Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 194 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    pas op voor weerspiegeling van je televisie bij het ophangen

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    De eerste 2 wanden zijn in de kleur metalliek geverfd,ziet er aardig goed uit moet ik zeggen,maar sommige plamuur plekken en sommige gestuuct delen zie je wel,maar daar ik niks aan te doen foto's komen,en ik heb waarschijnlijk twee echte bioscoop posters van 100 bij 70 kunnen overnemen.
    Zo heb ik er ook 2. Die kaders van ikea zijn perfect daarvoor. Die zijn 70x100, hebben een mooie chrome rand en een glazen plaat.


  3. #153

    Standaard

    kan je een link ervan sturen?,kweet namelijk niet precies wat je bedoelt?

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    kan je een link ervan sturen?,kweet namelijk niet precies wat je bedoelt?
    Kom op, zoek zelf eens op de IKEA website
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #155

    Standaard

    Mijn kamer is helemaal geverfd,ziet er echt mooi uit.
    Mijn tv meubel/tv/playstation drie staat er ook al.
    Maar nog niet aangesloten,ik ga deze week nog een langere tv kabel halen,en stekkerkast.
    er moet nog veel gebeuren:bioscoop stoelen halen/licht/ledjes/bioscoop posters komen nog/en instellen.
    maar mijn vraag is waar in de playstation moet de de hdmi kabel in?

    zie de fotos

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Mijn kamer is helemaal geverfd,ziet er echt mooi uit.
    Mijn tv meubel/tv/playstation drie staat er ook al.
    Maar nog niet aangesloten,ik ga deze week nog een langere tv kabel halen,en stekkerkast.
    er moet nog veel gebeuren:bioscoop stoelen halen/licht/ledjes/bioscoop posters komen nog/en instellen.
    maar mijn vraag is waar in de playstation moet de de hdmi kabel in?

    zie de fotos

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD
    Ziet er goed uit! Lekker strak!

    Meen je dit?


  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Ziet er goed uit! Lekker strak!

    Meen je dit?
    Mee eens ziet er strak uit

    Denk dat aan hem nog het verhaal verteld moet worden van de bloemetjes en de bijtjes Misschien kun je hem dat via PM uitleggen
    Have fun and enjoy your collection

  8. #158

    Standaard

    HDMI kabel moet achterin de playstation.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stephan Nobelen Bekijk bericht
    HDMI kabel moet achterin de playstation.
    Maar daar zitten zoveel gaten...

    Gewoon even de gebruiksaanwijzing er bij pakken of deze opzoeken op internet en ons er niet mee lastigvallen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Mijn kamer is helemaal geverfd,ziet er echt mooi uit.
    Mijn tv meubel/tv/playstation drie staat er ook al.
    Maar nog niet aangesloten,ik ga deze week nog een langere tv kabel halen,en stekkerkast.
    er moet nog veel gebeuren:bioscoop stoelen halen/licht/ledjes/bioscoop posters komen nog/en instellen.
    maar mijn vraag is waar in de playstation moet de de hdmi kabel in?

    zie de fotos

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD
    ik zou zeggen: kijk aan de achterkant van de playstation, er is maar 1 ingang waar die in past

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik zou zeggen: kijk aan de achterkant van de playstation, er is maar 1 ingang waar die in past
    Je moet het minstens even voordoen........ er zitten zoveel kanten aan dat apparaat.....
    Have fun and enjoy your collection

  12. #162

    Standaard

    Ik heb het gevonden:P
    Ik heb de tv aangesloten,wat een beeld.
    Ik heb de beeldverhouding op bioscoopzoom 1,en beeldmobus op sport,er bestaat ook bij beeldmodus bioscoop,maar die is veel donkerder dan sport.
    en geluidmodus op bioscoop,wat een geluid,je hoort het van vele kanten.

    fototje komt zo.

  13. #163

    Standaard

    beeldmodus op sport is nooit goed.
    meestal word er op film afgestemd en vandaaruit ga je verder

  14. #164

  15. #165

    Standaard

    is vaak te helder te hoog contrast teveel kleur.
    je vond de instelling bios te donker,
    maar vergeet niet zwart moet wel zwart zijn.de scherpte niet te hoog zetten.
    instellen vergt tijd en testen,moet je zelf even achter komen,
    kun je ook met een test dvd doen,
    weet niet of je de starwars dvd hebt,hier zit een thx optimizer op.
    daar krijg je testbeelden van bv helderheid instellen,zie je 10 zwarte balken en moet je dan terugdraaien tot je de zevende nog amper ziet,
    dit doe je met contrast,scherpte enz.
    zijn maar hulpmiddelen maar helpen je wel je tv beter in te stellen.

  16. #166

    Standaard

    hey das handig, welke star wars dvd is het? ik heb namelijk de blurays, losse dvds van episode 1-3 en de ot in een zilver/zwarte box

  17. #167

    Standaard

    is de trilogy box,maar zal ongetwijfeld ook op de jouwe staan,
    in het menu van de dvd zie je dan thx opitimizer.
    nogmaals zijn handige hulpmiddelen om het beeld aan te passen,
    is natuurlijk geen uitgebreide calibratie,maar zeker de moeite waard

  18. #168

    Standaard

    tnx, altijd wel handig, vooral als je er zelf weinig vanaf weet.

  19. #169

    Standaard

    blurays hebben natuurlijk weer een ander beeldkwaliteit,maar dit is altijd een stap in de goede richting zeker kwa instellen van de helderheid wat je wel mag zien of niet mag zien in een film.

  20. #170

    Standaard

    meestal komt het bij mij wel eens voor, dan dacht ik dat ik mijn tv goed had ingesteld en dan ging ik na een tijdje en film kijken die er dan perfect uitzag en later met een andere film was bv de helderheid te hoog of te laag. beeld verbeteraars heb ik het meeste van uit staan, behalve digitale ruis filter, want bij een aantal films vind ik die flikkeringen erg irritant

  21. #171

    Standaard

    digitale ruisonderdrukking altijd uitzetten,geeft een nabewegenede waas over het beeld.
    natuurlijk heeft niet elke film dezelfde beeldkwalitiet,ligt maar net aan de kwaliteit van de bluray of dvd.
    de optimizer of andere test bluray of dvd s zijn mooie aanvullingen om het beeld te optimaliseren,
    heb je dit een beetje voor elkaar moet je verder niet de ene film met de ander vergelijken want dat is natuurlijk niet mogelijk.
    ook al zal je een dure calibratie aangaan met je tv het blijft altijd afhankelijk van de kwalitiet van de bron.
    een nieuwe film zal meestal betere kwalitieit geven dan een film van 10 jaar oud.
    daar kan je instelling ook niets meer aan doen.
    Laatst aangepast door jamiev : 27-01-2012 om 13:53

  22. #172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    behalve digitale ruis filter, want bij een aantal films vind ik die flikkeringen erg irritant
    Echt uitzetten, die poets zoveel detail weg.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    een nieuwe film zal meestal altijd betere kwalitieit geven dan een film van 10 jaar oud.
    daar kan je instelling ook niets meer aan doen.
    Die altijd moet er echt tussen uit want er zijn legio voorbeelden waar het andersom is, zelfs met veel oudere films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    digitale ruisonderdrukking altijd uitzetten,geeft een nabewegenede waas over het beeld.
    natuurlijk heeft niet elke film dezelfde beeldkwalitiet,ligt maar net aan de kwaliteit van de bluray of dvd.
    de optimizer of andere test bluray of dvd s zijn mooie aanvullingen om het beeld te optimaliseren,
    heb je dit een beetje voor elkaar moet je verder niet de ene film met de ander vergelijken want dat is natuurlijk niet mogelijk.
    ook al zal je een dure calibratie aangaan met je tv het blijft altijd afhankelijk van de kwalitiet van de bron.
    een nieuwe film zal meestal altijd betere kwalitieit geven dan een film van 10 jaar oud.
    daar kan je instelling ook niets meer aan doen.
    oke bedankt voor de tips, ik zal er straks eens mee aan de gang gaan. ik had dus juist de ruisfilter op auto gezet vanwege die flikkeringen (van een waas heb ik nog niks van meegekregen)

  24. #174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Zo heb ik er ook 2. Die kaders van ikea zijn perfect daarvoor. Die zijn 70x100, hebben een mooie chrome rand en een glazen plaat.
    Daar heb ik er ook 8 van ophangen, die zijn inderdaad ideaal.

    't Ziet er trouwens enorm goed uit, Chris. Enjoy!

  25. #175

    Standaard

    En als ik tv wil kijken met de hdmi kabel hoe moet dat?

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •