sint [DVD]

    Sint

    Dick Maas toont ons de echte Sinterklaas

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Enorm slechte B-film! Expres bewaard voor dit weekend, maar zonde van m'n tijd.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  3. #3

    Standaard

    Prima mee vermaakt. Gewoon heerlijk om weer eens een Maas te zien. Natuurlijk zitten er fouten in en had er meer in gezeten, maar dit kon bij mij de pret niet drukken.....fout op het randje, heerlijk....deel 2 mag van mij...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Redelijk vermakelijke film, ben zelf niet zo van de Hollandse film, maar deze wilde ik toch wel zien, heb me er redelijk mee vermaakt, het rammelt hier en daar wel, maar dat mag de pret niet drukken.

    Leuke film voor een keer, en vooruit, deel 2 mag komen
    Grtz Ron

  5. #5

    Standaard

    Inderdaad leuk voor een keer, speciaal rond 5 december natuurlijk. Wij zijn al lang niet meer bang voor Sinterklaas. Het einde leek niet helemaal te kloppen. Een deel 2 kan ik me niet direct voorstellen, maar misschien over 22 jaar?

  6. #6

    Standaard

    Gekeken met een groepje vrienden. Zéér wisselvallig filmpje. Er werd hard gelachen om de prima afslacht-scenes (wat die Sint allemaal kan met zijn staf...), maar nog harder om de ongelooflijk kazige dialogen. Tussen de horror-scenes door is de film echter vrij saai, was tegen het einde al in slaap gesukkeld, maar aan de 'climax' schijn ik ook weinig gemist te hebben.

    Dick Maas heeft een paar prachtige Neder-klassiekers op zijn naam staan (Flodder, Amsterdamned), maar helaas ook makkelijk te vergeten B-filmpjes (Do Not Disturb). Heb me met Moordwijven ook uitstekend vermaakt, maar met Sint maakt Maas zich er toch wat te makkelijk vanaf, terwijl er veel meer uit te halen was. Dus hopelijk wordt deel 2 beter.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •