De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard E.H.B.I.P. (Eerste Hulp Bij Internet Problemen)

    Ok mensen: ik heb jullie hulp nodig. En aangezien ik een n00b ben op computer-technisch gebied en niemand in m`n omgeving weet waar het aan zou kunnen liggen hoop ik dat hier iemand me kan helpen.
    Het gaat om het volgende:

    Een forum waar ik bijna dagelijks te vinden ben is www.ultimatemovieforum.com
    Zo ook vorige week. Op een gegeven moment wilde ik een subforum openen toen dat niet ging. Ik kreeg een fout melding ("De wachttijd voor de verbinding is verstreken. De server op www.ultimatemovieforum.com doet er te lang over om te antwoorden."), wilde de site refreshen maar dat werkte niet. Tot op de dag van vandaag krijg ik nog steeds dezelfde melding, en kan niet op de site komen.
    Waar kan dit aan liggen?

    Het ligt niet aan m`n internetverbinding want op alle andere sites kom ik wel. Ik en m`n IP adres zijn niet gebanned (dat heb ik bij de beheerder en moderator nagevraagd), de site doet het gewoon (heb `t oa. op het werk en op m`n gsm geprobeerd en daar werkt ie gewoon) en het ligt niet aan m`n browser (in zowel Internet Explorer, Firefox als Google Chrome werkt de site niet). Krijg zowel op mijn laptop (waar ik nu op zit), op die van m`n broer en onze pc dezelfde melding.

    Iemand een idee? En hoe ik het op kan lossen? hebben `t ook al op andere fora gevraagd maar no result yet.
    HELP!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Uhhh, router ? Firewall ?
    Ik gooi ook maar met wat krachttermen nu...
    Mysterieus...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    In de firewall kan ik niets vinden of de site wordt geblokkeerd ofzo
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Kan dan nog in de router zitten.
    Neem anders even contact op met je ISP, misschien dat zij je meer kunnen vertellen of als je iemand bij je in de buurt kent met dezelfde ISP vragen of die het wil proberen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    Isp?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Je internet provider.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #7

    Standaard

    Heb ik al gedaan (een collega) en die had `t probleem blijkbaar niet
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Even je cookies verwijderen kan helpen. Op dvdforum.nl was er ook ooit een probleem dat members niet meer konden inloggen en dit was vanwege de cookies. Cookies zijn kleine tekstbestanden die je internetgedrag opslaat en je browser refereert daar vaak naar. Wellicht een foute cookie op jouw pc en je broswer slaat vast. Je kunt ze wissen via internet opties.

  9. #9

    Standaard

    cookies, cache verwijderen

    programmatjes als Auslogics BoostSpeed, CCleaner draaien en als het echt niet anders kan kun je het proberen met Combofix

    Niet dat dit directe oplossingen zijn, maar dan heb je veel schoon

    ik wil ook wel een keer met teamviewer in je computer kijken, dan kan ik zelf wat knooien, kwestie van vertrouwen

  10. #10

    Standaard

    De cookies had ik al verwijderd en CCleaner al gebruikt. Het is ook niet dat ik niet kan inloggen, hij laadt de site uberhaupt niet.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Google vond dit als eerste optie :

    The correct answer to this problem is as follows:
    1. You must go into your router.
    2. Enter the setup section.
    3. Select MAC address.
    4. Select user defined.
    5. Change a few numbers and letters in the MAC address.
    6. Save settings and reboot your computer and reset your MODEM.

    This problem occurs when viewing the same site over a router from more that one computer or application at the same time for a period of time. This activates something in the server software that puts your IP address on a so called "BAND LIST". Your web hosting company will not be able to correct it because they don't know what is going on because they can see that it is working fine from their point of view.
    Most common response is: Replace your router.
    It works for them... But it is not the correct answer and it costs money to do so.

    More Info:
    If you check your IP address with and without your router, you will see that it is different. The MAC address on your router is different from the one on your modem. The MAC address helps define what your IP address is. If you are on an "IP Band List", you must change your IP. This is only possible through changing the MAC address on the router or calling you ISP, if you are not using a router.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #12

    Standaard

    Dalijk eens met de hulp van m`n broer proberen. Thanks!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Als dit toch een algemeen topicje wordt, als ik internet opstart vraagt ask.com steeds of ik hun zoekbalk wil installeren. Dat wil ik niet, hoe krijg ik die melding weg zonder dat ik steeds 3x nee moet klikken?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  14. #14

    Standaard

    dan zit er al troep op je pc


    kun je bij programma's verwijderen iets vinden? toolbars of iets dergelijks?

    of ga naar start, uitvoeren , msconfig intikken en dan enter, klik op tabbald 'opstarten' doe alle programma's uit die je niet nodig hebt bij het opstarten van je computer

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Als dit toch een algemeen topicje wordt, als ik internet opstart vraagt ask.com steeds of ik hun zoekbalk wil installeren. Dat wil ik niet, hoe krijg ik die melding weg zonder dat ik steeds 3x nee moet klikken?
    Die troep heb ik een jaar terug ook op mijn computer gehad en was er met geen mogelijkheid vanaf te krijgen. Ik heb toen even gegoogled en kwam (volgens mij) bij dit uit: Ask remover

    Anders zou je dit kunnen proberen: *KLIK*

  16. #16

    Standaard

    Probleem is, vooralsnog, opgelost. Ik, de tech n00b die ik ben, had van m`n broer iets gehoord over proxy`s. Hij zei dat ie iets aan de instellingen zou moeten veranderen om `t werkend te krijgen en dat lukte `m niet. Zelf eens gegoogled en blijkt (vast bij iedereen bekend hier maar niet bij mij )dat er ook web proxies zijn. Dat eens geprobeerd en via die omweg ben ik nu op `t forum. Hoop alleen dat `t alsnog opgelost wordt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Die troep heb ik een jaar terug ook op mijn computer gehad en was er met geen mogelijkheid vanaf te krijgen. Ik heb toen even gegoogled en kwam (volgens mij) bij dit uit: Ask remover

    Anders zou je dit kunnen proberen: *KLIK*
    Werkt!
    Super, frustratie minder
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    Nu is mijn probleem helemaal opgelost (voor zolang als het duurt ): de firewall van siteground.com had idd. m`n IP geblocked.
    Kreeg `t advies om niet meer dan 2 tabs tegelijk open te hebben als ik op t forum zit, daardoor kan bij die server een IP geblocked worden. Raarrrrr...

    Misschien een ideetje om dit topic als algemeen hulp topic open te houden voor iedereen met internet problemen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •