Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 194 worden weergegeven.
  1. #51
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Deze zitten in ieder geval comfortabeler en zijn erg gunstig geprijsd:
    http://www.bioscoopstoelen.nl/shop/B...p-p-16410.html

    De steun op een plaat monteren, plaat verven en klaar! Zo heb ik het ook gedaan...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  2. #52

    Standaard

    Ja die stoelen zijn een stuk beter,maar wel ver van me woonplaats vandaan,heb eigenlijk nodig dat ze kunnen brengen/versturen..

  3. #53
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ja die stoelen zijn een stuk beter,maar wel ver van me woonplaats vandaan,heb eigenlijk nodig dat ze kunnen brengen/versturen..
    Dat doen ze ook, alleen op aanvraag. De kosten zullen door het gewicht wel aanzienlijk zijn.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #54

    Standaard

    het komt gewoon over dat je liever een thuisbios om het feit wilt...

    verdiep je gewoon in de materie zodat je ook zelf ergens trots op kunt zijn en niet klakkeloos dingen aannemen, dat is een hobby als je het echt wilt

  5. #55

    Standaard

    Dat wat jij zegt slaat ook helemaal nergens op maar goed,ik kan gratis aan hdmi kabels komen,en ik heb al eerder gepost dat het deze tv word:Samsung LE40D550 LCD TV maar welke past en is het beste van al die kabels:MICROTOOLS HDMI kabel SNB-300/MICROTOOLS HDMI kabel 182F-151B/DIFRNCE HDMI kabel HDMIC1/MICROTOOLS HDMI kabel SNB-150.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Dat wat jij zegt slaat ook helemaal nergens op maar goed,ik kan gratis aan hdmi kabels komen,en ik heb al eerder gepost dat het deze tv word:Samsung LE40D550 LCD TV maar welke past en is het beste van al die kabels:MICROTOOLS HDMI kabel SNB-300/MICROTOOLS HDMI kabel 182F-151B/DIFRNCE HDMI kabel HDMIC1/MICROTOOLS HDMI kabel SNB-150.
    En ik kan ook nog aan deze pc speakers komen!(ps hoe en waar sluit ik deze speakers dan op aan?,aan de tv kan niet?

    TRUST Speakerset Soundforce 2.1 Pro

    LOGITECH Speakerset LS21

    MICROTOOLS Speakerset WPM2830

    TRUST Speakerset Slimline

  7. #57

  8. #58

    Standaard

    Is het slecht geluid dan?,maar met die kabels dan?,want ik kan ze morgen krijgen welke moet ik nemen?

  9. #59

    Standaard

    je praat over pcspeakers van 20 tot 30 euro

    en die kabels alleen in lengte

    het is gewoon zonde van je geld

  10. #60

    Standaard

    mijn advies zou zijn,
    fatsoenlijk nadenken wat je nu eigenlijk wilt.
    is het nu nog niet haalbaar binnen je budget,
    wacht dan nog even en ga verder sparen voordat je dingen aanschaft waar je spijt van krijgt.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    mijn advies zou zijn,
    fatsoenlijk nadenken wat je nu eigenlijk wilt.
    is het nu nog niet haalbaar binnen je budget,
    wacht dan nog even en ga verder sparen voordat je dingen aanschaft waar je spijt van krijgt.
    Volgens mij heeft ie die raad toch al wel een aantal keren gekregen, nu maar hopen dat ie aankomt
    Have fun and enjoy your collection

  12. #62

    Standaard

    Wat bedoel je die kabel alleen in de lengte?,welke van die kabels moet ik nemen dn?

  13. #63

    Standaard

    waarom heb je die 4 überhaupt gekozen? het grootste verschil is de lengte dus je kunt het zelf invullen

  14. #64

    Standaard

    Omdat ik een van die kabels gratis kan krijgen!

  15. #65

    Standaard

    ok, google is je vriend vanaf nu

  16. #66

    Standaard

    waarom zo n haast
    een ht maken is leuk,
    kun je over lezen en bedenken hoe je het graag wilt hebben,
    pc speakers tjonge tjonge.
    we hebben je hier nu genoeg adviezen gegeven,
    wat je ermee doet moet je zelf weten.
    als je pc speakers en alles wat je denkt te kopen wat in jouw ogen goed is heb je naar mijn mening geen thuisbios.
    je praat over beamers en stoelen dat is pas zorg voor later,kan altijd nog.
    begin met een goede tv en een goed stel speakers en later uitbouwen.
    heb je hier nog geen geld voor ga dan spaaaaaaaren.
    hou hier nu verder mee op je te adviseren.
    jouw topic is het eigenlijk ook geneens waard als je met deze idiote dingen aankomt zetten.

  17. #67

    Standaard

    De LG 50PT250 tv is net besteld,glazen tv meubel komt er ook aan,vanaf het weekend met me kamer beginnen/verven en alles,home cinema set komt 2 a 3 maandjes laten,weer even sparen.

  18. #68

    Standaard

    top
    goed van je om door te sparen.
    zo maak je dus een mooie ht

  19. #69

    Standaard

    het kan aan mij liggen maar ik lees dat je tv niet full/hd is en een resolutie heeft van enkel 1024 x 768p

  20. #70

    Standaard

    ah kom,
    hij gaat nu sparen,dus is op de goede weg

  21. #71

    Standaard

    voor een tv van 460 euro vind ik dat wel kort door de bocht, maar ok

  22. #72

    Standaard

    Chris,

    mooie keuze qua TV, volgens mij gegevens goewoon een goede Full HD tv van Samsung.
    Qua HDMI kabels maakt het allemaal niet uit welk merk je kiest (digitaal is digitaal, gouden bevestingspunten of niet, het blijft hetzelfde). Kies gewoon een lengte die voor jou handig is. Alleen als de kabel langer wordt dan 3m loont het om een wat duurdere kabel te kopen.

    Trouwens erg slim om te sparen voor een Home Cinema set ipv nu een pc speaker setje te kopen.
    Er zijn trouwens zeer goede setjes te koop van oa. Yamaha en Onkyo. Mijn voorkeur gaat uit naar Onkyo maar dat is persoonlijk.

    Voor €295 ben je al klaar (http://hificorner.nl/hifi-sets/home-.../hts-3405.html) deze is wel met passieve subwoofer, maar voor iets meer is hij er met een actieve subwoofer.

    Veel plezier met je TV (en je PS3)

  23. #73

    Standaard

    Het is geen full hd tv,maar wel hd ready en lekker groot.
    Ik heb net me tv meubel opgehaald,en een paar foto's van me kamer en meubel gemaakt.

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

  24. #74

    Standaard

    Als je de Samsung LE40D550 hebt gekocht (zoals je eerder zei) dan zou het deze moeten zijn http://tweakers.net/pricewatch/28036....html#tab:info en is het gewoon een Full HD hoor

    Maar leuke kamer en meubel

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Cinerama Bekijk bericht
    Als je de Samsung LE40D550 hebt gekocht (zoals je eerder zei) dan zou het deze moeten zijn http://tweakers.net/pricewatch/28036....html#tab:info en is het gewoon een Full HD hoor

    Maar leuke kamer en meubel
    Hij heeft deze besteld:LG 50PT250

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •