Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 126 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

  3. #53

  4. #54

  5. #55

    Standaard

    Damn, wat een verschil. Eindelijk scherp beeld. Het lange wachten wordt dus gelukkig beloond.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  6. #56

    Standaard

    Hij is idd beduidend scherper.... Toch maar mn US disc vervangen, de digibook hou ik wel...

  7. #57
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Geen Nederlandse subs op de UK disc.

  8. #58

    Standaard

    Deze ga ik zeker halen/bestellen (15 Euro bol.com) moet alleen nog steeds T2 op Blu-ray aanschaffen...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  9. #59

    Standaard

    Heb het ook besteld bij bol.com. Best wel moeilijk dat wachten tot deze hier gereleased wordt. En dan ook nog E.T dat duurt nog heel lang voordat deze uit komt.

  10. #60

    Standaard

    Unboxing van The Terminator Steelbook: http://www.youtube.com/watch?v=xIScQsOoVuM
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  11. #61

    Standaard

    i.d.d. stuk scherper dan de US release, wel jammer van die moderne teal-look

  12. #62

    Standaard

    De UK steel bevat niet de docu "Other Voices" van een uur. Zwaar minpunt. Waarom niet??? Echt, ik word soms gek van die distributeurs. Pannekoeken.
    "Will you just....take it....easy, man?"
    The Dude

  13. #63

    Standaard

    Welke extra's krijgen we hier eigenlijk? Dezelfde als op de UK steelbook of andere? Als we er hier meer krijgen annuleer ik mijn UK steelbook wel wanneer ik hem binnenkrijg deze week.

  14. #64

    Standaard

    Aangezien het om dezelfde distributeur gaat verwacht ik niet dat wij andere extra's krijgen. Hoewel, er zijn nog wel eens verschillen tussen diverse landen, ook al is de distributeur hetzelfde. Echter kijkend naar informatie over de Blu-ray in diverse landen blijken de extra's overal hetzelfde te zijn:

    - "Creating the Terminator: Visual Effects and Music" documentaire
    - "Terminator: A Retrospective" documentaire
    - Terminated Scenes

  15. #65

    Standaard

    [QUOTE=Frank;1897496]Aangezien het om dezelfde distributeur gaat verwacht ik niet dat wij andere extra's krijgen. Hoewel, er zijn nog wel eens verschillen tussen diverse landen, ook al is de distributeur hetzelfde. Echter kijkend naar informatie over de Blu-ray in diverse landen blijken de extra's overal hetzelfde te zijn:

    Bedankt, frank! Heb mijn Uk steelbook toch gecancelled en ga voor de gewone Nl versie.

  16. #66

    Standaard

    Gisterenavond de UK disc gekeken nadat ik jaren lang de US disc heb gehad. Het beeld is echt een wereld van verschil en zo slecht vond ik de US uitgave ook weer niet. Het geluid is ook uitstekend alleen een beetje zacht waardoor ik hem wat harder moest zetten dan normaal met name om het gesproken woord goed te kunnen verstaan.

  17. #67
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die steelbook is erg mooi. Ik ben benieuwd of de hoes van de NL versie ook de uiteindelijke versie is. Want die vind ik echt 3x niks, terwijl deze zo mooi is. Wellicht toch maar voor deze versie gaan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Die steelbook is erg mooi. Ik ben benieuwd of de hoes van de NL versie ook de uiteindelijke versie is. Want die vind ik echt 3x niks, terwijl deze zo mooi is. Wellicht toch maar voor deze versie gaan.
    Frankrijk heeft ook een mooie steelbook en nl ondertiteld.
    BD (1243) What i Watch

  19. #69
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Thanks.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #70

    Standaard

    Maar geen DTS-HD MA op de Franse editie. Enkel terug HR.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Ik zie bij Amazon UK alleen geen steelbook van deze uitgave? Wel een reguliere case. Met net geen 11 pond is deze nieuwe uitgave wel vriendelijk geprijsd...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Ik zie bij Amazon UK alleen geen steelbook van deze uitgave? Wel een reguliere case. Met net geen 11 pond is deze nieuwe uitgave wel vriendelijk geprijsd...
    In de UK heeft alleen Play.com een (exclusief) steelbook uitgegeven, maar die is al maanden uitverkocht. Verder is er geen steelbook van The terminator in UK te verkrijgen.

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Mooi dat de review zo positief is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    nog een review http://www.avforums.com/movies/The-T...0/blu-ray.html

    nu minder positief....

    Maar wel met Nederlandse onderteitels en DTS-HA MA 5.1 ??????
    Title : The TerminatorMedia : Blu-rayRegion : MultiregionCountry : UKCertificate : 15Number of discs : 1Media Format : Blu-rayStudio : MGMRelease date : 15th October, 2012Retail price : £25Running time : 102 minutesSound : English -HD 5.1
    Spanish
    French
    PortugueseSubtitles : English French Spanish Portuguese Chinese Japanese Danish Dutch Icelandic Norwegian SwedishPicture : Widescreen 1.85:1Extras : Creating the Terminator
    Terminated Scenes
    Terminator: A Retrospective

    Title : The Terminator

    Media : Blu-ray

    Region : Multiregion

    Country : UK

    Certificate : 15

    Number of discs : 1

    Media Format : Blu-ray

    Studio : MGM

    Release date : 15th October, 2012

    Retail price : £25

    Running time : 102 minutes

    Sound :
    English -HD 5.1
    Spanish
    French
    Portuguese

    Subtitles :
    English French Spanish Portuguese Chinese Japanese Danish Dutch Icelandic Norwegian Swedish

    Picture : Widescreen 1.85:1

    Extras :
    Creating the Terminator
    Terminated Scenes
    Terminator: A Retrospective

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •