Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Met een simpel spreadsheet-programma als MS Excel kom je al een heel eind lijkt me. Zolang je niet meer dan 32.000 schijfjes hebt, tenminste.

    Exel kan, maar heeft wel nadelen. Je moet alles handmatig invoeren. Dan is het toch handiger om even een ean handmatig in te voeren, of te scannen, zodat je in één klap een heleboel gegevens binnenkrijgt van de blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #52

    Standaard

    Als het alleen maar gaat om de titel en de opberglocatie of het nummer waaronder het opgeborgen is, dan kun je prima met Excel (of iets soortgelijks) uit de voeten. Wil je meer, dan kun je DVDProfiler of MyMovies Pro overwegen. Persoonlijk vind ik MyMovies Pro kwalitatief een stuk beter en completer dan DVDProfiler. Maar dat is mijn persoonlijke ervaring.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #53

    Standaard

    Ik gebruik al jaren DVD profiler (betaal versie) maar die heeft ook wel eens dat er een titel niet in staat, dan voeg ik hem zelf toe.
    Ook heb ik CLZ movies op mijn mobiel.
    Deze heb ik toen genomen omdat ik mijn laserdiscs er ook in kon zetten en dat kan op DVD profiler niet.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •