Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 52 worden weergegeven.

Discussie: Horror Movie Empire

  1. #1

    Standaard Horror Movie Empire

    Iemand al een update gekregen over hun bestellingen tijdens de Blue Underground sale?

  2. #2

    Standaard

    Nee, maar dat duurt denk ik nog wel een paar dagen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #3

    Standaard

    Heeft ook geen haast, maar iets van communicatie van hun uit zou wel een pluspunt zijn. ik zie dat op het forum van blu-ray.com dat verschillende belgen klanten al spullen ontvangen hebben. Dat ziet er goed uit.

  4. #4

    Standaard

    Nope, nog niets ontvangen, laat staan verstuurd. Wel een snelle reactie op mijn mail dat hij een lage waarde op het pakket zet. Zie ze wel, heb via paypal betaald dus zit sowieso veilig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Op avforums was te vinden dat hij een achterstand had, en verwacht die volgende week weggewerkt te hebben. Nog even geduld dus.

  6. #6

    Standaard

    Iemand al verzenbevestigingen? Ik heb 11 orders open staan, waarvan 5 op de 1e dag van de sale; 19 december.

    Op zich niet erg om te wachten, zeker met die prijzen, maar ik lees dat anderen hun spullen al gestuurd krijgen terwijl die hun orders rond de 23e hebben geplaatst....vreemd.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand al verzenbevestigingen? Ik heb 11 orders open staan, waarvan 5 op de 1e dag van de sale; 19 december.

    Op zich niet erg om te wachten, zeker met die prijzen, maar ik lees dat anderen hun spullen al gestuurd krijgen terwijl die hun orders rond de 23e hebben geplaatst....vreemd.
    same here: 1e bestelling 20/12, staan allemaal op "invoiced"
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #8

    Standaard

    Las dit nog op zijn facebook pagina:

    Ok, i'm gonna take a little break from orders and do this because i feel it needs to be done....since many of you don't know about the store or it's history or anything i'm gonna give a rundown and also address many complaints that have surfaced lately (i.e. the blue underground sales). yes, i am 1 person running this entire operation, that means ordering from distributers, answering e-mails, updating website, updating products, checking shipments, doing inventory, advertising, going on facebook and twitter, invoicing, accounting, getting supplies and anything else you can think of.
    Denk dat het nog wel even kan duren voordat we iets binnen krijgen.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb dat ook gelezen. Wat ik irritant vindt is dat ik 5 orders op de 1e dag heb geplaatst van de BU sale (19 dec) en zie berichtjes op zijn twitter en op andere forums dat er al veel is verzonden terwijl die orders een veel hoger getal hebben en ook later zijn geplaatst (de 23e bv). Ook op cinemavanti (Nederlands filmforum) zijn er al orders verstuurd en ook die zijn later geplaatst dan mij en bevatten dezelfde titels! Dus er is weinig systeem te bekennen. Ik krijg het idee wie het hardst mailt of twittert, die krijgt zn bestelling.

    Ik snap best dat als iets niet in huis is, dat je verder gaat met de volgende order. Dat is juist de reden waarom ik mijn bestelling over meerdere orders heb geplaatst. Vindt het aardig irritant dat het bijna 4 weken duurt voordat er ook maar IETS wordt verzonden. Al is dat maar voor mn gemoedstoestand....

    Ach ja...geduld is een schone zaak....

  10. #10

    Standaard

    Beetje vaag. Eerst heel snel een reactie en nu (waar blijven mijn 8 titels friendo?) radiostilte...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Ik heb op 23 december besteld, en die van mij staat ook nog op invoiced.
    Ik ga ervan uit dat het goed komt.....

  12. #12

    Standaard

    Krijg net een mailtje van Demetrios dat alles onderweg is. ik schijnt nog een trackingnumber van hem, maar dat lijkt me niet logisch.

    Hier zijn mail:

    All orders are out and you'll get an email with tracking number(s) within the next 48 hours. Thanx!!
    Laatst aangepast door Wieba : 15-01-2012 om 08:07

  13. #13

    Standaard

    Wanneer had jij je bestelling geplaatst? En welke titels als ik vragen mag? Ik heb nog steeds geen info over mn 11 orders en hij reageert ook niet meer op mails....

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Kan daar zelfs niet meer inloggen op zijn site, mijn emailadres is onbekend,
    dus even kijken wat de status van mijn bestelling is zit er helaas niet in

    Ga hem toch maar eens contacteren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #15

    Standaard

    Vertrouw het mailtje ook niet, want mijn bestellingen bevatten ook pre-orders. Heb het vermoeden dat hij dit mailt om mensen te rust te stellen. Op het sommige leden op forum van blu-ray.com hebben ze dezelfde email van hem gekregen.

    22 dec 2011 / 10 bestellingen

    Cat O' Nine Tails (Blu-Ray)
    10th Victim (Blu-Ray)
    Deep Red (Blu-Ray)
    Django (Blu-ray DVD)
    Dead and Buried (Blu-ray DVD)
    Inferno (Blu-Ray)
    House By The Cemetery (Blu-Ray)
    Maniac 30th Anniversary Edition (Blu-Ray)
    Nesting, The (Blu-Ray)
    New York Ripper, The (Blu-Ray)
    Night Train Murders (Blu-Ray) (PRE-ORDER)
    Prowler, The (Blu-Ray)
    Zombie (Blu-Ray) 2-Disk Ultimate Edition
    Torso (Blu-Ray)
    Baba Yaga (Blu-Ray) (PRE-ORDER) (2/28/2012)
    Machine Gun McCain (Blu-ray DVD)
    Salon Kitty (Blu-ray DVD)
    Vigilante (Blu-Ray)
    Daughters of Darkness (Blu-ray DVD)

    2 jan 2012 // 1 bestelling

    Maniac Cop (Blu-Ray)
    Intruder Blu-Ray/DVD Combo

  16. #16

    Standaard

    1 van mijn orders (2 titels, 21-12-2011) is verstuurd, mail over gekregen en in order history staat code "shipped"
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  17. #17

    Standaard

    de 2e order ( 23-12-2011, 3 titels) van mij staat ook op shipped, nog 4 te gaan. Heb daar ook een mailtje van hem over ontvangen nadat ik enkele keren om informatie heb gevraagd over de status van de bestellingen.

    1 order had ik al eerder gecancelled (pre-order die al was afgeboekt), deze was wel snel (binnen 2 dagen)teruggeboekt naar mijn creditcard-account

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Kan daar zelfs niet meer inloggen op zijn site, mijn emailadres is onbekend,
    dus even kijken wat de status van mijn bestelling is zit er helaas niet in

    Ga hem toch maar eens contacteren.
    heb ik ook, komt denk ik omdat ik via paypal heb ingelogd en betaald.

    Kreeg iig ook de mail dat alles op weg zou zijn. Ben benieuwd...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #19

    Standaard

    Al beweging in de orders....?

    Bij mij is een halve order onderweg (1 BD).....

  20. #20

    Standaard

    niks nakkes nada meer gehoord van mijn bestellingen bij deze winkel. Ik geef hem nog 5 dagen en dan vraag ik mijn geld terug via paypal, hij zoekt het maar uit. Wachten is ok, maar dan moet je wel op de hoogte gehouden worden. Vrij kansloos dit.

  21. #21

    Standaard

    Ik hoor ook niets meer op mijn mail.....betaald met CC.


    Dit stond op facebook (bron: avforums):
    Hi everyone, we know many of you are getting to the point of wanting to burst! we understand, again anyone that requests a refund we have no problem taking care of that for you otherwise we please ask that you be patient when sending us e-mails asking about order status, etc. we get literally over 100 e-mails a day ranging from order inquiries to other companies asking if we want to stock their stuff to people asking if we carry certain items...there is a new e-mail for order inquiries it is, in fact, orderinquiry@horrormovieempire.com you'll get a response hopefully within 96 hours. we also will be making the facebook page and twitter account mainly only for posting new products. some of you are frustrated, we get it, we were unprepaired, we get it, we suck, we get it, haha. we got some people on board to help out with everything and hopefully that translates into faster processing and answers. back to work now, thanx everybody! also a note to people that sent e-mails: we just found over 60 in our spam folder so some of you who didn't get responses that might be why. anyhoo we love you all, cheers!

    -DKS

    Tsja, misschien dom, maar ik geloof nog steeds dat het goed komt.
    Edit: Ik heb nog wel even een email naar bovenstaand adres verzonden.
    Laatst aangepast door rogue : 22-01-2012 om 11:54

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht

    Tsja, misschien dom, maar ik geloof nog steeds dat het goed komt.
    Dat heb ik nou ook.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Oh maar dat kan best, alleen ben ik over een aantal dagen door mijn mogelijkheden heen om mijn geld terug te krijgen. Het gaat hier niet om een bestelling van 1 a 2 blu-rays, maar om 20!. Met z`n bestelling ga ik niet afwachten en hopen wat er ooit wat aankomt.

  24. #24

    Standaard

    Bij mij zijn het er maar 2 en met CC en daar zit ik niet aan een tijdslimiet volgens mij.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    8 titels besteld, niets binnen en kan ook niet inloggen. Aparte shizzle dit
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •