Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 93 worden weergegeven.

Discussie: Homeland

  1. #26

    Standaard

    Ben net aan seizoen 2 begonnen, eerste 2 afleveringen gezien. Het begint goed maar wel erg ongeloofwaardig, CIA haalt burger bij operatie. Ben benieuwd hoe Claire Danes karakter zich verder ontwikkeld, 2 sterke hoofdrolspelers in deze serie.

  2. #27

    Standaard

    Qua ongeloofwaardigheid slaat aflevering 10 van dit seizoen alles.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Qua ongeloofwaardigheid slaat aflevering 10 van dit seizoen alles.

    Zeker mee eens..geen seizoen drie voor mij

    Vince.

  4. #29

    Standaard

    Heeft iemand het origineel al gezien:Hatufim (English title: Prisoners of War)?

  5. #30

    Standaard

    Bestaat er ook zoiets als het "Difficult Second Season" syndroom?

    De éne aflevering barst van de kwaliteit, raast voorbij als een trein en laat je voldaan achter als kijker terwijl andere dan weer totaal niet kloppen, hun plots rustend op enkele onwaarschijnlijke toevalligheden.

    Maar het blijft een uitstekende serie met fenomenale acteerprestaties en een spanningsfactor om u tegen te zeggen. Dus er mag van mij zeker een derde seizoen komen, maar ik stel me serieus vragen bij hoe ze het verhaalsgewijs gaan aanpakken nu de main protagonist Nazir dood is en het erop lijkt dat ze volgende week die verhaallijn een einde geven .
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #31
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Bestaat er ook zoiets als het "Difficult Second Season" syndroom?

    De éne aflevering barst van de kwaliteit, raast voorbij als een trein en laat je voldaan achter als kijker terwijl andere dan weer totaal niet kloppen, hun plots rustend op enkele onwaarschijnlijke toevalligheden.

    Maar het blijft een uitstekende serie met fenomenale acteerprestaties en een spanningsfactor om u tegen te zeggen. Dus er mag van mij zeker een derde seizoen komen, maar ik stel me serieus vragen bij hoe ze het verhaalsgewijs gaan aanpakken nu de main protagonist Nazir dood is en het erop lijkt dat ze volgende week die verhaallijn een einde geven .
    Inderdaad voorlopig ben ik erg door de serie geboeid en heb nu 6 afleveringen van seizoen 2 gezien (toppertje)
    I'll be back!!

  7. #32

    Standaard

    na een hele zooi vampieren en zombie series hier vanavond maar eens mee beginnen,
    ben benieuwd of ik er direct wordt ingetrokken.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #33

    Standaard

    Ik kom er maar niet in eigenlijk. Nu 6 aflevering gezien. Niet meteen zin om de rest te bekijken. Ongeloofwaardig en soms redelijk saai.

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    [QUOTE=WaymannDirector;1912925]Ik kom er maar niet in eigenlijk. Nu 6 aflevering gezien. /QUOTE]

    Ieder zijn smaak, maar bij mij kan de serie (9 afleveringen gezien niet stuk)
    I'll be back!!

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kom er maar niet in eigenlijk. Nu 6 aflevering gezien. Niet meteen zin om de rest te bekijken. Ongeloofwaardig en soms redelijk saai.
    Toen ik de eerste aflevering keek vond ik de trage ontwikkeling van de personages en het verhaal ook een geweldig struikelblok. Pas wanneer Carrie op het eind dat spel met de vingers opmerkt, trok het écht mijn aandacht. 50 minuten ben je in het ongewisse over Brody - is hij "bekeerd" of niet? En die vraag blijf je hebben tot op het punt dat je Brody in die sofa ziet zitten bij Al-Zahrani thuis . Voor mij was dat een geweldig keerpunt en héél gedurfd van de schrijvers om hun grootste troef voor de Season Finale al halverwege weg te geven en een andere weg in te slaan. Sindsdien vind ik het er alleen maar beter op worden, met enkele kleppers van afleveringen als hoogtepunt in het tweede seizoen.

    Maar zoals Nico zegt: ieder zijn smaak. Je bent voor dit soort dingen te vinden of niet.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  11. #36

    Standaard

    Waarom het tweede seizoen van 'Homeland' hemeltergend ruk is http://t.co/hCY88Fle

    SPOILERS!!!

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik kom er maar niet in eigenlijk. Nu 6 aflevering gezien. Niet meteen zin om de rest te bekijken. Ongeloofwaardig en soms redelijk saai.
    7 afleveringen gezien nu,
    vanavond 8 en 9.
    ik vind het te kijken maar niet dat ik me er perse op verheug.
    mmm weet niet precies waarom.
    trekt mij er niet helemaal in.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  13. #38

    Standaard

    krijgt nu een iets andere wending.
    morgen maar verder met 10 en 11.
    seizoen 2 weet ik nog niet of ik daar aan ga beginnen,
    eens kijken hoe dit gaat aflopen
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  14. #39

    Standaard

    Ben blij dat ik de post hierboven met de spoiler niet gelezen had: vond het toch wel een spannende finale van het 2e seizoen!

  15. #40

    Standaard

    reeds alles gezien van seizoen 1.
    zit nu toch niet echt te wachten op het volgende seizoen.
    goede serie wel maar ook niet meer dan dat.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  16. #41

    Standaard

    De finale van het tweede seizoen vond ik representatief voor de slappe koers van het seizoen. Jammer want na het eerste seizoen was ik erg enthousiast maar dit was minder. Karakters ontwikkelen zich nauwelijks, eendimensionaal of ongeloofwaardig, subplots zoals de relatie tussen Dana en Finn zich saai en de ene na de andere ongeloofwaardige gebeurtenis volgt zich op.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  17. #42
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Heel seizoen 2 gekeken en dan mag het misschien ietsje minder zijn ik heb nog steeds moeite om er na een geziene aflevering mee te stoppen.
    Kijk nu al uit naar seizoen 3
    I'll be back!!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nico Mos Bekijk bericht
    Heel seizoen 2 gekeken en dan mag het misschien ietsje minder zijn ik heb nog steeds moeite om er na een geziene aflevering mee te stoppen.
    Kijk nu al uit naar seizoen 3
    Ik vond het niet eens echt minder, maar anders. Zeer goede scenes met uitschieters. Maar als geheel geweldig voor een tv serie. Acteerwerk zit echt op niveau van een goede speelfilm.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  19. #44
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Weet iemand wanneer seizoen 3 er aan zit te komen??
    I'll be back!!

  20. #45

    Standaard

    Dexter komt dit jaar in Juni op Showtime, en als die twaalf afleveringen afgelopen zijn, komt Homeland in de plaats.

    Vermoedelijk dus terug in September...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  21. #46

    Standaard

    29 September 2013 begint seizoen 3 in Amerika.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  22. #47
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Thanks!!
    I'll be back!!

  23. #48

    Standaard

    Heb nu 3 afleveringen van het 2e seizoen gekeken en nergens word het niveau van seizoen 1 gehaald. Ook begin ik me te ergeren aan het gedrag van Carrie.

    Ik kijk dit seizoen wel af maar heb er eigenlijk weinig zin in.........

  24. #49

    Standaard



    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  25. #50

    Standaard

    Gisteren de eerste aflevering van seizoen 3 gezien (ja seizoen 3 begint pas op 29 september, maar een workprint is al gelekt) en ik vond het een zeer sterke aflevering, maar het voelde toch heel anders aan als voorgaande seizoenen. Ik zal verder niks weggeven over de aflevering zelf, maar naar een persoonlijk minder 2e seizoen maakt mij dit toch wel heel nieuwsgierig over de toekomst van de serie.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •