Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Moet je er wel een muur voor hebben (die vrij is)

    Ja idd ik zit met mn dvds zo in de knoop dat ik overal alles al dubbel achter elkaar heb staan.

  2. #27

    Standaard

    Het CD softcoversysteem van http://www.softcovers.nl/webshop/opbergboxen is idd prijzig maar je krijgt er kwalitatief wel een goed product voor terug en het ziet er lekker strak en modern uit. Het is maar net wat je wilt / zoekt en uiteraard er voor over hebt. Kan me goed voorstellen dat iemand anders bijvoorbeeld een map uitzoekt http://www.bigdennis.com/cd-dvd-blu-...unstleder.html.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sterrezaat Bekijk bericht
    Het CD softcoversysteem van http://www.softcovers.nl/webshop/opbergboxen is idd prijzig maar je krijgt er kwalitatief wel een goed product voor terug en het ziet er lekker strak en modern uit. Het is maar net wat je wilt / zoekt en uiteraard er voor over hebt. Kan me goed voorstellen dat iemand anders bijvoorbeeld een map uitzoekt http://www.bigdennis.com/cd-dvd-blu-...unstleder.html.
    Zo'n map vind ik niks, want ik kocht dus 3 mappen, waar ik volgens hun 600 schijfjes per map in kwijt kon.

    Ten eerste kon de map niet dicht doordat de volle vellen breder werden dan de binnenzijde van de map, en ten tweede kon zo'n map het gewicht nog eens niet aan van nog eens niet de volle inhoud, waardoor alles loskwam, en het geld wat er voor betaald is, dus echt weggegooid geld is.

    Dat moet toch niet kunnen? Als ik dure mappen koop waar ik er 600 in kwijt zou kunnen, verwacht ik ook dat ik de map dan zonder problemen kan sluiten, en dat ie niet uit elkaar valt door het gewicht van die vellen.

    Nee, een koffer is praktischer en beter mijn inziens.

    Ik heb al zo'n koffer waar ik 1000 schijfjes in kwijt kan.

    Ik heb een aantal mappen met daarin die plastic hoezen, waar ik de hoezen van de doosjes heb zitten.

    In een hoes kunnen 2 hoezen van 2 dvds.

    Dus je hebt zo'n koffer nodig, wat mappen, en paar pakken van die insteekhoezen, en dan heb je ze goed opgeborgen.

    En wat je met die dozen doet moet je dan bekijken.

    Dus het is aan jou wat je doet, maar persoonlijk is 1 grote koffer fijner dan aantal losse mappen.

  4. #29

    Standaard

    Dus de moraal van het verhaal is...

    Je doet je collectie van een paar duizend euro niet in een map van een paar tientjes, dat mag best wat meer kosten
    Die koffer klinkt prima
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  5. #30

    Standaard

    Nou ik ben er maar eens mee begonnen.
    Heb nu de eerste 100 stuks in een koffer gedaan en de hoezen in een dj koffer van 500 stuks.

    Wel een pleures werk, maar denk wel dat het me dalijk enorm veel ruimte scheelt.

    Moet op het laatst nog alles invoeren op nr in mn pc om vervolgens precies te weten waar alles zich bevind.
    T zal wel weken werk zijn,maar dat mag de pret niet drukken

  6. #31

    Standaard

    Als de conclusie is dat het dan toch wat mag kosten dan weten jullie waarschijnlijk al dat je dan toch echt deze http://www.softcovers.nl/webshop/opbergboxen moet aanschaffen De collectie kost een hoop geld maar het opbergsysteem ook . Een koffer is het dan ook weer net niet vind ik...

  7. #32

    Standaard

    Hallo Hallo ,

    Ik heb ergens tussen neus en lippen gehoord dat er binnenkort iets nieuws op de markt komt om de dvds op te bergen. Als ik meer weet Hou ik jullie op de hoogte...

    ik heb ook last van dvds die ik niet makkelijk en overzichtelijk kan opbergen in het Orginele Hoesje..

  8. #33

    Standaard DVD probleem

    Beste Allemaal!

    Ik heb ook een probleem met het opbergen, heb er eigenlijk helemaal nooit over nagedacht, totdat ik deze topic zag haha.... Ik heb ze nu wel gesorteerd staan in de kast op Genre en alphabetische volgorde... echter staat alles nu 2 tot 3 rijen dik.... iemand tips? ik zal ook eens op via google gaan speuren.

    To NielsJansen026, kun je al meer laten weten wat er op de markt komt? ben jezelf de ontwikkelaar, of heb je het ergens gelezen?

    Groeten een grote filmliefhebber met meer dan 680 dvds jaja alles orgineeel!

  9. #34

    Standaard

    @DVDdude, kijk eens op http://www.softcovers.nl ik heb het systeem aangeschaft en ben er erg tevreden over. Bedrijf levert snel en goed.


    Ben benieuwd wat NielsJansen026 nog weet. Wel apart om aan te melden op het forum, 1 bericht te plaatsen en that's it... Dat ook ff tussen neus en lippen door

  10. #35

    Standaard

    Heeee Jongens..! ik heb hier een kastje besteld! ik zag het via Facebook voorbij komen.
    http://www.btbdevelopment.nl/

    Ik hoop dat julie er wat aan hebben.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sterrezaat Bekijk bericht
    @DVDdude, kijk eens op http://www.softcovers.nl ik heb het systeem aangeschaft en ben er erg tevreden over. Bedrijf levert snel en goed.
    Het jammere aan dit systeem is dat je altijd een vouw in het midden van de rug van de cover hebt. Wordt er dan niet mooier op.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsjansen026 Bekijk bericht
    Heeee Jongens..! ik heb hier een kastje besteld! ik zag het via Facebook voorbij komen.
    http://www.btbdevelopment.nl/

    Ik hoop dat julie er wat aan hebben.
    Hmmm, als je 600 DVD's hebt, moet je 9 van die kisten kopen> Dan wordt het toch nog wel heel prijzig allemaal!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hmmm, als je 600 DVD's hebt, moet je 9 van die kisten kopen> Dan wordt het toch nog wel heel prijzig allemaal!
    Nou Ludo, Op dit moment heb ik 3320 DVD's en Blu Ray's, dus dan worden het wel prijzige dingen.

    En daarnaast wel erg veel kastjes

    Dan heb ik meer aan zo'n DJ koffer van 1000 stuks, en de inlay's doe ik dan wel in die doorzichtige hoezen.

    Dan ben ik heel wat goedkoper uit, en bespaart me enorm veel ruimte.

  13. #38

    Standaard

    MOD EDIT: laatste waarschuwing voor je 'spam' voor die website. Lees PM.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 10-04-2013 om 21:20

  14. #39

    Standaard

    Aanpassing is vanwege onderschrift, is aangepast dus mag gewoon posten wat ik had staan van Ludo

    Voor diegene die interesse hebben in de cd softcovers van http://www.softcovers.nl gebruik de actiecode 1Jaar voor 5% korting. Misschien dat het een twijfelaar over de streep trekt Het is al niet goedkoop dus maak er gebruik van zou ik zo zeggen!

  15. #40

    Standaard

    kent iemand ook de producten van t3lshop en heeft daar iemand ervaring mee?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmverzamelaar Bekijk bericht
    kent iemand ook de producten van t3lshop en heeft daar iemand ervaring mee?
    Wel een beetje dure oplossing. Wegens ruimte gebrek (7000+ Blu-ray's en DVD's) heb ik een soortgelijke (goedkopere) oplossing. A4 insteekhoezen voor de inlay's (2 in één insteekhoes) in gewone multomappen en de discs in papercases in een passende opbergbox.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door filmverzamelaar Bekijk bericht
    kent iemand ook de producten van t3lshop en heeft daar iemand ervaring mee?
    Je moet de cover vouwen om gebruik te maken van de 100 pak T3lshop sleeves, door de vouwlijn raken ze dan beschadigd. Erg zonde. De discs moet je tussen de cover leggen, maar dat schuurt en zorgt voor krassen. Wel kun je de dubbeldisc sleeves kopen met aparte vakjes voor de disc en cover (dan hoef je niet te vouwen), maar die zijn veel duurder. Rond de 20 euro voor een pakje van 50. Te hoge prijzen voor mij, want ik heb er veel meer nodig. Ik denk zelf aan een goede Hama / Amazonbasics binder waar je honderden schijfjes in kwijt kunt. De covers bewaar ik dan in insteekhoezen in een multomap.

  18. #43

    Standaard

    Waarom geen grote DJ koffer kopen van 1000 cd's, waar je dan de schijfjes in doet?. En dan kan je de hoezen in die doorzichtige hoezen doen & vervolgens in een map doen. Dan ben je niet duur uit. Zo doe ik het zelf ook.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Waarom geen grote DJ koffer kopen van 1000 cd's, waar je dan de schijfjes in doet?. En dan kan je de hoezen in die doorzichtige hoezen doen & vervolgens in een map doen. Dan ben je niet duur uit. Zo doe ik het zelf ook.
    Idem, maar zorg wel voor een goed softwarepakket om je dvds. e.d. terug te kunnen vinden. Zit inmiddels op 10 koffers.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idem, maar zorg wel voor een goed softwarepakket om je dvds. e.d. terug te kunnen vinden. Zit inmiddels op 10 koffers.
    Wow 10 koffers ik heb er 2 tot nu toe deze...

    Alle mapjes die er in hangen hebben ook nog eens nummers, kan je een sticker op de plastic hoes plakken waar de cover in zit met het nummer van de dvd/blu ray


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idem, maar zorg wel voor een goed softwarepakket om je dvds. e.d. terug te kunnen vinden. Zit inmiddels op 10 koffers.
    Welk softwarepakket gebruik jij er voor?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Welk softwarepakket gebruik jij er voor?
    Daar ben ik ook nieuwsgierig naar...

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Idem, maar zorg wel voor een goed softwarepakket om je dvds. e.d. terug te kunnen vinden. Zit inmiddels op 10 koffers.
    De betaalde versie van DVD Profiler bv?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Welk softwarepakket gebruik jij er voor?
    Met een simpel spreadsheet-programma als MS Excel kom je al een heel eind lijkt me. Zolang je niet meer dan 32.000 schijfjes hebt, tenminste.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Welk softwarepakket gebruik jij er voor?
    Drie stuks:
    - Dvd profiler,
    - My movies;
    - Movie Connect van Collectorz.com

    Ik had altijd al dvd profiler. Maar ben op zeker moment overgestapt op imac, en heb toen noodgedwongen ook my movies gratis aangeschaft (heb veel titels daar bijdragen). Als laatste dus Movie Connect.

    Heb afgelopen jaar de database van movie connect geüpdatet met persoonlijke info, van waar schijfjes zitten. Kwam toch weer paar foutjes in database tegen. Niets is zo vervelend als weten dat je een blu-ray hebt, maar deze niet terug kunnen vinden.

    Wat is het het beste programma? dvd profiler!!! Zowel op punt van functies als kwaliteit database.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •