De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: 3d-bee

  1. #1

    Standaard 3d-bee

    Hoi,

    Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Ik zou graag dit apparaat bestellen maar deze is niet verkrijgbaar in Europa. Ik had naar hun hetvolgende gemaild:

    Hi,Correct me if I'm wrong please:
    If I buy the 3Dbee trainer ($499.00) and you ship it to Belgium through UPS ($140) it would cost me 640 dollar? Or is it possible I still need to pay the customs Import duties? How much will this be?

    ik kreeg het volgende antwoord:
    Hi Kurt, please keep in mind $140 is an estimate based on previous shipments but to different countries. This estimate includes import duties.

    Is er iemand die al iets geimporteerd heeft vanuit de USA? Zou ik dan ongeveer 640 dollar moeten betalen of kan dit nog serieus oplopen. Dit bedrag wil ik er nog aan uitgeven maar echt veel meer niet.

    Hopelijk hoor ik iets meer van iemand!

    Thanks

  2. #2

    Standaard

    weet niet of het helpt,maar heb een laserdiscspeler de pioneer elite,de eerste dts decoder millenium 2.4.6 en de eerste bluray speler geimporteerd en nog nooit iets extra s moeten betalen,
    is wel een aantal jaren geleden.

  3. #3

    Standaard

    Als ze via UPS verzenden dan gaat UPS al al die heffingen innen. Het zal niet veel schelen met de aangegeven $140 denk ik(Inklaringskosten, vervoerskosten en douanekosten>>Ik ga er vanuit dat BE op dezelfde manier heft als NL, dat is volgens mij in de hele EU zo.)
    Zoek eens op de site van de BE douane zou ik zeggen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als ze via UPS verzenden dan gaat UPS al al die heffingen innen. Het zal niet veel schelen met de aangegeven $140 denk ik(Inklaringskosten, vervoerskosten en douanekosten>>Ik ga er vanuit dat BE op dezelfde manier heft als NL, dat is volgens mij in de hele EU zo.)
    Zoek eens op de site van de BE douane zou ik zeggen.
    UPS, verschrikkelijk vervelend bedrijf, speelt een beetje voor belastinginner

    Je krijgt zelfs niet eens een bewijs dat ze het hebben geind, dus wat er bij dat bedrijf in eigen zak blijft hangen vraag ik me zo wel eens stiekem af
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •