Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 194 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Ik ga niet overhaasten,maar wil gewoon graag bioscoopstoelen,en die led lichtjes,maar welke zijn dat en waar kan je die halen?,en hoe sluit je die aan.

  2. #127

    Standaard

    op marktplaats komen wel eens leuke stoelen langs...waar ergens in de buurt woon je?

  3. #128

  4. #129

    Standaard

    Ik heb zo veeel gaten/gaatjes in de muren,en stuken word te duur,ik ben nu bezig met dat tube spul,maar daar ben ik nog wel weken mee bezig zoo...

  5. #130

    Standaard

    Update:

    Me moeder heeft van 8 uur sóchtends tot 3 uur smiddags alle wanden behang loos gemaakt.
    Alle wanden zijn nu kaal maar op 2 van de drie zitten veel gaatjes,daar ben ik nu mee bezig met bijvullen,het hele weekend ben ik wel bezig met gaatjes vullen,en schuren.
    zie foto's

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

  6. #131

    Standaard

    Als je qua geluid nog iets wilt doen met een redelijk beperkt budget raad ik je sowieso aan om losse componenten te nemen.

    ps3 - versterker - boxen

    Dit hoeft nog niet direct een versterker te zijn met HDMI en alles; deze zijn toch flink aan de prijs. Wel is het aan te raden om al in ieder geval een 5.1 te hebben.

    Als je deze zaakjes hebt, kun je alles op je tijd een beetje uitbreiden. Front speakers, center, rear.

    Zelf heb ik nog 2 front speakers van Eltax staan en een center. Dit zijn meer dan degelijke speakers waar een erg goed geluid uitkomt.

    Helaas kan ik ze zelf niet meer gebruiken in mijn nieuwe appartementje. Mocht je ooit interesse hebben dan laat me maar wat weten.

    dit zijn ze nieuw:

    http://www.djelectronics.nl/eltax-co...art-p-627.html

    Nogmaals alles rustig aan, koop geen alles in één setje, want daar kun je (bijna) nooit meer iets anders op aansluiten.

    Succes!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #132

    Standaard

    Ja speakers en alles komen later pas,oke ik zal het onthouden,maar heeft iemand nog foto's/voorbeelden van hun thuis bioscoop om inspiratie op te doen?

  8. #133

    Standaard

    tja je kan mijn foto s bekijken,
    of je het mooi vind is een tweede.
    mischien kun je inspiratie op doen of niet.
    topic heet red cinema.
    gr jamie

  9. #134
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Idem voor mij. Mijn topic is "Chamber of Dreams". Mijn ruimte is niet even tussendoor gebouwd. Ik heb er, samen met mijn vrouw, bijna 3.5 jaar over gedaan...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #135

    Standaard

    Ja en het mag er zeker ook wezen ja.
    dat heeft ook aardig wat gekost denk ik.

  11. #136
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ja en het mag er zeker ook wezen ja.
    dat heeft ook aardig wat gekost denk ik.
    Is natuurlijk van een andere orde dan jouw project, maar in principe is dit goed te doen, als je alles/veel zelf kan doen. Dan is het alleen maar materiaal en tijd.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  12. #137

    Standaard

    Ja dat is waar,nja ik kan redelijk wat,maar ik zeg niet dat ik echt een klusman ben.
    maar ik heb een nieuwe potje alles vullen gekocht en schuurpapier,potje is weer bijna leeg,maar gelukkig alle muren het meeste gevuld.
    Foto's komen vanavond.
    morgen met korrel 240 schuren.

  13. #138

    Standaard

    Na uren behang eraf halen/plamuren/schuren is dit het resultaat

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

    Er zit wel een kilo plamuur erop door alle gaten,en stuccen kost zo'n €500,00,dat vind ik teveel.
    nog 1 muur moet ik nog schuren en dan kan de muurgrond erop,en dan de verf,net ook verf gehaald en muurgrond,koste weer dik €150,00.

  14. #139

    Standaard

    tot nu toe alles een beetje afgerond ben ik ongeveer 800,00 kwijt.

  15. #140

    Standaard

    Is een soundbar niet iets voor mij?
    En ik zie op filmpjes dat de sounbar onder de tv hangt,maar ik heb een tv meubel,kan die soundbar dan niet boven me tv?

  16. #141

    Standaard

    vraag jezelf af waarom je een soundbar wil of 2 speakers en luister de kwaliteit in de winkels

  17. #142

    Standaard

    Ja ik kijk nog wel even,eerst sparen.
    Maar niemand reageert meer haha.

  18. #143

    Standaard

    ik blijf je wel volgen hoor,
    maar ga natuurlijk niet steeds een reactie geven op al je behang en schilderwerk.

  19. #144

  20. #145
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Ik volg je ook nog steeds hoor. Echter anders dan zeggen dat je goed bezig ben heb ik weinig bij te dragen op dit moment.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  21. #146

    Standaard

    Ik zou eerst investeren in een redelijke receiver, zodat je dan erna kunt kijken voor speakers. Dat hoeven niet direct de allerduurste te zijn. Je kunt eventueel altijd later upgraden
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    Ik zou eerst investeren in een redelijke receiver, zodat je dan erna kunt kijken voor speakers. Dat hoeven niet direct de allerduurste te zijn. Je kunt eventueel altijd later upgraden
    Ik zou sparen, en dan een receiver EN speakers kopen. Enkel een receiver hebben staan heeft niet zoveel zin. En ik zou er nog ambetant van worden ook


  23. #148

    Standaard

    Ik kan me redelijk vinden in de situatie van de TS. Hij is nog vrij jong en zal waarschijnlijk een heeeeele tijd moeten sparen voordat hij iets kan aanschaffen. Daarom zou ik zeggen kijk voor een degelijke 2e hands receiver en hang er een aantal boxen aan die je na verloop van tijd kunt gaan upgraden.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #149

    Standaard

    ja ik denk er nog over na wat ik doe.
    alles is afgeplakt en die eerste laag zit erop morgen begint het verven.

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

  25. #150

    Standaard

    De eerste 2 wanden zijn in de kleur metalliek geverfd,ziet er aardig goed uit moet ik zeggen,maar sommige plamuur plekken en sommige gestuuct delen zie je wel,maar daar ik niks aan te doen foto's komen,en ik heb waarschijnlijk twee echte bioscoop posters van 100 bij 70 kunnen overnemen.

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •