Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 276 tot 300 van 312 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Twilight Time blu-rays zijn enkel regio A
    Nee! Die zijn allemaal regiovrij!!!

  2. #277

    Standaard

    Hoop dat jij gelijk hebt Frans!
    Iemand anders die echt zeker weet of ie regiovrij is?

  3. #278

    Standaard

    Hoop dat jij gelijk hebt Frank!
    Iemand anders die echt zeker weet of ie regiovrij is?

  4. #279

    Standaard

    Ja, deze is regiovrij.
    Ik heb al een 20 tal releases van TT en die zijn allemaal regiovrij, dus ook deze.

  5. #280

    Standaard

    Als je nog een bevestiging wilt: via onderstaande link kun je alle uitgaves van Twilight Time bekijken. Bij elke titel staat aangegeven dat deze regiovrij is.

    http://www.screenarchives.com/displa...TWILIGHT-TIME/

  6. #281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Als je nog een bevestiging wilt: via onderstaande link kun je alle uitgaves van Twilight Time bekijken. Bij elke titel staat aangegeven dat deze regiovrij is.

    http://www.screenarchives.com/displa...TWILIGHT-TIME/
    Bijna alle titels...The Disappearance is Region A only.

  7. #282

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T Bekijk bericht
    Bijna alle titels...The Disappearance is Region A only.
    Aha, niet gezien. Hoe dan ook, bij elke titel staat of deze regiovrij is... of niet.

  9. #284

    Standaard

    My bad, sorry. Ik was er vanuit gegaan dat ze allemaal regio A waren aangezien het Amerikaanse uitgaves zijn.

    Ik heb overigens een regiovrije Oppo, dus ik kijk niet naar regio's.

  10. #285

    Standaard

    Woensdagavond om 22:00 uur Nederlandse tijd gaan Audrey Rose, The Believers, The Blob, Under Fire en The Vanishing in de verkoop. Ondanks de verhoging van het aantal exemplaren van The Blob (5000 i.p.v. de gebruikelijke 3000) verwacht ik dat deze snel uitverkocht zal raken, gezien de vele reacties van diverse forums van mensen die 'm graag willen hebben.

  11. #286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Woensdagavond om 22:00 uur Nederlandse tijd gaan Audrey Rose, The Believers, The Blob, Under Fire en The Vanishing in de verkoop. Ondanks de verhoging van het aantal exemplaren van The Blob (5000 i.p.v. de gebruikelijke 3000) verwacht ik dat deze snel uitverkocht zal raken, gezien de vele reacties van diverse forums van mensen die 'm graag willen hebben.
    Ook woensdagavond:
    There will be an autographed copy of THE BUDDY HOLLY STORY - signed by Director Steve Rash - available to those customers who spend $100, before shipping, on other TWILIGHT TIME product.You must add the signed edition to your cart and check out with it to qualify.There will be a page just like the other titles to be added to your cart located on the homepage within the TWILIGHT TIME new releases box. This is a first come first serve offer.

    Bron: www.screenarchives.com

    Je moet wel minimaal 4 titels bestellen. Ik denk er nog even over na. Ik begrijp trouwens niet die hele hype rond "The Blob".

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Ik begrijp trouwens niet die hele hype rond "The Blob".
    Een 80s genre title net zoals "Fright Night" en "Christine" die naar mijn mening beter af zouden zijn bij een blu-ray label als Shout/Scream of Arrow Video. Twilight heeft als enige meerwaarde dat ze de filmmuziek op een isolated track aanbieden, transfer is meestal wat de studio hen toezend en de extras port over van vorige edities. Fright Night & Christine waren ook uitverkocht in pre-order, dus vooraleer ze al gedrukt waren en op ebay gingen ze voor recordprijzen. Ik zie dat ze de limiet voor "the blob" daarom hebben opgetrokken, maar er bestaat altijd een kans dat dit weer gebeurt.

    P.S. In het geval van "The Blob" is de filmmuziek IMO erg matig, had de soundtrack gekocht maar snel erna verkocht. Het is een leuke film, maar ik wacht wel dat hij goedkoper uitkomt op de europese markt (zoals nu het geval is met die andere 80s horror titels).

  13. #288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bumblefeet Bekijk bericht
    Een 80s genre title net zoals "Fright Night" en "Christine" ...... 80s horror titels).
    Van Christine (John Carpenter) en in mindere mate Fright Night kan ik het mij nog voorstellen, maar "The Blob"? Als ik de reacties op de diverse forums allemaal lees zal het hoogstwaarschijnlijk snel uitverkocht raken. Alhoewel, de Thunderbirds blu ray, was men ook uitgegaan dat deze snel uitverkocht zou raken. Het is nog steeds te koop. Limited to 3 copies per customer...

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Van Christine (John Carpenter) en in mindere mate Fright Night kan ik het mij nog voorstellen, maar "The Blob"? Als ik de reacties op de diverse forums allemaal lees zal het hoogstwaarschijnlijk snel uitverkocht raken. Alhoewel, de Thunderbirds blu ray, was men ook uitgegaan dat deze snel uitverkocht zou raken. Het is nog steeds te koop. Limited to 3 copies per customer...
    De film is voor mij nostalgisch, zag 'em in mijn vroege tienerjaren en het einde is me altijd bijgebleven. Het is niet een remake die ik op hetzelfde niveau als Carpenter's "The Thing", Kaufman's "Invasion of the Body Snatchers" of Cronenberg's "The Fly" zou plaatsen, maar al bij al is het een leuke film en 80s guilty pleasure. Regisseur Chuck Russell en scenarist Frank Darabont (Green Mile, Shawshank Redemption) deden het jaar ervoor "Nightmare on Elm Street 3: Dream Warriors", algemeen beschouwd als de beste Freddy sequel. Beide films hebben dankzij dit duo ook fantasierijke practical special effects sequences.
    Laatst aangepast door bumblefeet : 22-09-2014 om 23:56

  15. #290

    Standaard

    Fright Night wordt op 21 januari 2015 opnieuw uitgebracht.


  16. #291

    Standaard

    Van hun Facebook pagina, de nieuwe releases voor jan/febr 2015:

    2015


    THE BRIDE WORE BLACK (1968) BLU-RAY - Jan 20th
    THE PURPLE ROSE OF CAIRO (1985) BLU-RAY - Jan 20th
    BREAKING AWAY (1979) BLU-RAY - Jan 20th
    FRIGHT NIGHT: 30th Anniversary Special Edition (1985) BLU-RAY - Jan 20th
    BANDIT QUEEN (1994) BLU-RAY - Jan 20th
    LENNY (1974) BLU-RAY - Feb 10th
    LOVE AND DEATH (1975) BLU-RAY - Feb 10th
    THE ST VALENTINE’S DAY MASSACRE (1967) BLU-RAY - Feb 10th
    STORMY WEATHER (1943) BLU-RAY - Feb 10th
    TO SIR, WITH LOVE (1967) BLU-RAY - Feb 10th
    ZARDOZ (1974) BLU-RAY - Feb 24th

    Ik laat ze allemaal aan mij voorbij gaan...

  17. #292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Ik laat ze allemaal aan mij voorbij gaan...
    Ja, niet echt spectaculair, maar langs de andere kant ben ik altijd opgelucht dat ik niet 30 $ + shipping aan een film moet uitgeven die ik op blu-ray wens.

  18. #293

    Standaard

    Voor mij enkel de nieuwe Fright Night release en The Purple Rose of Cairo.

  19. #294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Voor mij enkel de nieuwe Fright Night release en The Purple Rose of Cairo.
    IS er een speciale reden waarom je niet de (veel goedkopere) Fright Night release die hier uitgekomen is niet koopt?

  20. #295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    IS er een speciale reden waarom je niet de (veel goedkopere) Fright Night release die hier uitgekomen is niet koopt?
    Volgens de Facebook pagina van TT, komen er een aantal extra's op, die nog niet eerder verschenen zijn. Dat kan een reden zijn. De cover is wel fraaier dan de Europese variant.

  21. #296

    Standaard

    Voor mij zeker:

    FRIGHT NIGHT: 30th Anniversary Special Edition (1985) BLU-RAY - Jan 20th
    THE ST VALENTINE’S DAY MASSACRE (1967) BLU-RAY - Feb 10th

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    IS er een speciale reden waarom je niet de (veel goedkopere) Fright Night release die hier uitgekomen is niet koopt?
    DTS-HD Master Audio 5.1, waarschijnlijk extra's, misschien deze keer een 50GB disc met hogere bit rate, waarschijnlijk mooi artwork, ...
    + Twilight Time brengt over het algemeen wel mooie releases en het limited gedeelte is leuk als je verzamelaar bent.

  22. #297

  23. #298

  24. #299

    Standaard

    Ik twijfel nog over The Vanishing. Het origineel van Criterion komt er sowiezo maar deze TT release van de remake vind ik ook wel interessant. Alleen 40 dollar....pfff....

  25. #300

Pagina 12 van 13 EersteEerste ... 28910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •