Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 194 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ik ben vandaag naar de media markt geweest en kwam op deze led tv uit: Philips 22PDL4906H/12 LED TV 22 inch(56 centimeter),is dit een goede tv,en kan ik er me ps3,en laptop op aansluiten?,en speakers ook?
    Dat is wel een mini-tv. Kan je beter gebruiken als monitor...

    Ja, je kan er je ps3 en laptop op aansluiten. En speakers, dat hangt ervan af. Koop je zo'n Logitech set dan lukt dat wel (zijn oorspronkelijk voor computers) maar koop je losse speakers, dan heb je nog een versterker nodig.


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ik ben vandaag naar de media markt geweest en kwam op deze led tv uit: Philips 22PDL4906H/12 LED TV 22 inch(56 centimeter),is dit een goede tv,en kan ik er me ps3,en laptop op aansluiten?,en speakers ook?


    Je gaat van het ene uiterste naar het andere uiterste, van groot naar schijthuisformaat.

    Mijn PC scherm is 26 inch en er staat hier een 37inch TV die ook is ingezet als PC scherm, mmmmmm 22inch is nou niet bepaald een TV formaat om eens lekker op te gaan gamen of films te gaan kijken, maar dat is dan mijn persoonlijke mening.

    Wat is echt je max budget om te besteden aan een TV? Koop die eerst knap en ga dan later eens kijken voor iets waar het geluid uit moet komen

    Je kan met een beetje mazzel al voor weinig tegen een 50inch plasma aanlopen, deze bijvoorbeeld:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/l...caties/957659/

    Bij MM en Saturn hebben ze vaak van die inch korting acties of BTW vrij dagen etc etc etc, je moet soms even geduld hebben om tegen een mooie aanbieding aan te lopen, kort geleden had bijvoorbeeld Wehkamp een soortgelijke TV voor onder de 500 te koop.

    Als je naar de winkel loopt om iets te gaan kopen omdat je dat persé op dat moment wilt hebben, ja dan kost het altijd meer, dan is er net niets in de aanbieding.

    Probeer je geduld te bewaren
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Ja dat is allemaal waar,maar ik heb liever een wat kleinere tv met veeel betere kwaliteit dan schijt kwaliteit!,en heeft iemand een merk/type van een logitech setje?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ja dat is allemaal waar,maar ik heb liever een wat kleinere tv met veeel betere kwaliteit dan schijt kwaliteit!,en heeft iemand een merk/type van een logitech setje?
    Koop je toch dat schijthuisgeval
    Have fun and enjoy your collection

  5. #30

    Standaard

    Iemand die een type/merk van dat logitech setje kan geven?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ja dat is allemaal waar,maar ik heb liever een wat kleinere tv met veeel betere kwaliteit dan schijt kwaliteit!,en heeft iemand een merk/type van een logitech setje?
    Huh? Ik veronderstel dat je helemaal nieuw bent in de wereld van flatscreens en alle verwante zaken. Best zo'n uitspraken vermijden dan. 'n Kleine TV met veel betere kwaliteit, waar haal je die wetenschap in godsnaam vandaan? Anderzijds lees ik dan eerder "HD hoeft voor mij niet." Dat kan onmogelijk rijmen.

    Ik heb even je topic doorgelezen en zou je toch aanraden een minimum 40" (inch) in huis te halen, full HD. 'n 42" plasma scherm kan je bv. reeds vinden voor ongeveer 400 €, nieuw. Zo'n pietlullig 22" schermpje lijkt me een gigantische vergissing. Don't. Zeker als je een PS³ in huis hebt en zodoende dus ook een BR-speler, gamen in HD dus.

    Om op een eerdere vraag zo simpel mogelijk te antwoorden : 'n HDMI-kabel is een verbindingskabel die de mogelijkheid heeft High Definition door te zenden.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Iemand die een type/merk van dat logitech setje kan geven?
    Als je niet kunt wachten dat je genoeg bij elkaar hebt gespaard voor een beetje knappe TV dan wordt het niets met de Logitech setjes, nieuw rond de 300 en gebruikt rond de 200 euro. (en met de gebruikte setjes moet je wel weten waar je aan begint)

    Z5500 (wordt niet meer gemaakt, is/was jarenlang super populair)
    Z906 (opvolger van de Z5500)

    Blijf erbij, koop niet 2x rommel, koop dan 1 ding goed en ga weer sparen tot je weer wat goeds kunt aanschaffen.

    Je had al begrepen dat je niet helemaal geloofwaardig overkomt? Eerst beginnen met groot projecteren en dan als klap op de vuurpijl met een 22inch PC geval aankomen ......
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    vind het allemaal een beetje van dit en dat,
    spaar nog even door zou ik zeggen

  9. #34

    Standaard

    Ja ik weet het,ik wilde eerst dit en toen dat,en wou alles overhaaste,maar ik ben vandaag naar een paar winkels gegaan en ik vroeg wat is een goede/grote/mooie beeldkwaliteit tv en HD voor max €300,00?
    Toen ben ik op deze tv uitgekomen:SAMSUNG LE32D400E1W.
    Iemand ervaring ermee?

  10. #35

    Standaard

    Ik neem aan dat je deze bedoelt?

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/sams...caties/968965/

    Deze is dus niet full hd 1980 x 1080 maar 1366 x 768 pixels
    Dat is jammer, dan benut je nog niet, het optimale van blu ray...

    Daarnaast is de Frequentie 50Hz aan de weinige kant...

    Een beter alternatief zou kunnen zijn:

    http://www.kieskeurig.nl/lcd_tv/phil...l5405h/896321/

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Wat een keuze's zeg....

    Dit is echt me allerlaatste vraag over tv's:

    Ik heb er 4 gevonden van voor en rond de €300,00 en ook 2 met Full HD!!

    SAMSUNG LE32D400E1W

    Philips 32PFL5405H

    Samsung LE-32D550 LCD TV

    Toshiba 32LV833G LCD TV

    Zou een van jullie ze onder elkaar kunnen zetten van beste naar slechtste,

    mijn wensen zijn:

    -Full Hd
    -Me pl3,en laptop erop kunnen aansluiten
    -e.v.t muur bevestiging
    -HDMI kabel moet erop kunnen.

  13. #38

    Standaard

    Dat wil ik zien. Twee bioscoopstoelen en een 32" scherm Voor wat jij in gedachten hebt, kun je met al die modellen niets verkeerd doen. Ze hebben allemaal een HDMI poort. Of ze nu allemaal Full HD zijn weet ik niet, valt makkelijk op te zoeken.


  14. #39

    Standaard

    een panasonic full hd plasma koop je bij de mediamarkt voor 450 euro, is boven je budget maar dan heb je wel een beelddiagonaal van 106.
    vergeet hier niet bij dat als je filmliefhebber bent plasma nog altijd het betere beeld geeft en niet die led rotzooi.

  15. #40
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Je had al begrepen dat je niet helemaal geloofwaardig overkomt? Eerst beginnen met groot projecteren en dan als klap op de vuurpijl met een 22inch PC geval aankomen ......
    Daarom ben ik gestopt met advies geven
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  16. #41

    Standaard

    tja htip,
    had er ook al zo mijn gedachte over

  17. #42

    Standaard

    Ik kap wel met dit forum,ik ben nieuw op dit gebied,heb niet zo'n grote budget,en heb te weinig ruimte voor een beamer,mja ik vraag alleen advies,en dan krijg ik zulke reactie's!

  18. #43

    Standaard

    Is je budget niet groter dan hetgeen in je laatste posts duidelijk werd, ben je onvermijdelijk beperkt in keuze. En dan is het belangrijk dat je daar 't optimale kan uit persen. In dat opzicht lijkt de selectie die je hebt helemaal niet slecht, enkel Toshiba zou ik sowieso schrappen. Als ik snel even alle eigenschappen scan, zou ik uit deze selectie toch voor de Samsung LE32D550ZF. Die is Full-HD (toch wel belangrijk) en heeft ook een brede waaier aan verbindingsmogelijkheden. Go for it!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    een panasonic full hd plasma koop je bij de mediamarkt voor 450 euro, is boven je budget maar dan heb je wel een beelddiagonaal van 106.
    vergeet hier niet bij dat als je filmliefhebber bent plasma nog altijd het betere beeld geeft en niet die led rotzooi.
    Dat valt te relativeren


  20. #45

    Standaard

    tja,heb er zeer slechte ervaringen mee,dus voor mij nooit weer

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Is je budget niet groter dan hetgeen in je laatste posts duidelijk werd, ben je onvermijdelijk beperkt in keuze. En dan is het belangrijk dat je daar 't optimale kan uit persen. In dat opzicht lijkt de selectie die je hebt helemaal niet slecht, enkel Toshiba zou ik sowieso schrappen. Als ik snel even alle eigenschappen scan, zou ik uit deze selectie toch voor de Samsung LE32D550ZF. Die is Full-HD (toch wel belangrijk) en heeft ook een brede waaier aan verbindingsmogelijkheden. Go for it!
    Niet helemaal waar, HD Ready of Full HD is afhankelijk van kijkafstand en schermgrootte, het is die combinatie die bepaald wat het meest gunstige is, zodoende kan in veel omstandigheden HD ready wel eens de betere keuze zijn.

    Zo is dit ook een heel leuke TV:

    http://www.kieskeurig.nl/plasma_tv/l...caties/957654/

    Met een kijkafstand van 2 meter is een 32inch full HD al overdreven, kun je net zo goed een 42inch HD Ready plasma nemen, mensen geloven dat niet, maar als ze het in de praktijk gaan ervaren dan pas komen ze daar achter
    Have fun and enjoy your collection

  22. #47

    Standaard

    Die tv is niet full hd dus valt dus af.
    Deze tv word het zeker:Samsung LE40D550 LCD TV
    en ik zit te twijfelen aan deze stoelen
    http://link.marktplaats.nl/517136683

  23. #48

    Standaard

    Goede keuze, veel plezier ermee!

    PS : Die stoelen lijken me zéér oncomfortabel om er een uur of meer op door te brengen, maar dat is ieder z'n ding natuurlijk.
    Laatst aangepast door Esteban : 09-01-2012 om 00:40

  24. #49

    Standaard

    Lijken idd wel stoelen voor een wachtruimte, die zitten ook altijd vervelend...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #50

    Standaard

    Kan beter een knappe TV kopen, dan geld weggooien voor stoelen om dan met 5 man voor een 22 inch te gaan zitten of 32inch, net zo erg bekrompen

    1 ga voor een knappe TV

    Sparen, sparen, sparen

    2 Leuk geluid

    Sparen, sparen, sparen

    3 lekkere luie relaxstoel

    Sparen, sparen, sparen

    4 als je fijne kennissen hebt nog zo'n stoel, anders je bed geschikt maken als bank......
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 2 van 8 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •