De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.
  1. #1

    Thumbs up A Streetcar Named Desire - US BD

    Warner Home Video has announced a 60th Anniversary Blu-ray release of A Streetcar Named Desire for April 10th. Retail will be around $34.99. Extras will include a commentary with Karl Malden, film historian Rudy Behlmer, and Jeff Young, featurettes ("A Streetcar on Broadway", "A Streetcar in Hollywood", "Desire and Censorship", "North and the South", "An Actor Named Brando"), movie and audio outtakes, a Marlon Brando screen test, Elia Kazan: A Director's Journey documentary, and a Elia Kazan movie trailer gallery. We've attached our first look at the official package artwork below:



    dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Waarom houden ze niet gewoon op met die afschuwelijke photoshop hoesjes? Deze is iets minder erg dan 'Meet Me In St. Louis', maar waarom zouden ze de illusie willen wekken dat dit moderne films zijn? Ze zouden iemand bij Warner moeten ontslaan of zo, brrrr.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  3. #3

    Standaard

    Wel mooi om te zien dat dit ook weer een digibook-uitgave wordt. Geeft toch een zekere meerwaarde. Heb ik veel liever dan een steelbook.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Waarom houden ze niet gewoon op met die afschuwelijke photoshop hoesjes? Deze is iets minder erg dan 'Meet Me In St. Louis', maar waarom zouden ze de illusie willen wekken dat dit moderne films zijn? Ze zouden iemand bij Warner moeten ontslaan of zo, brrrr.
    Inderdaad. Kunnen veel beter gewoon de dvd hoesjes gebruiken...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Ziet er mooi uit. Ik hoop dat deze of regio vrij wordt of een Europese release krijgt.

  6. #6

    Standaard

    Warner is meestal regiovrij toch? Ben het wel met je eens Maikel dat de cover niet super is, hopelijk wordt de transfer wel subliem, dat verdient deze klassieker!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Warner is meestal regiovrij toch? Ben het wel met je eens Maikel dat de cover niet super is, hopelijk wordt de transfer wel subliem, dat verdient deze klassieker!
    Warner is vrijwel altijd regiovrij inderdaad en hun transfers zijn doorgaans van topkwaliteit, dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit gaan verprutsen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #8

    Standaard

    De laatste keer dat ik 'm zag (ongeveer een jaar geleden, was de 2e keer dat ik de film zag), had ik erg veel moeite om 'm uit te zitten.

    Dus ik laat deze uitgave van Tramlijn Begeerte aan mij voorbij gaan.

  9. #9

    Standaard

    Heel apart: afgelopen zaterdag heb ik de NL-editie hiervan gekocht bij m'n lokale MM. Ik wist niet dat ie aangekondigd was.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Heel apart: afgelopen zaterdag heb ik de NL-editie hiervan gekocht bij m'n lokale MM. Ik wist niet dat ie aangekondigd was.
    Is dat dezelfde versie met dezelfde extra's als die uit de VS?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    Is dat dezelfde versie met dezelfde extra's als die uit de VS?
    De extra's zijn identiek maar hij heeft een gewone case als verpakking.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Waarom houden ze niet gewoon op met die afschuwelijke photoshop hoesjes? Deze is iets minder erg dan 'Meet Me In St. Louis', maar waarom zouden ze de illusie willen wekken dat dit moderne films zijn? Ze zouden iemand bij Warner moeten ontslaan of zo, brrrr.
    Erg weinig overeenkomsten met een cover van een moderne film hoor. Ziet er nog altijd ''oud'' uit. Ik ken deze film niet, maar ik denk dat ik hem wel ga kopen . Zag deze volgens mij staan in de 3 voor 21 (Amazon.de), alleen dan met een Duitse titel . Ik heb liever een digibook, maar dan moet de prijs niet veel hoger zijn .

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Erg weinig overeenkomsten met een cover van een moderne film hoor. Ziet er nog altijd ''oud'' uit. Ik ken deze film niet, maar ik denk dat ik hem wel ga kopen . Zag deze volgens mij staan in de 3 voor 21 (Amazon.de), alleen dan met een Duitse titel . Ik heb liever een digibook, maar dan moet de prijs niet veel hoger zijn .
    Jij zult er wel verstand van hebben. Hij is in ieder geval met stip van zijn troon gestoten door deze:

    .

    Dit is bijna een boycot waard, het ziet er uit als een Christina Aguilera videoclip. Otto draait zich om in zijn graf. Bah.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #14

    Standaard

    Heb helemaal geen verstand van Aguilera dinges, het zal allemaal wel hoor. Kan me niet storen aan zulke covers.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Heb helemaal geen verstand van Aguilera dinges, het zal allemaal wel hoor. Kan me niet storen aan zulke covers.
    Het ziet er anders toch behoorlijk amateuristisch en fotoshop uit, daar hoef je geen verstand van Aguilera voor te hebben

  16. #16

    Standaard

    Ik kan me er niet aan storen, koop toch niet zoveel oude films op blu-ray. En vind de cover van ''Streetcar Named Desire'' er gewoon goed uit zien, niets mis mee toch?

  17. #17

    Standaard

    Heb de Nederlandse uitgave en ben er erg tevreden over. Prima uitgave al is het geen digibook zoals in de US. Wel jammer dat Warner bij nieuwe releases eco-cases gebruikt zoals ik bij Seven ook al aantrof.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •