De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Total Recall (2010 uitgave)

    Hoi ik ben hier nieuw en ik heb al gezocht op enkele topics over Total Recall, maar ik kan eigenlijk niks inhoudelijks vinden over de nieuwe release van vorig jaar.
    Op de hoes staat dat de documentaire Models and Skeletons er op staat, maar ik kan niks vinden over de overige extras. Ik zou willen weten of deze er ook op staan.

    Overigens staat er op de doos vermeldt dat ie 115 minuten duurt terwijl de bekende releases 113 minuten duren.

    Heeft iemand deze release thuis en kan deze persoon mij vertellen wat er op staat.

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je het beste kunt kijken op bluray.com

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ik denk dat je het beste kunt kijken op bluray.com
    haha ja daar ben ik al 2 en een half jaar lid, maar da's overduidelijk een amerikaans gestuurd forum en niemand reageert op mijn nederig verzoek.

    Ik ga 'm gewoon kopen morgen (kost een tientje geloof ik).

    Dank voor de reactie.

  4. #4

    Standaard

    Zou dit niet gewoon de keepcase versie van de steelcase versie zijn? die heeft buiten de Models and Skeletons documentaire geen andere extra`s.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Zou dit niet gewoon de keepcase versie van de steelcase versie zijn? die heeft buiten de Models and Skeletons documentaire geen andere extra`s.
    Ik denk dat je gelijk hebt.
    Nu nog de vraag waarom de Nederlanders er 115 minuten opzetten terwijl deze film volgens mij een minuutje korter is. Ik kan me niet voorstellen dat er een versie is met meer geweld dan de R rated versie van de amerikanen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Ik denk dat je gelijk hebt.
    Nu nog de vraag waarom de Nederlanders er 115 minuten opzetten terwijl deze film volgens mij een minuutje korter is. Ik kan me niet voorstellen dat er een versie is met meer geweld dan de R rated versie van de amerikanen.
    De duitse uncut versie is ook 115 minutes. heeft er niet gewoon een cut versie in de bioscoop gedraait en hebben ze later niet gewoon de deleted scenes terug in de film gezet?

    Overigens zie ik dat er in duitsland wel een versie uit is met alle extras, alleen de is film wel gecut....

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de film gekocht en het is dezelfde versie als degene die is uitgebracht NADAT de MPAA verzocht heeft om er iets uit te halen zodat het de R rated versie werd.

    De film duurt 1 uur, 53 minuten en 37 seconden, waarvan 20 seconden van het StudioCanal logo zijn. Dus uiteindelijk is de film 113 minuten.

    De film kostte een tientje en de kwaliteit is nog altijd beter dan de oeroude DVD die ik heb liggen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •