De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard jvc xvths9 home theater

    Hallo

    Mijn vraag is deze

    Ik heb nog een ouwe home theater systeem van jvc.
    Nu gaat de dvdspeler een beetje verslijten.
    Maar de subwoofer en de 5.1 boxen werken nog goed
    Nu is mijn vraag kan ik de boxen bij een andere dvd speler gebruiken?
    Er zit namelijk een eigen connector op.
    De subwoofer en en de boxen zijn model sppws9.
    is er een andere jvc speler of andere dvdspeler waar ik deze boxen kan gebruiken een andere connector zit er niet op het boxen systeem.

    graag een reactie groeten j groen

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door groenn Bekijk bericht
    Hallo

    Mijn vraag is deze

    Ik heb nog een ouwe home theater systeem van jvc.
    Nu gaat de dvdspeler een beetje verslijten.
    Maar de subwoofer en de 5.1 boxen werken nog goed
    Nu is mijn vraag kan ik de boxen bij een andere dvd speler gebruiken?
    Er zit namelijk een eigen connector op.
    De subwoofer en en de boxen zijn model sppws9.
    is er een andere jvc speler of andere dvdspeler waar ik deze boxen kan gebruiken een andere connector zit er niet op het boxen systeem.

    graag een reactie groeten j groen
    Heel kort door de bocht:

    NEE

    Daarom wordt er in het algemeen en zeker voor setjes met hun eigen connectoren gewaarschuwd om ze niet te nemen, in het geval dat er iets stuk gaat zijn het dan namelijk alles in 1x weggooisetjes geworden

    Alleen als je veel verstand van zaken hebt, beetje kunt solderen en weet wat en hoe je het erop aan moet sluiten kun je er dan nog iets mee, beter om te gaan kijken naar iets anders, ook al ligt dat natuurlijk van een hoop omstandigheden af die ik niet ken.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Ik heb een soortgelijk probleem met mijn JVC Home Theater. Ik heb de XV-THS8 en de subwoofer SP-PWS8. Mijn probleem is dat de front left speaker geen geluid laat horen als er een DVD of CD afgespeeld wordt. De overige boxen werken wel prima. Het vreemde is echter dat de front left speaker het WEL doet wanneer ik naar FM/AM radio overschakel.

    @Groenn: misschien heb je hier iets aan http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/...tem-th-s9.html
    Laatst aangepast door Wiseguy78 : 05-01-2012 om 21:45 Reden: foutieve informatie

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wiseguy78 Bekijk bericht
    Ik heb een soortgelijk probleem met mijn JVC Home Theater. Ik heb de XV-THS8 en de subwoofer SP-PWS8. Mijn probleem is dat de front left speaker geen geluid laat horen als er een DVD of CD afgespeeld wordt. De overige boxen werken wel prima. Het vreemde is echter dat de front left speaker het WEL doet wanneer ik naar FM/AM radio overschakel.

    @Groenn: misschien heb je hier iets aan http://audio-tv-foto.marktplaats.nl/...tem-th-s9.html
    Altijd heel moeilijk om iets over te roepen op afstand, maar lijkt in dit geval iets te maken te hebben met een defect in de decoder of een klein onderdeeltje daarvan.

    BTW, dat setje op Marktplaats is voor de helft nog te duur, maar dat zal toch iedereen voor zichzelf moeten beslissen.
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •