De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ps3 aansluiten op mijn HT

    hoi,

    ik heb een DVD Home Theatre System gekregen van iemand en wou die op mijn ps3 aansluiten maar ik krijg er totaal geen geluid uit

    ik zit met een LG 32lg5700 LCD TV
    een dvd home theatre system (daewoo dvht-3986) van 1200W

    en een ps3

    ik snap er echt niets van heb al met een optische kabel via ps3-HT geprobeerd (de instellingen al veranderd) maar krijg het geluid er niet uit

    dit zijn de instellingen van mijn HT audio menu: (welke moet ik het zetten??)
    Elke dvd heeft een eigen audio-uitgang opties. u kunt de dvd's digitale audio-uitgang op basis van uw luidsprekersysteem. deze bevat:

    ---off: zet digitale uitgang uit te schakelen.
    ---bitstream: selecteer deze optie als u verbinding maakt met een versterker met dts-decoder, Dolby Digital decoder en pcm decoder, of audio-apparatuur met digitale audio-ingangen.

    ----LPCM 48K: wanneer de dvd-speler is aangesloten whit een 2-kanaals digitale of stereo versterker, selecteer deze optie

    wie kan me helpen???
    Laatst aangepast door freshxtekzz : 24-12-2011 om 15:32

  2. #2

    Standaard

    Mmm, niet een echte HT, meer een PC achtige speakerset en nog analoog ook, je "set" bestaat simpel gezegd uit een speler met die PC speakerset.

    Omdat er nergens een digitale aansluiting op lijkt te zitten(op die subwoofer waarin de versterkers zitten) zul je vanaf de speler bij die 5.1CH surround output de zes tulpkabeltjes verbinden met de 5.1 input van de sub/grotespeakerbox, natuurkijk wel zo slim om FR of FR en FL op FL etc etc aan te sluiten.

    Speakertjes worden op die speakerbox aangesloten op de output van diezelfde sub/grotespeakerbox, SW ontbreekt natuurlijk als uitgang, want dat is die box zelf.

    Als je een kabeltje hebt op je PS3 met stereo uit, rode en witte tulp, dan sluit je die aan op de aux input van de sub/grotespeakerbox. Volume regeling enz kan ik nu niet zien, zal wel ergens op de voorkant van die sub/grotespeakerbox zitten ???????

    Kom ik gelijk hier maar even terug op je andere vraag met die Pana DVD-S52 speler, deze kan je ook enkel met een rode en witte tulp(mogen oook andere kleuren zijn, zolang het maar 2 tulpkabeltjes zijn) op die sub/grotespeakerbox aansluiten op dezelfde plek waar je eventueel ook de PS3 kan aansluiten..... (zag deze vraag het eerst en had deze nog niet gelezen.....)

    Sterkte ermee, we horen wel of het gelukt is om er wat geluid uit te krijgen, en zo niet.....dan waarschijnlijk ook wel en helpen dan even verder.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    HET is me gelukt heb de sub aangesloten op de aux input met d e tulpstekkers..µ

    dankjewel..!!!

    nu alleen nog de boxen afregelen..

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freshxtekzz Bekijk bericht
    HET is me gelukt heb de sub aangesloten op de aux input met d e tulpstekkers..µ

    dankjewel..!!!

    nu alleen nog de boxen afregelen..
    Oke, dank voor je berichtje

    Veel plezier met afregelen, nu alleen nog uitkijken voor het Upgrade Virus
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •