Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 312 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Zo te zien is ie inmiddels definitief OOP.
    Deze is volgens mij nog sneller OOP gegaan dan Fright Night, al zal het niet veel schelen denk ik. Chapeau voor TT. De enigste die ik misschien nog zou willen aanschaffen is The Wayward Bus, al zit ik toch nog even te twijfelen.

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    . De enigste die ik misschien nog zou willen aanschaffen is The Wayward Bus, al zit ik toch nog even te twijfelen.

    Idem.

  3. #178

    Standaard

    Er is gedonder met de kleurstelling van Night of the living dead. Zie http://forum.blu-ray.com/showthread....98176&page=150

  4. #179

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er is gedonder met de kleurstelling van Night of the living dead. Zie http://forum.blu-ray.com/showthread....98176&page=150
    Jee! Dat is idd letterlijk dag en nacht verschil. Hij is sinds eind vorige week naar me toegestuurd, dus dat word retourneren van zodra hij binnen is. Jammer, weer tijd en geld verspild.

  5. #180

    Standaard

    De kwaliteit van de transfer van deze release wordt kritisch besproken in de recensie van High-def digest.

    Toch heb ik ook wel positieve recensies gelezen. En schijnbaar heeft deze uitgave ook de goedkeuring van Tom Savini zelf.

  6. #181

    Standaard

    Als je dit leest, en dan vooral het vette gedeelte, zou ik toch kriebels gaan krijgen van de denkwijze van TT. Ze beginnen dus al te denken zoals de "grote" bedrijven.



    UPDATE: As promised, we have discussed NOTLD at the studio and are able to verify via SPE's Mastering Department, that our Blu-ray is indeed the approved transfer from 2010, generated for the film's 20th anniversary, and done in consultation with the film's director of photography. As you will have also seen on this page and elsewhere on the internet, director Tom Savini has now had a chance to view the end product and declared it "fantastic." As we are aware that some fans of the film will remain disappointed, our offer of a full refund still stands if you wish to return your copy. However, we would caution you with this thought: this is a limited edition run of 3,000 copies, and the title is sold out. Right or wrong, it is a collector's item, and there are no guarantees this title will ever be repressed. Going forward, if TT encounters another situation where the new transfer differs greatly from the old, we will bring that to collectors' attention prior to the disc being offered so that you may know of the changes beforehand. Thanks for all your support.

    Best,

    Nick Redman and Brian Jamieson.

  7. #182

    Standaard

    Het was me inmiddels wel duidelijk geworden dat het een label is waar je voorzichtig mee om moet springen. Ze brengen vaak leuke dingen uit maar het verstandig om altijd even de recensies af te wachten. De kwaliteitscontrole springt er wel eens bij in.

  8. #183

    Standaard

    De covers van de november-releases:
    Laatst aangepast door Richard B. : 04-10-2012 om 22:40

  9. #184

    Standaard

    Voor diegenen die Night of the Living Dead gemist hebben, krijgen nog een tweede kans. Er zijn enkele mensen die hun kopie hebben teruggestuurd naar SAE.

    October 5 - We are receiving a number of inquiries from fans who missed out on NIGHT OF THE LIVING DEAD 1990 Blu-ray initially, and would now like to obtain a copy. A very limited amount of copies will be available again on October 26th, 4pm EST. These will be limited to 1 per customer, and to those who had not previously ordered one from us. We will not be adding any more customers to the waiting list, but those already on it will be notified.

  10. #185

    Standaard

    Ik heb de releases van TT wel eens bekritiseerd maar ik moet toch ook toegeven dat ze genoeg ontzettend leuke releases hebben. De laatste paar weken heb ik onder meer Picnic en Bye Bye Birdie bekeken en beiden zijn ontzettend leuke films. Bell book and candle heb ik inmiddels ook gezien en die film bleek veel beter (en visueel mooier) te zijn dan ik me hem herinner. En alle drie de films hebben prachtige transfers. Echte aanraders dit.

    M.b.t. Night of the living dead stond er trouwens nog het volgende op de Facebook-pagina van TT:

    Just a quick reminder that a small number of NOTLD Blu-rays will be offered for sale at Screen Archives tomorrow, 26th Oct, at 4 pm EST. These are the copies returned by fans disappointed by the new transfer. These will be sold on a first-come, first-served basis, limited to 1 per customer and to those who hadn't previously ordered
    Ik sla wederom even over.

  11. #186

    Standaard

    Op Facebook zijn de eerste 2013-releases bekend gemaakt:

    OUR MAN FLINT (1966) BLU-RAY - Jan 15th
    EXPERIMENT IN TERROR (1962) BLU-RAY - Jan 15th
    PONY SOLDIER (1952) BLU-RAY - Feb 12th
    IN LIKE FLINT (1967) BLU-RAY - Feb 12th
    NICHOLAS AND ALEXANDRA (1971) BLU-RAY - Feb 12th
    Ik ken eigenlijk geen van deze films.

  12. #187

    Standaard

    experiment in terror is de enige die ik ga aanschaffen. de anderen trekken me niet zo

  13. #188

  14. #189

    Standaard

    Ik ken ook geen enkele van de nieuw aangekondigde films.
    Net alle films even opgezocht op Youtube, maar blijkt dat er geen enkele titel iets voor mij is.
    Misschien best, want ik heb nog andere dure aankopen te gaan in 2013
    Wellicht dat ze met betere titels nog aankomen in het tweede kwartaal van 2013.

  15. #190

    Standaard

    Experiment in Terror lijkt me wel een aanrader!

  16. #191

  17. #192

    Standaard

    Volgens een melding op Facebook zijn er nog minder dan 500 exemplaren beschikbaar van The Egyptian en Fate is the hunter.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Volgens een melding op Facebook zijn er nog minder dan 500 exemplaren beschikbaar van The Egyptian en Fate is the hunter.
    Na meer dan een jaar nog steeds 500 van de 3000 exemplaren van "The Egyptian" beschikbaar? Dat gaat ook niet echt snel.

  19. #194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Na meer dan een jaar nog steeds 500 van de 3000 exemplaren van "The Egyptian" beschikbaar? Dat gaat ook niet echt snel.
    Tja, het is niet zo'n bekende film. Dat soort films verkopen niet in zulke grote aantallen. En het is ook een wat duurdere titel natuurlijk.

  20. #195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Tja, het is niet zo'n bekende film. Dat soort films verkopen niet in zulke grote aantallen. En het is ook een wat duurdere titel natuurlijk.
    Dat begrijp ik, maar zo'n jaar geleden deed men op dit forum nogal hysterisch over deze uitgave. Ik heb dat nooit zo begrepen.

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat begrijp ik, maar zo'n jaar geleden deed men op dit forum nogal hysterisch over deze uitgave. Ik heb dat nooit zo begrepen.
    De term "hysterisch" vind ik een wat hysterische benaming.

    Het is een leuke, exotische titel waarvan weinigen hadden verwacht dat ie op BD uitgebracht zou worden. Ik wordt wel enthousiast van dit soort initiatieven. Enthousiaster in ieder geval dan over 99% van wat er tegenwoordig op BD wordt uitgebracht.

  22. #197

    Standaard

    De titels voor maart en april zijn aangekondigd:

    THE FURY (1978) BLU-RAY - March 12th
    CHRISTINE (1983) BLU-RAY - March 12th
    THE SONG OF BERNADETTE (1943) BLU-RAY - April 9th
    MAJOR DUNDEE (1965) BLU-RAY (2-disc set) - April 9th
    En dit zijn dus weer interessante titels! Ze hebben alle 4 mijn aandacht, maar The song of Bernadette en Major Dundee wil ik sowieso.

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De titels voor maart en april zijn aangekondigd:


    En dit zijn dus weer interessante titels! Ze hebben alle 4 mijn aandacht, maar The song of Bernadette en Major Dundee wil ik sowieso.
    Voor mij enkel Major Dundee. vraag me af wat ze hiermee gaan doen ivm de prijs. Aangezien deze 2 discs gata bevatten, zou dit wel een duur(dere) aanschaf kunnen worden.

  24. #199

    Standaard

    Inderdaad zijn er weer wat interessante titels. Ik vond de voorgaande releases maar matigjes en heb daaruit maar weinig van aangeschaft. Majoor Dundee, the song of Bernadette en Christine komen er zeker in en misschien uit de februari release "Pony Soldier".

  25. #200

    Standaard



    Review van "The Blue Lagoon" op blu-ray.com

Pagina 8 van 13 EersteEerste ... 456789101112 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •