Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Adventures of TinTin: The Secret of the Unicorn

    3D 17,99 pond bij Amazon.co.uk

    2D 16,97 pond bij Amazon.co.uk

  2. #2

    Standaard

    Bol.com

    €19,99 (2D) (release 27/02/2012)

  3. #3

    Standaard Tin tin of Kuifje 3d

    Wehkamp.nl €21.59 (+verzendkosten)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    2D: 14,99 Pond bij Amazon.co.uk

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Steelbook (2D versie) staat nu voor 13,49 excl verzendkosten op Wehkamp.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Bol.com

    €19,99 (2D) (release 27/02/2012)
    Nu €16,99

  8. #8

    Standaard

    Steelbook 2D versie is weer 13.49 bij Wehkamp.

  9. #9

    Standaard

    Weet iemand of de 3D blu ray van Tintin ook een gewone blu ray bevat. Vind die Steelbook niet echt zo mooi. Heb liever een normale keepcase. Kan deze mooi naast de andere sony pictures staan.

  10. #10

    Standaard

    Ja, de 3D versie heeft ook een 2D blu-ray.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Ja, de 3D versie heeft ook een 2D blu-ray.
    Blijkbaar staat er op Bol.com dat je Tintin kunt bestellen vanaf morgen. Dus al ik het goed heb zou je de film zaterdag al in huis kunnen hebben ?

  12. #12

    Standaard

    http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...d=1995&lang=NL

    Via deze link kun je de steelbook van Tintin vanbinnen en vanbuiten zien. Helaas krijgen we hier een gelijkaardig steelcase als met Fast Five. Waar het karton er is opgekleeft. Jammer. Ook is de zijkant echt niet mooi! Heb er al spijt van niet iets meer te hebben betaalt voor de 3D versie.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Blijkbaar staat er op Bol.com dat je Tintin kunt bestellen vanaf morgen. Dus al ik het goed heb zou je de film zaterdag al in huis kunnen hebben ?
    Heb hem al binnen de 3d versie

  14. #14

    Standaard

    Hey,

    Vind het zelf niet zo'n proleem
    Gewoon het karton er netjes afhalen,
    Dan de 1 of 2 flappen die naar de voorkant gaan afknippen van de achterzijde (met de info)
    Van de 1 of 2 flapjes die je afgeknipt hebt knip je weer de 1 of 2 strookjes af die aan de boven en onderzijde van de steelbook zaten.
    En dan plak je de achterzijde met de info weer vast achter op de steelbook,
    En het kleine strookje met de titel etc. plak je dan netjes op de voorkant.
    (plakken met plakbandjes uiteraard)
    Zo heb ik dat ook met Fast 5 gedaan, ...En ziet er gewoon mooi en netjes uit!

    Greets Ferry, ...


    QUOTE=WaymannDirector;1853708]http://www.movies-blu-ray.nl/index.p...d=1995&lang=NL

    Via deze link kun je de steelbook van Tintin vanbinnen en vanbuiten zien. Helaas krijgen we hier een gelijkaardig steelcase als met Fast Five. Waar het karton er is opgekleeft. Jammer. Ook is de zijkant echt niet mooi! Heb er al spijt van niet iets meer te hebben betaalt voor de 3D versie.[/QUOTE]

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb hem al binnen de 3d versie
    Ik kreeg door dat op de 3D schijf ook de 2D versie staat. Klopt dat, of krijg je een keuzescherm voor 2D of 3D en als je dan de 2D kiest een melding dat je de 2D disc in de speler moet stoppen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik kreeg door dat op de 3D schijf ook de 2D versie staat. Klopt dat, of krijg je een keuzescherm voor 2D of 3D en als je dan de 2D kiest een melding dat je de 2D disc in de speler moet stoppen?
    Zijn het niet gewoon 2 discs ? Ik heb er spijt van die steelbook te hebben besteld.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn het niet gewoon 2 discs ? Ik heb er spijt van die steelbook te hebben besteld.
    Zijn gewoon 2 schijfjes
    Laatst aangepast door The Puma : 23-02-2012 om 20:21

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Zijn het niet gewoon 2 discs ? Ik heb er spijt van die steelbook te hebben besteld.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Zijn gewoon 2 schijfjes
    Als je goed leest wat ik post heb ik het ook over 2 discs, maar zou de 2D versie ook op de 3D disc staan. Mijn vraag is dan ook of daadwerkelijk zo is of dat je na het keuzescherm(2D of 3D) op de 3D disc de melding krijgt dat je de 2D disc in de speler moet stoppen?

    Alvast bedankt voor het checken
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je goed leest wat ik post heb ik het ook over 2 discs, maar zou de 2D versie ook op de 3D disc staan. Mijn vraag is dan ook of daadwerkelijk zo is of dat je na het keuzescherm(2D of 3D) op de 3D disc de melding krijgt dat je de 2D disc in de speler moet stoppen?

    Alvast bedankt voor het checken
    Nogal logisch dat je dan de 2D disc in de speler moet stoppen als je die versie wil zien. Aangezien. Op de ene disc de 3D versie staat en op de andere de 2D.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je goed leest wat ik post heb ik het ook over 2 discs, maar zou de 2D versie ook op de 3D disc staan. Mijn vraag is dan ook of daadwerkelijk zo is of dat je na het keuzescherm(2D of 3D) op de 3D disc de melding krijgt dat je de 2D disc in de speler moet stoppen?

    Alvast bedankt voor het checken
    Ik zal dat morgen ff checken

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nogal logisch dat je dan de 2D disc in de speler moet stoppen als je die versie wil zien. Aangezien. Op de ene disc de 3D versie staat en op de andere de 2D.
    Pfuuuuuuh, dat snap ik ook wel dat dat zo hoort te zijn en jij hebt het dus al voor me gecontroleerd....
    Ik stel gewoon een vraag omdat ik wat gehoord heb en het zelf nog niet kan controleren en het niet kon laten controleren door degene van wie ik het gehoord heb omdat ze niet meer aan het werk waren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik zal dat morgen ff checken
    Dank je wel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Is er iemand die weet waar je de film in België al ergens kunt kopen? Heeft iemand em in België al gekocht ? Nu heeft Bol.com z'n release datum veranderd naar maandag? Nu kan ik nog wachten tot dinsdag. Zucht.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 24-02-2012 om 09:36

  23. #23

    Standaard

    Ik ben geen moderator, maar kunnen we alsjeblieft ontopic gaan, dus alleen prijzen vermelden en geen discussies? Bedankt.

  24. #24

    Standaard

    Jep, we gaan weer ontopic, de discussie over de uitgave(s) zelf kunnen in het BR discussie topic van deze film.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ik ben geen moderator, maar kunnen we alsjeblieft ontopic gaan, dus alleen prijzen vermelden en geen discussies? Bedankt.
    Om weer on Topic te gaan en te antwoorden op mijn vraag. De film is allesinds al te koop in Media Markt Oostakker voor de Belgen. 3D is 24,99 en blu ray 16.90.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •