Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 64 worden weergegeven.

Discussie: Vreemde Praktijken

  1. #26

    Standaard Verloren 15 afleveringen gevonden!!

    Kijk hier wordt ik nu enorm blij van!!!

    Vandaag bericht van Source 1 Media:

    Ik wilde je even laten weten dat de 15 “verloren afleveringen” gevonden zijn en we zijn nu druk bezig deze te digitaliseren.
    Ik dacht, daar wordt je vast heel blij van. J

    Met vriendelijke groeten / With Kind regards ,

  2. #27

    Standaard

    Bam! Waarschijnlijk lagere kwaliteits-(S?)VHS opnames, maar hoe dan ook mooi dat ze hart voor de zaak tonen en actief achter die tapes zijn aangegaan. Pluspunt voor Source 1 Media!

  3. #28

    Standaard

    Oh dat is mooi, komen die dan in een extra box of wordt de release uitgesteld ?

  4. #29

    Standaard

    Zij gaan 21 maart gewoon redden. Dat voel ik aan mijn water. :P

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Kijk hier wordt ik nu enorm blij van!!!

    Vandaag bericht van Source 1 Media:

    Ik wilde je even laten weten dat de 15 “verloren afleveringen” gevonden zijn en we zijn nu druk bezig deze te digitaliseren.
    Ik dacht, daar wordt je vast heel blij van. J

    Met vriendelijke groeten / With Kind regards ,
    Inderdaad, daar word ik ook ook erg blij van! Geweldig van Source 1 Media dat ze dat zo snel (?) hebben gedaan!

    En ja, het kan zo zijn dat de kwaliteit wat minder goed is, of dat er een logo'tje in de bovenhoek staat, of dat er een voice-over te horen is bij de aftiteling die het programma na de STER aankondigd, maar dat maakt geen ene moer uit. Punt is dat ze die verloren afleveringen hebben weten te opsnoekelebakken en die meteen op de dvd's zetten.

    Ik hoop echt dat Source 1 Media verdergaat met het uitgeven van Nederlandse comedyseries op dvd; een heruitgave van Vrienden voor het Leven of Schiet mij maar Lek zie ik wel zitten, evenals een release van Jansen, Jansen, Wat Schuift 't?, Niemand De Deur Uit en... Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan vrees ik

  6. #31

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Inderdaad, daar word ik ook ook erg blij van! Geweldig van Source 1 Media dat ze dat zo snel (?) hebben gedaan!

    En ja, het kan zo zijn dat de kwaliteit wat minder goed is, of dat er een logo'tje in de bovenhoek staat, of dat er een voice-over te horen is bij de aftiteling die het programma na de STER aankondigd, maar dat maakt geen ene moer uit. Punt is dat ze die verloren afleveringen hebben weten te opsnoekelebakken en die meteen op de dvd's zetten.

    Ik hoop echt dat Source 1 Media verdergaat met het uitgeven van Nederlandse comedyseries op dvd; een heruitgave van Vrienden voor het Leven of Schiet mij maar Lek zie ik wel zitten, evenals een release van Jansen, Jansen, Wat Schuift 't?, Niemand De Deur Uit en... Tja, zo kan ik nog wel even doorgaan vrees ik
    Pril Geluk mag van mij ook wel een DVD-release krijgen.

    Ik heb me in het verleden negatief uitgelaten over Source 1 Media. Meermaals. En echt, ik had er alle reden toe: de box van Mijn dochter en ik waarvan de DVD's mislukt waren en de uitzendingen onbekijkbaar trilden, de coverart van Kees & Co die eruitzag alsof hij was gecomprimeerd met Paint... Maar ze doen het gaandeweg steeds beter. Na de Wordt Vervolgd-uitgave (Die ik overigens helemaal niet zo goed vond; 16:9 met 4:3 in een kader en de oude beelden voorzien van een nieuw niet weg te halen logo, en de DVD's hadden geen menu... Maar het feit dat ZIJ het aandurfden Wordt Vervolgd in een compilatieset uit te brengen gaf hun respect in mijn ogen, echt waar) begon ik ze actually steeds beter te vinden. Ook nu weer, Vreemde Praktijken, een obscure comedy uit de begin 90s.

    Als ze nu ook nog André van Duin Producties om krijgen en de revues in een compilatiebox weten uit te brengen, dan wil ik er direct gaan solliciteren.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Pril Geluk mag van mij ook wel een DVD-release krijgen.
    Ook, en daarnaast nog veel meer series wat mij betreft.

    Ik heb me in het verleden negatief uitgelaten over Source 1 Media. Meermaals. En echt, ik had er alle reden toe: de box van Mijn dochter en ik waarvan de DVD's mislukt waren en de uitzendingen onbekijkbaar trilden, de coverart van Kees & Co die eruitzag alsof hij was gecomprimeerd met Paint... Maar ze doen het gaandeweg steeds beter. Na de Wordt Vervolgd-uitgave (Die ik overigens helemaal niet zo goed vond; 16:9 met 4:3 in een kader en de oude beelden voorzien van een nieuw niet weg te halen logo, en de DVD's hadden geen menu... Maar het feit dat ZIJ het aandurfden Wordt Vervolgd in een compilatieset uit te brengen gaf hun respect in mijn ogen, echt waar) begon ik ze actually steeds beter te vinden. Ook nu weer, Vreemde Praktijken, een obscure comedy uit de begin 90s.
    Bij één van de Ha Die Pa!-boxen viel een deel van de tekst op de achterkant weg. Daarnaast zag dát er pas uit alsof het in Paint was gemaakt

    Maar goed, ze worden steeds beter inderdaad. Ze brengen series in een snel tempo uit, gaan achter beeldmateriaal aan (zoals nu bij deze serie) en ze beantwoorden mails ook snel - wat ik erg belangrijk vind.

    Als ze nu ook nog André van Duin Producties om krijgen en de revues in een compilatiebox weten uit te brengen, dan wil ik er direct gaan solliciteren.
    Compilatiebox? Gewoon de hele mik (als dat beschikbaar is) in een box, inclusief een box aan extra's!

  8. #33

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Compilatiebox? Gewoon de hele mik (als dat beschikbaar is) in een box, inclusief een box aan extra's!
    Wat denk je wat ik bedoel met een compilatiebox? Een compilatie van álle bewaard gebleven uitzendingen.

  9. #34

    Standaard

    En wat te denken van de moeder der Comedy's ''Zeg ns Aaa'' compleet uitbrengen?.

    Maar gaan we hier niet compleet off topic? Ik dacht dat het ging om de serie Vreemde Praktijken

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En wat te denken van de moeder der Comedy's ''Zeg ns Aaa'' compleet uitbrengen?.

    Maar gaan we hier niet compleet off topic? Ik dacht dat het ging om de serie Vreemde Praktijken
    Nou ja, het zijn toch immers Vreemde Praktijken dat veel series nog niet op dvd zijn verschenen?

    Maar je hebt gelijk. On-topic dan maar weer
    Laatst aangepast door PeterKelder : 07-03-2013 om 20:16

  11. #36

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En wat te denken van de moeder der Comedy's ''Zeg ns Aaa'' compleet uitbrengen?.

    Maar gaan we hier niet compleet off topic? Ik dacht dat het ging om de serie Vreemde Praktijken
    Dat mag toch ook wel eens een keer... Beter een keer een goedlopend topic dan alles in een stel zelfstandige slechtlopende topics te zetten.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Dat mag toch ook wel eens een keer... Beter een keer een goedlopend topic dan alles in een stel zelfstandige slechtlopende topics te zetten.
    Dat is dan wel overzichtelijker als je dat plaatst in zelfstandige topics , Maar maak anders dan een topic aan ''Nog te verschijnen TV series'' of zoiets

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat is dan wel overzichtelijker als je dat plaatst in zelfstandige topics , Maar maak anders dan een topic aan ''Nog te verschijnen TV series'' of zoiets
    Nee. "Beter een keer een goedlopend topic dan alles in een stel zelfstandige slechtlopende topics (of in dit geval een slechtlopend zelfstandig topic) te zetten." Er is (op de titel na, maar zelfs die kan gewijzigd worden) niet echt iets onoverzichtelijk aan, gebruik de searchfunctie op het trefwoord wat je zoekt en je vind dit topic.

    Het valt me op dat wanneer een topic offtopic gaat maar wel dermate goedloopt, er altijd iemand is die vervolgens begint over dat het offtopic is en hier niet hoort. Prima, maar dat is nog irrelevanter dan het hele offtopic-geneuzel bij elkaar. Niets ten nadele van jou natuurlijk, maar het werkt echt nooit. Want een nieuw topic wordt na aandringen aangemaakt en hop, het topic valt dood. Omdat de posts worden verhuisd van topic naar topic kan men het hier niet meer vinden, omdat lezers van het andere topic het een rehash vinden van wat hier al stond, of omdat de discussie al in het andere topic haast voltooid was en er verder niet veel over te zeggen valt. Dus ja, het heeft geen zin.

    Vooralsnog gaat het nog steeds om de serie Vreemde Praktijken, gezien deze door een respectvolle actie van Source 1 Media op DVD wordt gezet in zijn complete serievorm, en dat dit ook wel eens met andere programma's mag gebeuren. Ik noem André van Duin-shows, comedy's als Niemand de deur uit, Pril geluk, Zeg 'ns Aaa, Ik ben je moeder niet, etcetera.

  14. #39

    Standaard

    releasedatum nu 4 april bij bol.com

    uitgesteld voor de nieuwe afleveringen ??

  15. #40

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    releasedatum nu 4 april bij bol.com

    uitgesteld voor de nieuwe afleveringen ??
    Lijkt me wel, ja. Hmm, m'n water heeft me bedrogen.

  16. #41

    Standaard

    De verloren afleveringen zijn teruggevonden? Erg mooi, daarvoor wil ik wel een extra weekje wachten!

  17. #42

    Standaard

    Opheldering of het de originele banden zijn die terug zijn gevonden, of privé-opnames. Hierbij het antwoord van Source 1 Media:

    Even een snel en kort antwoord, het zijn originele banden die zijn teruggevonden.

    Met vriendelijke groeten / With Kind regards ,

    Caja Engelen

  18. #43

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Opheldering of het de originele banden zijn die terug zijn gevonden, of privé-opnames. Hierbij het antwoord van Source 1 Media:

    Even een snel en kort antwoord, het zijn originele banden die zijn teruggevonden.

    Met vriendelijke groeten / With Kind regards ,

    Caja Engelen
    Top!

    Source 1 Media is goed bezig! Hebben ze toevallig nog vacatures at the moment?

  19. #44

    Standaard

    Boxen staan nu voor 14.99 per stuk bij bol.com.

    Zeer scherpe prijs, zeker nu de serie compleet is!!

  20. #45

    Standaard

    Zo, zo! De originele banden zelfs? Ze zijn ontzettend goed bezig daar!

  21. #46

    Standaard

    Nieuw ontwerp, beter dan het vorige en met origineel logo van 'Vreemde praktijken'!
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Nieuw ontwerp, beter dan het vorige en met origineel logo van 'Vreemde praktijken'!
    Ziet er goed uit

  23. #48

    Standaard

    heeft iemand ze al ? Zijn het nu complete series ?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    heeft iemand ze al ? Zijn het nu complete series ?

    Ik heb box 1 vandaag binnen, en daar staat aflevering 1 t/m 17 op. Leuke serie, ik denk dat ik box 2 en 3 ook ga bestellen binnenkort.

  25. #50

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Macca728 Bekijk bericht
    heeft iemand ze al ? Zijn het nu complete series ?
    Het zijn de complete series, is al eerder aangekondigd

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •