Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 194 van 194 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    dat hangt er vanaf hoeveel hdmi aansluitingen je op je tv hebt. als je er 2 of meer hebt kun je gewoon overschakelen tussen hdmi 1, hdmi 2 enz. als je er 1 hebt zou je er een hdmi switch tussen kunnen zetten

  2. #177

    Standaard

    thx optimizer geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter. met de scherpte kon ik niet zien of hij te scherp stond of onscherp en voor de rest snapte ik er geen hol van. en de audipo test heb ik niks aan omdat ik 5.1 heb ipv 7.1 of hij is niet goed aangesloten (ik hoop van niet)

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    thx optimizer geprobeerd, maar dat werkt voor geen meter. met de scherpte kon ik niet zien of hij te scherp stond of onscherp en voor de rest snapte ik er geen hol van. en de audipo test heb ik niks aan omdat ik 5.1 heb ipv 7.1 of hij is niet goed aangesloten (ik hoop van niet)
    Beetje blond?
    Have fun and enjoy your collection

  4. #179

    Standaard

    nee dat nog net niet, maar ik was niet degene die mijn versterker heeft aangesloten. nee die thx optimizer werkt gewoon niet lekker voor mij, dus ik ben verder aan het zoeken naar iets anders

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    En als ik tv wil kijken met de hdmi kabel hoe moet dat?
    Normaal kijk je TV via een antenne signaal, analoog of digitaal. In Nederland nog enkel digitaal via de ether en niets in HD.

    Om via een HDMI kabeltje TV te kunnen kijken, zul je dus een antennekabel op een externe ontvanger moeten aansluiten. Die ontvanger kan zowel een antenne signaal van de kabel(C), via land(T) of via de satelliet(S) krijgen. Wil je een HD signaal ontvangen, dan ben je aangewezen op de kabel of de satelliet, er wordt momenteel nog niet in HD via de landzenders uitgezonden in Nederland. Omdat veel materiaal gecodeerd wordt uitgezonden dien je over een decoder te beschikken, deze zit ingebouwd in de ontvanger, in de ontvanger zit een slot waarin een CAM gestopt kan worden, in de CAM stop je dan weer je klanten/lidmaatschapskaart. Ontvangers van bijvoorbeeld Ziggo hebben al een ingebouwde CAM, daarin hoef je dan enkel je lidmaatschapskaartje in te stoppen. Een beetje knappe decoder heeft een HDMI uitgang, daarin stop je een HDMI kabel, de kabel stop je op zijn beurt in de TV....... en dan kijk je TV via een HDMI kabel.

    Ook is het mogelijk om via een PC TV te kijken, als de PC beschikt over een HDMI uitgang........ ja je raad het al.....

    Veel mensen nemen tegenwoordig een CAM en sluiten de antenne aan op de TV zelf(huidige TV's dan wel te verstaan, TV's uit het jaar kruik hebben enkel een analoge ontvanger) die ook beschikt over diverse digitale ontvangers, al heeft niet iedere TV een ingebouwde satelliet ontvanger aan boord. Op deze manier heb je minder kabels nodig, ook geen HDMI kabel....
    Have fun and enjoy your collection

  6. #181

    Standaard

    peptalk,
    heb het woord altijd verwijderd,niets te danken

  7. #182

    Standaard

    Ik ben net naar de ikea geweest en heb twee poster lijsten gehaald.
    En heb me hdmi kabel erin gedaan tv aangedaan ps3 en op hdmi 1 stand gezet,maar toen ik gewoon op de ps3 beeld kwam knippert/flikkert het om de 30 seconden een keer wat is dat?,en hoe op te lossen?

  8. #183

    Standaard

    Probeer eens met een andere hdmi kabel (je kon er toch gratis aan komen, zoals je schreef)
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  9. #184

    Standaard

    ik kon nog voor de laatste keer een andere kabel halen en die heb ik besteld hopen dat het beter is nu en ik heb de posters met lijsten binnen.


    zie foto

    http://www.mijnalbum.nl/Album=8Z8VJKDD

  10. #185

    Standaard

    Ik wil binnenkort ook wat aan me geluid doen,het is wel mooi,maar niet echt dat je zegt ik hoor het van alle kanten.
    Ik zit te twijfelen tussen een soundbar of een home cinema set voor rond de €250,00 maximaal.
    Me afmetingen van me kamer zijn in de eerste post te vinden.

  11. #186

    Standaard

    waarom niet gewoon 2 speakers? gimmick proof

  12. #187

    Standaard

    Ik heb toch besloten om waarschijnlijk zuil speakers te halen,omdat bij een home cinema set er ook een dvd speler bij zit,en dat heb ik al op me playstation en geen soundbar omdat die alleen boven me tv kan komen en omdat deze een stuk duurder zijn,maar ik snap niks van hoe het met een versterker werkt enz?

  13. #188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ik heb toch besloten om waarschijnlijk zuil speakers te halen,omdat bij een home cinema set er ook een dvd speler bij zit,en dat heb ik al op me playstation en geen soundbar omdat die alleen boven me tv kan komen en omdat deze een stuk duurder zijn,maar ik snap niks van hoe het met een versterker werkt enz?
    Heb je een uitleg gegeven over het kijken met HDMI kabel......

    Geen reactie op gehad, denk je dat ik dan sta te springen om dit ook nog eens aan je botte verstand te brengen?
    Have fun and enjoy your collection

  14. #189

    Standaard

    Ik had dat over het hoofd gezien,kan gebeuren toch?
    En wat geeft u voor onzinnige opmerkingen?
    Nja,ik heb een nieuwe hdmi kabel binnen gekregen,en deze doet het:d.

  15. #190

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chris_is back Bekijk bericht
    Ik had dat over het hoofd gezien,kan gebeuren toch?
    En wat geeft u voor onzinnige opmerkingen?
    Nja,ik heb een nieuwe hdmi kabel binnen gekregen,en deze doet het:d.
    Ik gooi geen parels voor zwijnen.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #192

    Standaard

    Je moet even kijken wat je zelf wilt. Je kunt inderdaad kijken voor een homecinema alles in 1 set. Dat kan een aardig geluid opleveren. Wat dan wel jammer is, is dat je (vooral in deze prijsklasse) niets anders meer op deze setjes kunt aansluiten. Geen analoge of digitale andere apparaten (ps3, mp3 speler, computer etc.). Ook kun je vaak nooit meer een andere subwoofer of andere speakers aansluiten.

    Je budget is idd aan de wat magere kant, maar als je wat beter geluid zou willen hebben, zou ik (zoals ik al eerder aangaf) toch beginnen met een leuke 2e hands receiver te kopen met minimaal een paar digitale ingangen en analoge ingangen.

    Als je de ruimte hebt, dan kun je sowieso eens kijken voor wat leuke speakers. Begin dan met alvast twee speakers. Je zult zien dat dit al een enorme vooruitgang is qua geluid.

    Nogmaals die speakers waar ik het eerder over had heb ik nog altijd staan, maar je moet ook kijken hoe je zit qua ruimte. Veel zuilspeakers nemen behoorlijk wat ruimte in beslag.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #193

    Standaard

    Dank jullie wel voor de informatie.
    Ik zit er toch aan te denken om een home cinema set te kopen,maar moet natuurlijk wel blue ray wezen!
    me budget is €200-250,00.
    En weet iemand anders nog leuke accessoires voor me bios?,ik heb al posters,met lijst,en ik zat te denken aan een dvd rek voor aan de muur?
    Weten jullie nog wat?

  19. #194

    Standaard

    ja ik weet wat.
    je bent in 2012 begonnen met je topic en zit nu al op 8 pagina s,veelal om onbenullige vragen.
    in het topic waar je nu zit zijn vele voorbeelden hoe men een thuisbios maakt met evt aankleding van dvd rekken tot filmposters etc,
    wat je budget aangaat kan je ook niets anders kopen dan een homecinema set,koop dat ding en geniet ervan heb je tenminste surround geluid.
    als dat ding 2 jaar meegaat en je ondertussen genoeg hebt gespaard kun je altijd nog voor losse componenten gaan en je hier weer melden voor advies.
    gr jamie

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •