Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 312 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen via Facebook:

    PHILADELPHIA (1993) BLU-RAY - May 14th
    LEAVE HER TO HEAVEN (1945) BLU-RAY - May 14th

    HARD TIMES (1975) BLU-RAY - June 11th
    THE DRIVER (1978) BLU-RAY - June 11th
    THE ONLY GAME IN TOWN (1970) - June 11th
    Philadelphia is een wel heel verbazende aankondiging! Leave Her to Heaven vind ik een interessante titel. De rest ken ik zo 1-2-3 niet.

  2. #202

  3. #203

    Standaard

    Philadelphia komt er zeker in bij mij. De rest ken ik zo niet, dus ik denk niet dat ik iets 'serieus' mis of ga missen.

  4. #204

    Standaard

    Philadelphia zou zo maar eens de eerste titel kunnen zijn die ik van dit label ga aanschaffen. Heb de rest nooit interessant gevonden.

  5. #205

    Standaard

    Philadelphia is voor mij, hoewel een mooie film, qua prijs niet meer waard dan een simpele catalogus titel;, zeker niet de hoge prijs die Twilight rekent.

  6. #206

    Standaard

    Het is een beetje een vreemde titel in de TT-catalogus. En je kunt zien aankomen dat ie in Europa voor een veel lagere prijs door Sony zelf gaat worden uitgebracht. Het is voor mij geen interessante titel maar zelfs als het dat wel was dan zou ik deze release niet aanschaffen.

  7. #207

  8. #208

    Standaard

    Christine is al uitverkocht!!!

  9. #209

    Standaard

    En voor $120 op eBay te bestellen

  10. #210

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Christine is al uitverkocht!!!
    Ik heb gisteravond een exemplaar kunnen bemachtigen. De site (SAE) was enige tijd overbelast. Rond 24.00 uur kon ik uiteindelijk één bestellen. Het leek wel een gekkenhuis.

  11. #211

    Standaard

    Ik heb gelukkig ook een exemplaar op SAE kunnen bemachtigen. De prijzen zijn nu al weer belachelijk hoog inderdaad op Ebay

  12. #212

    Standaard

    Da's jammer: ik had er misschien nog wel een gewild. Natuurlijk niet voor 120 dollar trouwens: da's de film niet waard.

  13. #213

    Standaard

    $ 29,99 vond ik al flink aan de prijs voor zo'n film. Had hem voor dat geld zeker niet gekocht, vooral ook omdat er nog eens zo'n 7 tot 8 dollar verzendkosten bij komen. Dan moet je wel erg weg zijn van deze film.

  14. #214

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    $ 29,99 vond ik al flink aan de prijs voor zo'n film. Had hem voor dat geld zeker niet gekocht, vooral ook omdat er nog eens zo'n 7 tot 8 dollar verzendkosten bij komen. Dan moet je wel erg weg zijn van deze film.
    Bij deze film was het eigenlijk al bekend dat de 3000 stuks de deur uit zouden vliegen, dus dat is bijna risicoloos kopen omdat de doorverkoopwaarde hoger ligt dan het oorspronkelijke aanschafbedrag.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #215

    Standaard

    Een hoop mensen zijn ook boos dat de limiet per bestelling eerst 10 stuks was.
    Iemand die 10 koopt is vrijwel zeker handelaar en daarbij kwam nog dat het alleen per bestelling gold en niet per user account. Je kon dus 10x bestellen en dan had je er 100. Ik denk dat ze een hoop pissige mailtjes krijgen dit weekend.

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    $ 29,99 vond ik al flink aan de prijs voor zo'n film. Had hem voor dat geld zeker niet gekocht, vooral ook omdat er nog eens zo'n 7 tot 8 dollar verzendkosten bij komen. Dan moet je wel erg weg zijn van deze film.
    De verzendkosten zijn $ 10,-. De Amerikaanse post heeft onlangs de verzendkosten naar het buitenland flink verhoogd.

  17. #217

    Standaard

    Zo duur is 30 dollar niet. Als je ziet wat sommigen op dit forum over hebben voor alleen een steelbook, vaak nog zonder film er in ook, dan vind ik 30 dollar voor een limited editie niet zo veel geld.

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Zo duur is 30 dollar niet. Als je ziet wat sommigen op dit forum over hebben voor alleen een steelbook, vaak nog zonder film er in ook, dan vind ik 30 dollar voor een limited editie niet zo veel geld.
    Komt dus nog $10 aan verzendkosten bij en al hoor je nooit dat zendingen van screenarchives onderschept worden, het kan wel met die $30. Met deze uitgaves is de kans een stuk kleiner dat de doorverkoopwaarde op hetzelfde nivaeu ligt als de aanschafwaarde en dat is met die Steels wel wat zekerder. Ach ja, je weet het allemaal nooit zeker, maar ik ben niet meer van plan om deze bedragen te betalen voor deze uitgaves....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #219

    Standaard

    Ja 10 dollar zijn de verzendkosten naar Nederland. Het gaat mij om de prijs van de blu-ray zelf. Dan vind ik 30 dollar niet zo overdreven. Nieuwe releases kosten vaak in NL ook rond de 20 euro.

    Deze zin begrijp ik niet: "Met deze uitgaves is de kans een stuk kleiner dat de doorverkoopwaarde op hetzelfde nivaeu ligt als de aanschafwaarde en dat is met die Steels wel wat zekerder."

    Er zijn toch een hele hoop steelbooks die voor belachelijke prijzen verkocht worden omdat ze OOP zijn?

  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    Ja 10 dollar zijn de verzendkosten naar Nederland. Het gaat mij om de prijs van de blu-ray zelf. Dan vind ik 30 dollar niet zo overdreven. Nieuwe releases kosten vaak in NL ook rond de 20 euro.

    Deze zin begrijp ik niet: "Met deze uitgaves is de kans een stuk kleiner dat de doorverkoopwaarde op hetzelfde nivaeu ligt als de aanschafwaarde en dat is met die Steels wel wat zekerder."

    Er zijn toch een hele hoop steelbooks die voor belachelijke prijzen verkocht worden omdat ze OOP zijn?
    20 euro vind ik ook te duur, maar dat zijn wel uitgaves van nieuwe films en geen backcatalog. Ik vind de uitgaves van Twilight ook te kaal voor het geld, al kijk ik eigenlijk nooit extra's. Verder overigens prima dat het bestaat voor de liefhebber en die dan wel het geld er voor over heeft. Ik heb het er iig niet meer voor over of er moet iets komen dat...

    Uitgaves van Twilight zjn bijna allemaal minder waard als je ze wilt verkopen, de Steelbooks die voor belachelijke bedragen gekocht worden zijn meestal hetzelfde waard als je ze wilt verkopen.
    Dat is wat ik bedoel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #221

  22. #222

    Standaard

    Ter info: de door Twilight in de US uitgebrachte film 'As Good As It Gets' krijgt in Duitsland een release op 25 april 2013, inclusief Nederlandse ondertiteling. Dus met een beetje geluk komt deze ook richting Benelux.



    http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...t-blu-ray-disc

  23. #223

    Standaard

    Nieuwe titels:

    SLEEPLESS IN SEATTLE (1993) BLU-RAY - July 9th
    LOVE IS A MANY-SPLENDORED THING (1955) BLU-RAY - July 9th
    BODY DOUBLE (1984) BLU-RAY - Aug 13th
    SEXY BEAST (2000) BLU-RAY - Aug 13th
    THE DISAPPEARANCE (1977) BLU-RAY - Aug 13th
    Daar zitten er toch weer een paar tussen die ik echt niet had verwacht. Love is a many-splendored thing zag ik trouwens wel aankomen: die zat bij de DVD-release in eenzelfde serie als het al eerder door TT uitgebrachte Beloved infidel. We kunnen nog wel meer Henry King-producties verwachten denk ik.

  24. #224

    Standaard

    Body double komt er wel in bij mij, is ook de enigste titel die ik ken.
    Heeft er hier al iemand Major Dundee besteld?
    Is deze nu echt de moeite?

  25. #225

    Standaard

    Sleepless in Seattle komt 26 juni in NL uit. Uit de B2B nieuwsbrief:





    Van Sexy Beast bestaat een Engelse en Duitse uitgave en iig de Engelse is 1080i
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 5678910111213 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •