De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beste console voor golf en andere sport/shootergames?

    Weet niet of dit hiet juist geplaatst is, maar was met de kerst bij mijn broer, en we hebben daar o.a wii golf gespeeld.
    Nice maar zit er nu aan te denken toch zo,n game console aan te schaffen, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Het wii systeem vind ik best leuk stuurtjes hoeft voor mij niet voor andere games.
    Ik zoek een uitstekend pro golfspel met veel verschillende golfcourses(ik heb links 386 pro voor op de pc(perfect met veel instellingen en courses) maar een wii ps3 of andere variant.
    Wintersporten vind ik ook leuk en wat aan shootergames ook prima(in deze volgorde.

    Maar ??? Wii ps3 x box360 ????
    Helup haha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #2

    Standaard

    tja hoeveel tijd ga je in gamen stoppen, en welke games genres liggen je. elke console heeft exclusives maar veel titels komen uit op zowel xbox als ps3. bij xbox betaal je voor internet en bij ps3 is het gratis mocht het je interesseren qua multiplayergames. Is dat niet je ding dan maakt het vrij weinig uit welke console je kiest.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #3

    Standaard

    Mwah, ik heb ze alledrie. Ik speel zelf het meest op de PS3 (Uncharted 1 t/m 3), dan de XBOX360 (Guitar Hero - verschillende edities) en dan komt de Wii pas. De Wii was in het begin leuk. Hetgene ik daar nu nog op speel is de laatste Zelda en de Mario games. Verder staat dat dit er enkel om stof te happen.

    Heb je een 3D scherm en ben je gek met adventures? Dan is de PS3 i.c.m. Uncharted 3 op dit moment een prima keuze. Ook omdat U3 er in 3D fenomenaal uitziet . Daarnaast is (zoals Dhr. Sital aangeeft) de Multiplayer mogelijkheid gratis in tegenstelling tot Microschoft.

    Voor wat betreft de "move" beleving. Daar kan ik over de PS3 en de X360 weinig over zeggen. Dit interesseert mij op deze consoles niet zoveel. Ik heb ze beiden voor de eclusives .

  4. #4

    Standaard

    Hoi john(naamgenoot lol)
    Online heb ik geen intresse in Het fijne van de wii maar wellicht niet genoeg games? vond ik dat je zelf ook beweegt in de tak van sport.
    Intresses
    Nr 1 Sport-cat golf wintersport race maar op nummer 1 Golf pro met zo veel mogelijk tourneen
    Nr 2 Shooter zoals call of duty
    Heb net effe gezocht voor de wii is er ook een normale game controller beschikbaar
    Maar ben ergens ook een beetje bang dat er minder voor mijn genres op de wii zijn dan bv op ps3?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Hoi john(naamgenoot lol)
    Online heb ik geen intresse in Het fijne van de wii maar wellicht niet genoeg games? vond ik dat je zelf ook beweegt in de tak van sport.
    Intresses
    Nr 1 Sport-cat golf wintersport race maar op nummer 1 Golf pro met zo veel mogelijk tourneen
    Nr 2 Shooter zoals call of duty
    Heb net effe gezocht voor de wii is er ook een normale game controller beschikbaar
    Maar ben ergens ook een beetje bang dat er minder voor mijn genres op de wii zijn dan bv op ps3?
    tja dan koop je ze beide lol. Maar zoals ik al zei als je graag wilt bewegen dan wii of move(ps3) of kinect xbox. maar met de ps3 kun je alle kanten op, ook omdat sony de move vrij serieus lijkt te ondersteunen.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #6

    Standaard

    Hoy roy geen 3 d scherm wil wel eigenlijk een grotere tv ergens volgend jaar maar als ze dezelfde uitvoering zonder 3d hebben en dat scheelt geld dat liever zonder( ben tegen 3 nonsens maar das persoonlijk)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #7

    Standaard

    ps 3 move in zal een gaan googelen ?
    Bewegen zit een verhaal achter 6 jaar geleden een cva gehad beetje sportiviteit is nooit weg(rennen sporten buiten lukt niet meer lange wnadelingen ook niet fietsen gaat best maar ook niet meer de afstanden van vroeger, maar klaag niet alles werkt alleen de duur en uithouding is meer als de helft weg)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  8. #8

    Standaard

    Qua beste golfsimulatie op consoles kom je denk ik toch uit bij de Tiger Woods series van EA. Er is wat dat betreft ook weinig concurrentie al heb je ook de Japanse Hot Shots/ Everybody's Golf spellen die grafisch erg cartoonesk zijn, maar vergis je niet heeft wel een goede golfengine er achter zitten.
    Maar als je zo realistisch mogelijk wil spelen en op bestaande banen (incl. voor het eerst The Masters!) kom je bij Tiger Woods 12 uit. Games ondersteunen ook Move en Kinect. Voor de PS3 kan je in de PS Store ook extra banen kopen, weet niet of dat voor andere console mogelijk is.
    Met de PS3 heb je ook een Blu Ray speler
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 27-12-2011 om 12:09
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #9

    Standaard

    Lex dat dacht ik al Alleen kan geen overzicht vinden van welke banen In links 386pro (oldie) zaten er een stuk of 10.
    En bestaat er ook verschil in Tiger woods 12 voor de wii of ps3 kwa grapics? wellicht een domme vraag/geld overigens ook voor andere spellen.
    Vond de grapics van dat golfspel bij mijn broer van de wii(al ouder) tamelijk belabberd het oog wil ook wat
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Lex dat dacht ik al Alleen kan geen overzicht vinden van welke banen In links 386pro (oldie) zaten er een stuk of 10.
    En bestaat er ook verschil in Tiger woods 12 voor de wii of ps3 kwa grapics? wellicht een domme vraag/geld overigens ook voor andere spellen.
    Vond de grapics van dat golfspel bij mijn broer van de wii(al ouder) tamelijk belabberd het oog wil ook wat
    Klopt, de wii had eerste het voordeel dat je echt de golfswing kon doen maar dat is nu weg. Ikzelf zit liever op de bank en hou het bij de traditionele 3-click systeen, maar dat terzijde

    Qua banen, zie:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Tiger_Woods_PGA_Tour_12
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    yup had de banen al gevonden zit bijna alles in van de oude links 386pro en niewere banen thanks
    Moet eens even goed uitdokteren of alles wat ik aan spellen nu/toekomst beschikbaar zijn/komen voor ps3(met move) en de wii . De wii is volgens mij goedkoper en ik hoef geen ps3 voor blu ray af te spelen, tenzij Het spel voor de ps3 op blu ray staat met betere graphics? grr Golf Tiger woods kost stuk meer op ps3 als voor de wii.(En ik wil natuurlijk de beste graphics)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #12

    Standaard

    Qua graphics geen idee en geen verstand van, ze lijken mij allemaal hetzelfde van kwaliteit, maar of het zo is durf ik niet te zeggen. Dan zou je wat professionele reviews moet opzoeken.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    de wii is te vergelijken met een opgepimpte playstation 2, daar zit wel een heel groot kwaliteitsverschil tussen

    plus de moov is vernieuwender, en preciezer dan de wii remote die al 4/5 jaar oud is

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •