De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.

Discussie: nieuwe subwoofer

  1. #1

    Standaard nieuwe subwoofer

    Mijn Kef subwoofer ( onderdeel van kef kht 2005 surround luidsprekers) is kapot. Wie weet een goede vervanger? Was altijd tevreden met de kef subwoofer maar wist altijd al dat het beter kon.

    Alvast bedankt!!!!!!!!!!!

  2. #2

    Standaard

    Zit te denken aan een REL T7.

    Is dit teveel van het goede in combinatie met de eitjes van KEF ( kht 2005 )?

  3. #3

    Standaard

    Iemand ervaring met de REL t7 of REL t5?

  4. #4

    Standaard

    De REL is niets mis mee, vwb een subwoofer maakt het merk niet zo veel uit.
    Ik zou eerst een Budget voor jezelf vaststellen, een BK is namelijk ook zeer goed.

  5. #5

    Standaard

    Budget niet meer dan 800 euro>

    Zit te denken aan een REL t5 of BK Gemini II

    of wat zwaarder

    REL t7 of een BK Monolith

    Bedankt voor de tip Edgar. ( BK ziet er goed uit!!! )
    Laatst aangepast door dvdoever : 25-12-2011 om 11:19 Reden: iets vergeten

  6. #6

    Standaard

    De Kef KHT2005 is een set met sateliet-formaat luidsprekers en als je deze gaat combineren met een krachtige sub als de T7 kan het zijn dat de sub de satelieten te veel gaat overstemmen en dan met name bij hogere geluidssterktes. Wanneer je op termijn niet van plan bent de satelieten te vervangen voor grotere luidsprekers, dan heeft een sub als de T5 of een ander 8" model volgens mij zinvoller zijn.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  7. #7

    Standaard

    Bedankt voor de reactie!!!!

    Heeft iemand ervaring met een krachtige subwoofer in combinatie met satellieten?

  8. #8

    Standaard

    Om het kiezen nog moeilijker te maken heeft iemand mij gewezen op de BK XXLS 400. Een muzikale sub die goed bij mijn KEF eitjes zou passen.

    Zelf neig ik heel erg naar de REL t5. Daarmee ga ik in ieder geval mee vooruit en de sub is niet groot.

  9. #9

    Standaard

    Ik zou, net als wat Gerco zegt, gaan voor een 8"of 10" model om te voorkomen dat de sub de sattelieten gaan overstemmen. Bovendien moet de sub een deel van de sattelieten opvangen dus moet hij wel wat aankunnen. Je zou, om het allemaal nog moeilijker te maken, ook kunnen kijken voor een Klipsch KSW10, niet duur, niet te groot en toch een goede sub.

  10. #10

    Standaard

    Bedankt voor het meedenken. Ik heb voor de REL t5 gekozen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •