De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Regio vraagje

  1. #1

    Question Regio vraagje

    Hallo,

    Sinds kort kan ik aan gratis amazon.com tegoed komen. Hier wou ik eigenlijk series van gaan kopen omdat ik toch niet weet wat anders en aangezien dit binnen de 22 euro grens van belasting valt. Nou zag ik iets staan over regio codes en ben dit een beetje verder gaan onderzoeken. Nu heb ik er eigenlijk nog een paar vragen over:


    -Ik las ergens, dat tegenwoordig heel veel dvd spelers al standaard regiovrij worden geleverd. Is dit waar? Ik heb een JVC DD-8 set.

    -Als een speler dvd regiovrij is, is die dit ook voor blu-ray? Ik wou namelijk waarschijnlijk blu-ray gaan kopen aangezien hier wel Nederlandse ondertitelingen bijzaten en bij de gewone dvd versies niet.


    Ik heb jullie FAQ doorgekeken, maar daar vond ik niet echt antwoorden op mijn vragen en die is ook al redelijk oud dus ik weet niet of dat allemaal nog steeds correct is.


    Alvast heel erg bedankt voor alle hulp!


    Jasperino

  2. #2

    Standaard

    Ik zou, als ik jou was, je vraag even in een ander subforum stellen, namelijk hier. Het subforum hier gaat meer over Blu-ray schijfjes, het andere over spelers en apparatuur.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Ik wist inderdaad eigenlijk niet echt waar ik deze moest neerzetten. Hij staat nu in het goede subforum. Dit topic kan verwijderd worden wat mij betreft.


    Jasperino
    Laatst aangepast door jasperino : 10-12-2011 om 14:01

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •