Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 312 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    ^^Ja die heb ik Richard.
    Ik vind het cijfer van blu-ray.com te laag, maar hij haalt het zeker niet bij The Robe en dat is toch wel jammer, zeker voor de prijs die je er voor moet betalen.
    Daar hik ik ook een beetje tegenaan. Het lijkt me een leuke film (en vooral een leuke aanvulling op The robe) maar voor de prijs moet ie dan ook wel foutloos zijn. Ik wacht nog even op een recensie van DVDBeaver, maar ik denk dat ik hem maar laat schieten.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt! Het gaat mij meer om de tijd dat ze wel (tegen een redelijke prijs) bij een andere uitgever uitkomen. Met een paar jaar wachten kun je dus veel besparen, al geldt dat natuurlijk voor alle blu-ray uitgaves. Maar deze zijn natuurlijk wel erg duur .
    Jij gaat er dus vanuit dat er over drie jaar nog blu-rays verschijnen? Dat kon tegen die tijd wel eens helemaal afgelopen zijn...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Jij gaat er dus vanuit dat er over drie jaar nog blu-rays verschijnen? Dat kon tegen die tijd wel eens helemaal afgelopen zijn...
    Ja, en het hele leven op aarde kan er ook weleens afgelopen zijn . Aangezien ik geen glazen bol heb, ga ik er wel vanuit. Het formaat wordt nog volop ondersteund door de uitgevers, dus tot het anders aangekondigd wordt, ga ik daar inderdaad vanuit. Ik denk dat het gros van de consumenten nog geen behoefte heeft aan een nieuw formaat zoals 4K, dus voorlopig zie het niet verdwijnen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ja, en het hele leven op aarde kan er ook weleens afgelopen zijn . Aangezien ik geen glazen bol heb, ga ik er wel vanuit. Het formaat wordt nog volop ondersteund door de uitgevers, dus tot het anders aangekondigd wordt, ga ik daar inderdaad vanuit. Ik denk dat het gros van de consumenten nog geen behoefte heeft aan een nieuw formaat zoals 4K, dus voorlopig zie het niet verdwijnen.
    Dat gevoel heb ik dus ook, en aangezien vele landen nog in een crisis zitten en waar voorspeld wordt dat de koopkracht van de consumenten de komende jaren nog wel gaat dalen of stabaliseren denk ik niet dat de industrie het aandurft om een geheel nieuw medium te introduceren. De ontwikkeling gaat wel verder en dat is ook heel goed, maar commerciele introductie wordt wellicht wel wat vertraagd door de recessie.

Standaard

Ik snap niet dat sommige mensen oprecht lijken te geloven dat 4K binnen drie jaar al de nieuwe standaard is. Het simpele feit is namelijk dat DVD nu nog altijd de standaard is en niet blu-ray, de gemiddelde persoon op straat koopt nog altijd DVD's en zolang dat niet veranderd is lijkt een overstap naar 4K me redelijk commerciële zelfmoord. Daarnaast geloof ik niet dat de echte meerwaarde van 4K voor mensen thuis al aangetoond is - het is niet zo en zal ook nooit zo zijn dat mensen thuis op schermen kijken zoals in Pathe. Kan me niet voorstellen dat 4K nou zo veel meerwaarde heeft voor TV's van 45 inch dat mensen bereid zijn om compleet nieuwe apparatuur aan te schaffen, zeker omdat veel mensen nog niet bereid zijn geweest om de overstap naar blu-ray te maken en nog altijd volledig tevreden zijn met DVD.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Standaard

Toevallig heb ik gisteren naar de R1 dvd gekeken van Schindler's List op m'n 52" LCD en dit vond ik echt een geweldige transfer. Tuurlijk, hij is Z/W, soms overbelicht en erg grainy maar voor voor de meesten zien ze echt geen verschil met blu-ray denk ik zo. Dus dat 4K verhaal zie ik ook nog niet zo snel in een een huiskamer verschijnen. Maar goed, we dwalen af....

Standaard

Promotiecampagne TT wegens hun 1-jarig bestaan:

SALES PROMOTION COMMENCES FRIDAY, APRIL 13th at 4 pm EST.
    Just wanted to give the heads-up to all our dedicated followers on FB -- starting this Friday with the pre-orders of "Journey to the Center of the Earth" and "The Big Heat" we wanted to alert you all to the following from SAE:

April 10 - Twilight Time’s next 2 Blu-ray releases JOURNEY TO THE CENTER OF THE EARTH (1959) and THE BIG HEAT (195...3) will go live April 13th at 4pm EST. As a bonus, there will be a limited 100 signed copies of Journey to the Center of the Earth by Pat Boone! This will be an additional product page with the same price and will denote “Autographed” for interested customers.

Also:

Beginning Friday at the same time as our 2 new Blu-ray releases go live, buy $85 dollars worth of Twilight Time product and receive your choice of 1 of the following 5 DVDs FREE with your purchase! To qualify you MUST include “Please add Free <title> DVD” in the order notes field on the final page of checkout on www.screenarchives.com

THE KREMLIN LETTER
    VIOLENT SATURDAY
    WOMAN OBSESSED
    THE EGYPTIAN (DVD only)
    MY COUSIN RACHEL

This promotion ends at the close of business on May 10th.

This is a first-anniversary thank-you to everyone who has supported us and made our start-up year the memorable adventure it has become....

Standaard

De TT's voor Juli en Augustus.
    Blijkbaar heel veel musicals.
    Voor mij enkel de 1ste titel.

-THOSE MAGNIFICENT MEN IN THEIR FLYING MACHINES (1965) BLU-RAY - July 10th
    -COVER GIRL (1944) BLU-RAY - July 10th
    -HIGH TIME (1960) BLU-RAY - Aug 14th
    -BYE BYE BIRDIE (1963) BLU-RAY - Aug 14th

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    De TT's voor Juli en Augustus.
    Blijkbaar heel veel musicals.
    Voor mij enkel de 1ste titel.

-THOSE MAGNIFICENT MEN IN THEIR FLYING MACHINES (1965) BLU-RAY - July 10th
    -COVER GIRL (1944) BLU-RAY - July 10th
    -HIGH TIME (1960) BLU-RAY - Aug 14th
    -BYE BYE BIRDIE (1963) BLU-RAY - Aug 14th
    Ik laat deze releases aan mij voorbij gaan. Heel misschien "Those magnificent men in their flying machines".

Standaard

Those magnificent men in their flying machines vind ik een ontzettend leuke film! Die gaat er wel komen denk ik.

Standaard

Het is inderdaad een leuke film. Ik heb deze film al jaren op DVD. Mocht het een uitstekende release worden, dan overweeg ik om deze blu-ray aan te schaffen.

Standaard

Ja, de animatiereeks van Dick Dastardly and Mutley is gebaseerd op die film.
    Ik zie de gelijkenissen geheel

Standaard

Mooie releases... die Blake Edwards film, Rita Hayworth/Gene Kelly combo en Bye Bye Birdie zijn wat mij betreft must-buys. 'Those Magnificent Men' interesseert me weinig of niet.

Standaard

Aaaarrrrrgggghhhhhh.... Bye Bye Birdie!!!!! Een droom gaat in vervulling! Nu nog 'The Swinger' en je hebt de ultieme George Sidney/Ann-Margret double bill!

Standaard

Belangrijke notie:

De Blu-ray van Desiree van TT heeft een foute EAN code. De EAN code is 8 51789 00313 9 en komt overeen met de EAN code van Roots of Heaven, ook van TT. Hopelijk krijgen we een aangepaste cover met juiste EAN code. Ik heb het probleem gemeld op Facebook en verwacht vandaag nog reactie.

Standaard

Nu te bestellen:

LANGUAGE: English
    VIDEO: 1080p High Definition / 1.85:1
    AUDIO: English 5.1 DTS-HD MA
    SUBTITLES: English SDH
    1997 / Color
    138 MINUTES
    Rated: PG-13
    REGION FREE
    Limited Edition of 3,000 Units

Special Features: Isolated Score Track / Original Theatrical Trailer

LANGUAGE: English
    VIDEO: 1080p High Definition / 2.35:1
    AUDIO: English DTS-HD MA MONO
    1957 / B & W
    89 MINUTES
    NOT RATED
    REGION FREE
    Limited Edition of 3,000 Units

Special Features: Isolated Score Track / Audio Commentary with Film Historians Alain Silver and James Ursini / Original Theatrical Trailer

De prijs is $ 29,98 plus verzendkosten. Wel jammer dat As Good As It Gets het audiocommentaar mist van de Sony DVD.

Standaard

De nieuwe releases zoals ze zojuist zijn gepost op Facebook:

NEW TT BLU-RAYS FOR SEPT / OCT:
    THE SOUND AND THE FURY (1959)
    STEEL MAGNOLIAS (1989)
    ENEMY MINE (1985)
    NIGHT OF THE LIVING DEAD (1990)
    Steel magnolia's???

Standaard

Hun filmkeuze begint rare vormen aan te nemen en te verslechten. Helaas.
    Misschien Enemy Mine, maar de rest... njette.

Standaard

Het leek me leuk om zo'n label te volgen, maar zo langzamerhand begint dat inderdaad wel een beetje lastig te worden. Hun keuzes worden steeds minder interessant. Enemy mine lijkt mij ook wel de leukste keuze van de nieuwe releases, maar of ik daar een hoge prijs voor zou willen betalen? Ik denk het niet.

Standaard

The Sound and the Fury schijnt een van de betere melodrama's van zijn periode te zijn, een film die ik ook al jaren wil zien, maar die ik zelfs niet op internet kon vinden en dus nog altijd niet gezien heb. Dus ik ben zeer blij dat ze deze uitbrengen. 'Steel Magnolia's' zal ik nooit begrijpen en volgens mij ben ik toch redelijk de perfecte doelgroep

Standaard

Posting op Facebook gisteren:

We're delighted to say, although sorry to see it go, that the Fox classic, Journey to the Center of the Earth, is now SOLD OUT.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Posting op Facebook gisteren:

Voor degene die geïnteresseerd is, ik heb nog een 2e gesealde blu van deze liggen. Wel aan zelfde prijs als geprijsde op SAE + verzendingskosten.

Bijkomend: ik ben een beetje ana het afhaken van Twilight releases. De soort filmkeuzes liggen me op dit moment niet zo, buiten Enemy Mines en The Wayward Bus, die ik beiden dan nog op een later tijdstip zal bestellen.

Standaard

Ik was al afgehaakt. Er zitten best titels bij die ik zou willen proberen, maar de kosten-baten verhouding is voor mijzelf helaas zoek bij deze releases.....

Standaard

Nog een berichtje van de Facebook-pagina:

Another one down...TT's Blu-ray of Mysterious Island is now SOLD OUT at http://t.co/7R8iiWn4
    Na het OOP gaan van Journey to the Center of the Earth kon je deze natuurlijk aan zien komen.

Ik ben zelf nog niet afgehaakt, maar ik heb m'n prioriteiten momenteel bij andere releases liggen. Those magnificent men in their flying machines ga ik nog wel bestellen trouwens. Ik vermoed trouwens dat die ook wel vrij snel OOP zal raken.

Pagina 5 van 13 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten