Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 312 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Pal Joey en Swamp Water zijn inmiddels te preorderen.

    Misschien dat ik Swamp Water wel ga bestellen. Het blijft toch Renoir, dus hoe slecht kan het zijn?
    Slecht is het nergens, maar geweldig ook niet.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Pal Joey en Swamp Water zijn inmiddels te preorderen.

    Misschien dat ik Swamp Water wel ga bestellen. Het blijft toch Renoir, dus hoe slecht kan het zijn?

    Ik wacht nog even voor deze. Ga zien hoe rap deze de deur uit is en met de stijgende dollar is zijn deze items sowieso een pak duurder geworden.
    Hoewel ze op facebook mij toch aan het overhalen zijn om beiden te kopen. Het blijven toch collectibles...

  3. #53

    Standaard

    Ik denk dat ik even wacht tot m'n kijkachterstand wat verder gedaald is, en dan beslis ik wel. In tegenstelling tot Fright Night lijken me dit geen titels die snel uitverkocht zullen raken.

    Ik heb inmiddels trouwens Rapture bekeken. Een heel aardige film is dat: het verhaal is interessant en visueel is het sowieso een mooi uitziende film. Het is een film die duidelijk geïnspireerd is door de nouvelle vague, maar het is wel wat minder gepolijst dan de toppers uit dat genre. Het acteerwerk is ook niet altijd even constant: Melvyn Douglas en Dean Stockwell doen het heel goed, maar het spel van Patricia Gozzi is soms een beetje té. Evengoed heb ik deze film met plezier bekeken. Alhoewel het geen klassieker is heeft deze film z'n kwaliteiten.

  4. #54

    Standaard

    Hmmm, dit was dus exact waar ik 'bang' voor was

    Picnic lijkt praktisch een andere film geworden. Ach ja, zat er toch al sterk over te denken om hem te kopen, maar dit maakt het een stuk makkelijker
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Hmmm, dit was dus exact waar ik 'bang' voor was

    Picnic lijkt praktisch een andere film geworden. Ach ja, zat er toch al sterk over te denken om hem te kopen, maar dit maakt het een stuk makkelijker

    Ziet er prachtig uit Picnic - alleen raar dat deze geen isolated score heeft, zoals al andere uitgaves van TT. Verwacht hem volgende week in de bus samen met Roots of Heaven. Die laatste heb ik nog nooit gezien, dus heel benieuwd naar.


    Rapture is ook heel goed. Moet enkel nog Fright Night bekijken.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Ziet er prachtig uit Picnic - alleen raar dat deze geen isolated score heeft, zoals al andere uitgaves van TT.
    Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar volgens de recensie waar Brakhage naar linkt zit die er wel op...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik weet niet waar je die info vandaan hebt, maar volgens de recensie waar Brakhage naar linkt zit die er wel op...
    Op de screenshots die op blu-ray.com staan zie ik nergens (laatste screenshot is de blu-ray menu) Isolated Score. Bij vorige edities stond dat bij Extra's of zelfs al op de main menu als Isolated Score staan, maar ook dat zie ik nu niet staan. Tenzij het bij set-up vermeld staat...

  8. #58

    Standaard

    Volgens hun eigen website staat het er wel op. Moet zeggen dat ik er niet wakker van kan liggen in ieder geval
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #59

    Standaard

    Staat in de recensie en bij de Audio specs.

    Ik kan er ook niet van wakker liggen overigens, ook niet als ik de BD wel zou kopen
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #60

    Standaard

    Vandaag Picnic en Roots of Heaven binnengekregen. Beide discs spelen niet af mijn BD speler. Zijn er nog mensen die deze 2 besteld hebben?

    Blu-ray's laden niet normaal, BD speler maakt meer lawaai dan anders en laadt discs niet zoals het hoort. Wanneer ik het hoofdmenu heb blokkeert de BD (play en pause button zijn alletwee geactiveerd en display van de BD bevat enkel liggende streepjes). Wanneer ik de discs herlaadt wordt tv volledig zwart en is de display van de BD speler nog altijd met liggende streepjes). Andere toetsen werken niet en krijg een "Verboden...." bericht op scherm.

    Beide discs hebben hetzelfde probleem.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Vandaag Picnic en Roots of Heaven binnengekregen. Beide discs spelen niet af mijn BD speler. Zijn er nog mensen die deze 2 besteld hebben?
    Yep, ik. Ook vandaag binnen. Ze spelen prima af als ik mijn speler op regio A zet, tenminste: op regio B blijft het beeld zwart...

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Tilburgs Bekijk bericht
    Yep, ik. Ook vandaag binnen. Ze spelen prima af als ik mijn speler op regio A zet, tenminste: op regio B blijft het beeld zwart...
    Dan mag ik ervan uit gaan dat deze 2 regio A locked zijn.
    Jammer, nu moet ik wel investeren in een regiovrije speler...
    Wel raar dat ze nu ineens regio A zijn en alle vorige regiovrij.
    Zal wellicht met rechten te maken hebben.

  13. #63

    Standaard

    [QUOTE=jurgen42u;1848790]Dan mag ik ervan uit gaan dat deze 2 regio A locked zijn.
    Jammer, nu moet ik wel investeren in een regiovrije speler...
    Wel raar dat ze nu ineens regio A zijn en alle vorige regiovrij.
    Zal wellicht met rechten te maken hebben.[/QUOTE!]


    !!!BELANGRIJK BERICHT!!!

    Twilight verzekerde mij dat er een Disc replacement komt voor Picnic en Roots of Heaven, aangezien TT normaal alleen regiovrije BD's produceert. Dat de discs nu enkel regio A zijn is een fout van de presser. Dus al diegene die al gekocht hebben en wensen om te ruilen moeten nog even geduld hebben.

  14. #64

    Standaard

    De releases voor april zijn bekend:

    DESIREE (1954) BLU-RAY - April 10th
    BELL, BOOK & CANDLE (1958) BLU-RAY - April 10th

    Ook de covers van de Blu-ray's Demetrius en Bite the Bullit staan op Facebook. Wat een prachtcovers weer!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    BELL, BOOK & CANDLE (1958) BLU-RAY - April 10th
    De film is onlangs volledig gerestaureerd dus het zal er wel oogverblindend uit zien, Tis alleen jammer dat de film zelf zo afschuwelijk is.

    En iemand daar bij Twilight Time heeft duidelijk een Kim Novak fetish Misschien dat ze ooit 'Jeanne Eagels' gaan uitbrengen, prachtfilm van George Sidney met Novak in de rol van de beroemde actrice die vrijwel constant eerder een Ingmar Bergman film lijkt te zijn. En visueel indrukwekkend, zodat een blu uiterst welkom zou zijn!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #66

    Standaard

    Ik vind Bell, book & candle wel leuk, maar of ik hem daarom maar meteen op Blu-ray wil bezitten? Ik weet het niet. Ik denk het eigenlijk niet.

  17. #67

    Standaard

    Desiree komt er bij mij wel in. Leuk filpje met de Marlon in Napolinistische tijdperk. Die andere laat ik aan mij voorbijgaan. Heb enkele clipjes ervan gezien op youtube en het kan me niet warm maken eerlijk gezegd.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Desiree komt er bij mij wel in. Leuk filpje met de Marlon in Napolinistische tijdperk. Die andere laat ik aan mij voorbijgaan. Heb enkele clipjes ervan gezien op youtube en het kan me niet warm maken eerlijk gezegd.
    Maar voor een 'leuk filmpje' begrijp ik niet dat je die prijs ervoor wil betalen. Stel dat hij niet gelimiteerd was,en je moest er zoveel voor betalen: zou je het dan ook doen?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Maar voor een 'leuk filmpje' begrijp ik niet dat je die prijs ervoor wil betalen. Stel dat hij niet gelimiteerd was,en je moest er zoveel voor betalen: zou je het dan ook doen?
    Misschien niet. Maar ik koop wel regelmatig Blu's aan hoofdprijs, voornamelijk Disney's dan wel. Ik snap je wel.
    En als je ze nu niet koopt en ze zijn uitverkocht, kan je ze enkel aan 4x de prijs kopen dan dat ze nu staan. Her en der op ebay vind je nog wel exemplaren van TT's Fright Night.
    Laatst aangepast door jurgen42u : 20-02-2012 om 13:11

  20. #70

    Standaard

    Bite the bullet en Demetrius and the gladiators zijn inmiddels te preorderen.

    Ik denk dat ik Demetrius en Picnic ga bestellen.

  21. #71

    Standaard

    Ik lees het volgende op blu-ray.com:

    Looks like we'll also be getting ;

    May 8

    JOURNEY TO THE CENTER OF THE EARTH (1959)
    THE BIG HEAT (1953)

    June 12

    JOHN STEINBECK'S "THE WAYWARD BUS" (1957)
    AS GOOD AS IT GETS (1997)
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #72

    Standaard

    As Good As It Gets??? Zo'n grote film exclusief op blu-ray bij TT?
    Mijn mond valt open van verbazing.

  23. #73

    Standaard

    Dit is echt te bizar voor woorden: zat gisteren 'Repo Man' te kijken en toen Otto hete koffie in iemands gezicht gooide, maakte ik nog het grapje tegen mijn vriend 'he pulls a Lee Marvin on him', daarbij verwijzend naar de beroemde scene in 'The Big Heat' waarin Marvin hete koffie in het gezicht van Gloria Graham gooit. en toen zei ik nog hardop "wanneer komt 'The Big Heat' nu op blu-ray?" Nu dus!

    En 'As Good As It Gets' is geweldig nieuws, maar toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat je die over 1,5 jaar overal voor 6 dollar in de reguliere uitgave kunt kopen, dus daar wacht ik nog wel mee.

    En Jayne Mansfield en Joan Collins in een film! Ben zelden zo enthousiast geweest over de aankondigingen!
    Laatst aangepast door Brakhage : 26-02-2012 om 10:05
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #74

    Standaard

    Beide data zijn weer aankoopverplichtingen voor mij. Al zeker Journey to the Center to the Earth en As Good as Good as it Gets.
    Hoewel ik die laatste al 2 keer op dvd heb, zal dit nu mijn 3e uitgave worden van de film.
    The Big Heat is ook een aanrader.
    The Wayward Bus ken ik niet.

  25. #75

    Standaard

    Er is idd veel verbazing over As Good as it Gets en als die op een gegeven moment dan niet in de $6 bakken te vinden is dan misschien wel in de 2 voor £10.

    Blijft toch wel lastig want The Egyptian is in Denemarken te koop voor een euro of 14 ex verzenden, dus hoe exclusief blijven deze releases nou helemaal...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 3 van 13 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •