De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: 2.1 setje

  1. #1

    Standaard 2.1 setje

    Ik zoek een 2.1 setje voor rond de 1000 euro en met blueray, wat is op dit moment aan te raden. Ik weet dat het niet echt ideaal is.
    groeten menace

    MIJN DVD'S

  2. #2

    Standaard

    Losse componenten. Kun je er ook nog 3.1 van maken. Net dat tikkie extra
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  3. #3

    Standaard

    Losse componenten zijn idd nog steeds het beste, maar als je toch een alles-in-één set wilt zou je eens kunnen kijken naar een BDS model van HK. Dit zijn sets waarbij veel aandacht is besteed aan de weergave of een vergelijkbare set met minimaal 2-weg luidsprekers.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    De BDS modellen van HK wil ik nog een keer in de winkel gaan bekijken, NAD en Denon hebben wel een 2.1 setje maar dan zonder blu ray ...... of zit ik verkeerd te kijken. Heeft onkyo eigenlijk ook een 2.1 setje met blu ray want vind daar ook niks over. Heeft er iemand iets goeds over de M-ER803 van marantz gehoord
    Laatst aangepast door menace : 01-01-2012 om 19:55
    groeten menace

    MIJN DVD'S

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door menace Bekijk bericht
    Heeft onkyo eigenlijk ook een 2.1 setje met blu ray want vind daar ook niks over.
    Onkyo heeft wel een dergelijke set, maar daarbij is de receiver bij de sub ingebouwd. Deze set heet de HTX-22 en kun je later ook uitbreiden naar 3.1 of 5.1 door bvb de aanvullende en bijpassende luidsprekers (er bij) te kopen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg Bekijk bericht
    Onkyo heeft wel een dergelijke set, maar daarbij is de receiver bij de sub ingebouwd. Deze set heet de HTX-22 en kun je later ook uitbreiden naar 3.1 of 5.1 door bvb de aanvullende en bijpassende luidsprekers (er bij) te kopen.
    Ik weet niet zeker maar volgens mij is dit zonder blu ray
    groeten menace

    MIJN DVD'S

  7. #7

    Standaard

    Die is idd zonder BD speler.

    Of heb je dan toch liever de S5BD van Denon, waar wel een speler in zit? Die kost wel wat meer, maar heeft bijna dezelfde mogelijkheden als de HTX-22 van Onkyo.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •