De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Conan the Barbarian [Blu-ray Disc]

    Conan the Barbarian

    Deze reboot van Conan is een extreem rechtlijnige, zij het wat te lange, wraakfilm met spectaculaire actie geworden.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Prima actiefilm mits je niet gaat vergelijken met het origineel. Film duurde mij zeer zeker niet te lang en heeft zelfs een aantal meer dan uitstekende actie scene's in petto waar je U tegen kunt zeggen.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    leuke aktiefilm...
    prima vermaakt...
    3D heeft geen toevoeging....dat viel enorm tegen...

  4. #4

    Standaard

    DFW laat gewoon even als kleine Nederlandse uitgever zien hoe het hoort .
    Een prachtige release en persoonlijk vond ik het 3D juist erg goed er uit zien (maar de ondertiteling moet je inderdaad uitzetten, echter dat is wel vaker het geval bij 3D films).

    Conan is gewoon een heerlijke no-brainer die er toevallig ook nog eens goed uit ziet in 3D en nog goede extra's bevat ook .

    De prijs voor een 3D blu-ray viel mij ook nog eens gigantisch mee, ik betaalde er nog geen 17 euro voor bij de Media Markt.
    Ikran is not horse!

  5. #5

    Standaard

    Zullen we dat dan maar niet gaan doen dan...Ik laat deze mooi aan mij voorbij gaan. Ik vermaak mij prima met het origineel van Arnie op Blu-Ray!
    Zo zie je maar weer dat een groter budget en veel cgi niet perse een beter product hoeft af te leveren, gezien de score op imdb.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Prima actiefilm mits je niet gaat vergelijken met het origineel. Film duurde mij zeer zeker niet te lang en heeft zelfs een aantal meer dan uitstekende actie scene's in petto waar je U tegen kunt zeggen.....

  6. #6

    Standaard

    Ontgaat mij waarom niet. De film is qua beeld, geluid en effecten beduidend beter dan het origineel en een genot als je een beetje leuke setup hebt. Geluid is BRUUT. Gewoon Arnie ff vergeten en kijken. Just for the fun of it....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Deze versie scoort op imdb beduidend lager dan die van Arnie, zegt mij genoeg. Vandaar dat ik ook zei dat een groter budget en meer cgi niet zaligmakend is. Ik heb ook recensies gelezen, die waren ook niet echt positief.

    Goed beeld en geluid is niet genoeg om een goede film te zijn.

    De versie van Arnie is ook geen meesterwerk maar die is goed genietbaar, heeft tenminste nog een ziel.

    Ik heb het idee dat deze versie een breinloze wraak film is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ontgaat mij waarom niet. De film is qua beeld, geluid en effecten beduidend beter dan het origineel en een genot als je een beetje leuke setup hebt. Geluid is BRUUT. Gewoon Arnie ff vergeten en kijken. Just for the fun of it....

  8. #8

    Standaard

    Dat jij je zo laat beinvloeden door o.a. imdb of andere zuurpruimen. Ik kijk altijd wat ik wil zien en vorm altijd mijn eigen mening...Ben het zo vaak niet eens met anderen of imdb..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #9

    Standaard

    Ik ben het deze keer wel met ze eens...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Dat jij je zo laat beinvloeden door o.a. imdb of andere zuurpruimen. Ik kijk altijd wat ik wil zien en vorm altijd mijn eigen mening...Ben het zo vaak niet eens met anderen of imdb..

  10. #10

    Standaard

    Als kind las ik al de comics van Conan, en dat ben ik blijven doen door de jaren heen. De originele film heb ik nog (2x) in de bios gezien.

    Hoewel deze nieuwe niet de 'cult' waarde heeft van het origineel, en de sfeer anders is, is hij zeer goed te pruimen. Er wordt zeker geen afbreuk gedaan aan mijn beeld hoe Conan zou moeten zijn.

    Een heerlijke film, vol humor en actie, en echt waanzinnig mooie settings.

  11. #11

    Standaard

    Het kan ook zijn dat de meeste mensen uit nostalgie de Arnie versie beter vinden.



    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als kind las ik al de comics van Conan, en dat ben ik blijven doen door de jaren heen. De originele film heb ik nog (2x) in de bios gezien.

    Hoewel deze nieuwe niet de 'cult' waarde heeft van het origineel, en de sfeer anders is, is hij zeer goed te pruimen. Er wordt zeker geen afbreuk gedaan aan mijn beeld hoe Conan zou moeten zijn.

    Een heerlijke film, vol humor en actie, en echt waanzinnig mooie settings.

  12. #12

    Standaard

    Dat zal zeker meespelen. Ik heb ook een 'speciaal' gevoel bij die uit 1982 hoor .
    Ik had weinig van de nieuwe verwacht, maar dat viel dus reuze mee. Zelfs mijn vrouw vond 'm leuk!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik ben het deze keer wel met ze eens...
    Tja, als je schrijft: "Ik heb het idee dat deze versie een breinloze wraak film is", dan heb je hem in mijn beleving niet gezien hoor....

    Maar vergis je niet, ook ik vind het origineel ongenaakbaar. De muziek is legendarisch en Arnold en James Earl Jones zijn magie in deze film. De film is bij mij al vele jaren een guilty pleasure en dat wordt de remake voor mij zeer zeker niet.

    Ik blijf er echter bij dat de remake als je objectief er naar kijkt best wel een prima actiefilm is die qua beeld en geluid ook zeer bevredigend is....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Prachtige beelden, puike special effects, echt mooi om zien.
    Maar, en dat gebeurt meer en meer tegenwoordig, blijkbaar is het budget helemaal opgegaan aan de effects en de 3D beelden, zodat er voor een deftig scenario weinig meer overbleef.
    En dat scenario is zeer zwak, helaas.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tarkus Bekijk bericht
    Prachtige beelden, puike special effects, echt mooi om zien.
    Maar, en dat gebeurt meer en meer tegenwoordig, blijkbaar is het budget helemaal opgegaan aan de effects en de 3D beelden, zodat er voor een deftig scenario weinig meer overbleef.
    En dat scenario is zeer zwak, helaas.
    Een aantal van de special effects waren anders ronduit slecht! bv die "boot" leek net een meebewegend 2D plaatje waar geen geld meer voor was... zo zaten er nog een aantal van dat soort shots in terwijl de mannen van zand er dan wel weer goed uitzagen!

  16. #16

    Standaard

    Dit was voor mij samen met Final Destination 5 de teleurstelling van het jaar.

    Ik heb de trailers tig keer zitten kijken het leek me echt een heerlijke film maar helaas ik was zwaar teleurgesteld: slap scenario, vechtscenes niet mooi in beeld gebracht, de film duurde en duurde maar (viel bijna in slaap in de bios) en met die bloederigheden viel het ook wel mee...

    En dan die verschrikkelijk slechte 3D, wederom zo'n gevalletje Clash of the Titans/Last Airbender/Green Hornet/Deathly Hallows 1+2 echt dit soort snel gemaakte post conversion 3D moet stoppen!

    Hulde voor DFW voor deze prachtige en goede uitgave maar de de film zelf sucks!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #17

    Standaard

    Is er hier dan niemand, die het einde ronduit teleurstellend vond? Voor iemand, die een magisch supermasker heeft gevonden (weer heel heeft gemaakt), is er maar beroerd weinig van eventuele superkrachten te zien. De film gaat aan het einde best wel als een nachtkaars uit. Het begin (de battle scene en geboorte van Conan daargelaten) vond ik best wel goed en de reis en verschillende locaties en dergelijke. Maar waarom gaan ze de burcht van Zhym in, die inmiddels al lang vertrokken is (Conan weet dat niet, maar verhaaltechnisch ...)? Alleen om met een grote slang te vechten als knipoog naar de Arnie film?
    Mij viel de film helaas wat tegen.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  18. #18

    Standaard

    sommige stukje zijn wel goed in kwaliteit, maar sommige donkere gedeelte scenes zijn een stuk minder, deze gaat daarom terug naar de winkel. Mijn bdspeler heeft ook heel veel moeite de bd op te starten. Alle commbinaties 3d/2d van dfw geeft problemen met laden. Ik heb geen 3d blu-ray speler. kuifje 3d/2d niet van DFW gaat wel prima met laden. Dus de naviagatie van de blu-ray is klote.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-03-2012 om 23:38

  19. #19

    Standaard

    Ondertitels verknald het gehele 3D.
    Geen enkele DFW uitgave in 3D heeft 3D subs.
    Wat zeer irritant is. Het beeld doordrukt de ondertitels, alsof je scheel gaat kijken of duizelig wordt.
    Wederom slechte reclame voor DFW.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •