Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 105 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection

    Ik ben op zoek naar Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection met NL ondertiteling. Ten 1e bestaat ie? Kan hem niet op Nederlandse sites vinden. ALs iemand weet waar ik deze kan verkrijgen hoor ik dat heel graag.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bangsat Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar Mission: Impossible - Ultimate Missions Collection met NL ondertiteling. Ten 1e bestaat ie? Kan hem niet op Nederlandse sites vinden. ALs iemand weet waar ik deze kan verkrijgen hoor ik dat heel graag.
    Deze bestaat, maar zonder NL ondertiteling. In de US en UK hebben ze de trilogy, regio vrij maar zonder NL subs. Op amazon.co.uk staat hij voor een spotprijsje te koop...


  3. #3

    Standaard

    Oke bedankt voor uw antwoord. Echter zijn er mensen hier die wel degelijk NL ondertiteling willen. Is deze dus ooit met Nederlandse ondertiteling gespot?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hoe is dat mogelijk? Ik kan ze ook los niet vinden met Nederlandse ondertiteling. Ik vind dat wel erg vreemd. Maar thanks voor de hulp mensen

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bangsat Bekijk bericht
    Hoe is dat mogelijk? Ik kan ze ook los niet vinden met Nederlandse ondertiteling. Ik vind dat wel erg vreemd. Maar thanks voor de hulp mensen
    Omdat ze gewoon simpelweg nog niet zijn uitgebracht in NL. Is dat zo ontzettend vreemd dan? Er zijn nog zoveel films niet op bluray uitgebracht in de hele wereld, laat staan in NL. Kijk maar naar films en kassuccessen als Saving Private Ryan (die deze maand uitkomt) en bijvoorbeeld Titanic. Die willen ook heel veel mensen op bluray hebben, maar dat wil niet zeggen dat ze er dan ook zijn.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Inderdaad, als ik zie welke toppers ik hier op dvd heb die nog nergens op bluray zijn uitgekomen.. ik heb trouwens vandaag de mission impossible box bestald bij amazon.co.uk, 15 pond, daar kan je niet voor twijfelen .

    Maar ik geef er ook niet zoveel om dat sommige films nog niet op bluray zijn, ik heb namelijk mezelf voorgenomen om geen films te upgraden die ik al op dvd heb. maar moet wel zeggen dat ik bij saving private ryan dit voornemen mogelijk ga late varen ookal heb ik hem al 2x op dvd (eenmaal in een box en eenmaal in appart).
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  8. #8

    Standaard

    Oke. Ik ben redelijk nieuw bij dit bluray gebeuren. Ik wist niet dat er zoveel tijd tussen de releases zat van UK US en NL. Jammer dan wacht ik gewoon nog ff. Ik upgrade ook niet wat ik al op dvd heb timo. Vind ik voor mezelf nu nog een beetje onzin, maar ik kijk me films altijd op een scherm van ongeveer 3 meter breed en daar zie je bluray gewoon op schitteren. Wie wil er nou in godsnaam titanic op bluray

    Nogmaals thanks voor de hulp in ieder geval.

  9. #9

    Standaard

    Geen enkele film?
    Ook niet als je een hele trilogie voor 20 euro o.i.d. kan kopen?

  10. #10

    Standaard

    Hahah oke busted. Kan sommige films niet laten staan maar probeer het wel zoveel mogelijk

  11. #11

    Standaard

    ok, also busted.... heb mission impossible 1 ook op dvd. Heb ook gedacht om ocean's triology te kopen op bluray, heb de eerste 2 al. Maar de blurays zouden zeer slechte beeldkwaliteit hebben, dus heb ik deze toch maar niet besteld.

    En het is ook wel een beetje zo dat ik niet oneindig veel geld heb en als ik dan een selectie moet maken van blurays die ik koop dan koop ik liever eerst films die ik nog niet heb . Later kan ik nog altijd upgraden, duurder zullen ze niet worden.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  12. #12

    Standaard

    Ja inderdaad. IK heb helaas ook geen geld boom in de tuin. Ik kies mijn blurays dan ook zorgvuldig en upgrade later wel wat ik al op dvd heb

  13. #13

    Standaard

    Is de beeld en geluidskwaliteit van MI:I echt zo slecht zoals ze het hier beschrijven?
    http://www.blu-ray.com/movies/Missio...ay/405/#Review


  14. #14

    Standaard

    Op HTF krijgt 'ie een goede review. De minpunten die op Blu-ray.com aangehaald worden zijn volgens mij inherent aan de film zelf, de BD is dus verder goed.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Is de beeld en geluidskwaliteit van MI:I echt zo slecht zoals ze het hier beschrijven?
    http://www.blu-ray.com/movies/Missio...ay/405/#Review
    De kwaliteit is idd totaal niet bluray waardig te noemen. Goed er is idd meer detail dan op een dvd, maar het beeld zit zo vol vuil, spetters en telecine wobble, dat je denkt dat je naar een slechte projectie zit te kijken. En het geluid is ook al niet HD. Maar goed, het blijft een toffe film...

    Deel 2 daarentegen is een hele sprong voorwaarts.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  16. #16
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Misschien een domme opmerking, nog altijd ervaring aan het op doen, maar
    heeft dit niet te maken dat voor MI 1 MPEG-2 is gebruikt ipv VC-1 of AVC-MPEG4 ?
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Misschien een domme opmerking, nog altijd ervaring aan het op doen, maar
    heeft dit niet te maken dat voor MI 1 MPEG-2 is gebruikt ipv VC-1 of AVC-MPEG4 ?
    Al gebruik je nog zo'n efficiënte compressietechniek... als de master al niet van goede kwaliteit is, zal de bluray dat ook niet worden, ongeacht de gebruikte codec.

    Mpeg2 is idd een minder efficiënte compressietechniek, maar dat is niet de oorzaak van de kwaliteit van deze bluray. Kijk maar naar Kingdom of Heaven bijvoorbeeld. Dat is ook een film met Mpeg2 compressie, maar die is echt oneindig veel beter dan Mi1
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #18

    Standaard

    Zit al een tijdje te wachten op een goede uitgave van deze films: er is dus een nieuwe versie uit maar volgens forumlid zijn het gewoon de DD5,1 versies

    waarom komt er geen goede versie van deze 3 films, toch vrij spectaculair met goede actie, Tom Cruise (voor de dames ) en toch zeker hoge verkoopwaarde,,,
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #19

    Standaard

    vreemd, vandaag zag ik ze bij FRS staan, op de achterkant stond voor deel 1 en 2 DTS HD MA 5.1, deel 3 alleen DD5.1

    denk dat deel 1 en 2 ook DD5.1 zullen zijn, zal wel een drukfout zijn
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #20

    Standaard

    Zou graag eens willen weten wat de audiosporen nu werkelijk zijn, want op die manier kan ik hem niet bestellen want de gewone 5.1 dolby versies hoef ik niet.
    BD (1243) What i Watch

  21. #21

    Standaard

    De Amerikaanse en Duitse versie van MI 1 en MI 2 hebben net als MI 3 een Dolby Digital 5.1 geluidsspoor. Het zal dus inderdaad wel een drukfout zijn.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de US HD DVD boxset met alledrie een DD+ 1,5 mbps soundtrack en volgens Highdefdigest krijgt deze 4 uit 5 sterren....

  23. #23

    Standaard

    Nederlandse box is vandaag ontvangen en heeft voor Engelse soundtrack:

    Deel 1: DTS HD MA
    Deel 2: idem
    Deel 3: DD 5.1
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Nederlandse box is vandaag ontvangen en heeft voor Engelse soundtrack:

    Deel 1: DTS HD MA
    Deel 2: idem
    Deel 3: DD 5.1
    Zijn dat de gegevens op de cover, in het audio-menu van de Blu-ray zelf of geeft jouw Blu-ray speler cq. AV-receiver dat aan? Want dat is nogal een verschil.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Nederlandse box is vandaag ontvangen en heeft voor Engelse soundtrack:

    Deel 1: DTS HD MA
    Deel 2: idem
    Deel 3: DD 5.1
    Kan je misschien vertellen of er in de box losse keepcases zitten, of dat het een digipack is?
    En bevatten de Blu Rays alle extra's die ook op de DVD's zitten?
    Mocht het mogelijk zijn, misschien een paar foto's van de box?

    Alvast bedankt!
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •