Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.

Discussie: Horror Movie Empire

  1. #26

    Standaard

    Net maar een annuleringmail naar deze winkel gestuurd. Heb geen vertrouwen meer in een goede afloop. binnenkort zal deze winkel wel een stortvloed aan paypalclaims krijgen en dan snel failliet zijn. Hopelijk heb ik mijn centen dan al terug.....

  2. #27

    Standaard

    Eindelijk een reactie van HME op een mail die ik 19 januari verstuurde. Hij vroeg me onderstaand bericht hier te posten;

    We are extremely sorry about the delay and not being able to answer everyone in a timely manner. We weren't expecting even 1/10th of the sales volume that we received as we never had that many orders at one time before. We didn't want to just limit the sale to what was on hand as many people had requested that we keep it up and that they'd be happy to wait for us to get things back in. While they didn't think it'd be a month (WE DIDN'T EITHER!) we understand the frustrations but we just ask everyone to hang in there with us. This is not how things normally are, but we also understand if anyone wishes for a refund or opens a paypal claim etc. We are definitly NOT a scam, we have no intentinos of keeping anyones $$ or items. We hope to have you all back as customers but again we understand if not. We are also answering over 100 e-mails a day like yours asking for order updates, etc. so even the 96 hours we thought it would take to get back to e-mails hasn't been able to stand. BUT contrary to what some believe we aren't thiefs, we aren't not sending items, what we are trying to do is get everyone in order of when they placed the orders and make sure everything gets sent. THANK YOU ALL!
    -Demetrios

    En jawel....twee blu-Rays zijn er weer verzonden.... Dat zijn er drie. De eerste heb ik trouwens binnen, was er in 9 dagen.

  3. #28

    Standaard

    Nog geen antwoord ontvangen, en nog niets verstuurd. Je hebt meer geluk dan ik Melzz .

  4. #29

    Standaard

    Sja volgens mij is Melzz is enige op dit hele forum die uberhaubt iets op de post gekregen heeft / ontvangen heeft. ik zou niet te veel waarde hechten aan zijn mailtje, want die loopt Demetrios over van alles en nog wat. Vele bestellingen zouden al op de post zijn, maar niemand heeft wat ontvangen.

    Lees net op zijn Twitter de HME helemaal niet aan refunds doet en doodleuk elke paypal claim loop te negeren.

    We moeten dus maar hopen dat er ooit iets van onze bestellingen aankomt en hoelang dit nog gaat mag joost weten....

  5. #30

    Standaard

    Zijn er meer die wel iets hebben ontvangen denk ik zo, de 14e januari is 1 order van mij verstuurd, deze lag na 4 dagen bij mij al in de brievenbus (zo snel had ik het echt niet verwacht)

    Het ging om de volgende titels, besteld op 23 december 2011:

    Zombie (Blu-Ray) 2-Disk Ultimate Edition
    Inferno (Blu-Ray)
    Vigilante (Blu-Ray)

    Neemt niet weg dat ik nog 6 orders (14 blu-ray's) open heb staan, waarvan 1 pre-order (2 blu-ray's).
    De 20e heb ik nog een mail gestuurd voor info, maar tot nu toe nog geen reactie.

    Heb gelukkig met creditcard betaald, dus ik wacht het nog even af.

  6. #31

    Standaard

    Ik weet van nog tenminste 3 anderen van andere Nederlandse forums die wat hebben ontvangen. Er wordt wel wat verstuurd maar het gaat verdomde langzaam....

  7. #32

    Standaard

    Op blu-ray.com gonst het van de negatieve geruchten, begin langzamerhand ook te twijfelen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Officiele reactie van Blue Underground is ook binnen.

    Thank you for your email. We're sorry to hear about your issues with Horrormovieempire. Unfortunately someone posted info about a Blue Underground sale there on our Facebook page over the Christmas holiday while our office was closed. As soon as we learned about this, the post was removed from our page. Blue Underground is not affiliated with, nor has any knowledge about, this website. We were not involved with, nor authorized, their sale. Our distributor does not sell our product to them, so we are unable to determine where they buy it from. According to Horrormovieempire's Facebook page, numerous customers have complained about them and their customer service. Unfortunately there is nothing we can do about this site, but we suggest you contact your credit card company or Paypal (or whoever you used to pay) to let them know the issue and cancel your charges. You may also wish to report your problems on Horrormovieempire's Facebook page. Maybe they will responde to you there.

    Best regards,

    The Blue Underground Team

  9. #34

    Standaard

    Had vanmorgen weer een berichtje in mijn mail:

    ''Hi Lianne,
    First i apologize for the delays in shipping and answering your e-mail. Ok 2532 is out tomorrow, 2535 is pre-orders so once we get them in those will be out and the rest should be out this week. I thank you for your patience it is VERY appreciated!
    -Demetrios'''

    Deze was de 20e december besteld, trouwens ook het antwoord op mijn mailtje van 20 januari.

    Dus nu maar weer afwachten

  10. #35

    Standaard

    Mhm, nog niets ontvangen (en verzonden?) van mijn orders van 24 december. En de 45 dagen claimlimiet van paypal loopt dus bijna af.

    What to do. Om het erger te maken, de meeste dvd's van BU heb ik al verkocht

    I'm f*cked...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #36

    Standaard

    Nooit wat ontvangen en geen antwoord op mijn vragen. Ik heb een claim ingediend bij Paypal. Vond het al vreemd dat ze aangaven geen goede band met Paypal te hebben.

  12. #37

    Standaard

    Las trouwens dat je bij paypal tot 3 maanden een claim kan indienen als je via je CC hebt betaald (ipv normale bankrekening). Weet iemand of dat klopt?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #38

    Standaard

    Zo maar een paypal claim indienen, geen idee of het zin heeft. Over 3 dagen loopt de 45 dagen termijn af en dan heb ik geen middelen meer om de centen terug te krijgen. Daarna is het hopen of er ooit iets aankomt...

    Op het forum van blu-ray.com heeft de kerel achter HME wat vragen van een lid beantwoord. hierin geeft hij wat text en uitleg over deze sale en wat er allemaal mis is gegaan.

    Helaas geeft hij hier geen informatie over hoelang en waarop we allemaal zitten te wachten. Het zou verhelderend zijn als hij een tijdsindicatie zou geven van wanneer hij denkt alles verwerkt en gepost te hebben

    Ik krijg een beetje de indruk dat het nog wel maanden kan duren tot dat alles weer in stock en post is. Wie heeft er nu zin om zo lang te gaan wachten?

  14. #39

    Standaard

    Helaas 8 claims moeten indienen, mijn dvd's zijn bijna allemaal al verkocht. Dan maar de Arrow blu's terugkopen al hoop ik nog steeds op de BU sale. Naïef als ik ben
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #40

    Standaard

    Iemand al verzendbevestigingen....iets? Mijn geduld raakt ook op, er zit niets anders op dan mijn geld straks terug te vragen. Van de 11 orders is er slechts 1,5 verzonden.....vanaf 19 dec!! Zelfs pre-orders verzend hij niet.

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook nog een verzendbevestigingen ontvangen. Gaat bij mij over 1 order met 3 stuks.

    Lijkt alles overschouwend op een slecht aflopend verhaal.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #42

    Standaard

    Iemand al geld terug? Mijn 8 claims ($72) lopen nog.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Las trouwens dat je bij paypal tot 3 maanden een claim kan indienen als je via je CC hebt betaald (ipv normale bankrekening). Weet iemand of dat klopt?
    klopt niet. had drie claims ingediend en 1 werd geweigerd omdat het 46 dagen was. nog geen nieuws over de twee claims die aanvaard werden

    ook nog 2 bestellingen die zogezegd verzonden zouden zijn en 3 die nog niet verzonden zijn maar geen claim (2 x paypal en 1 x visa)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Iemand al geld terug? Mijn 8 claims ($72) lopen nog.
    Via MasterCard besteld en nadat ik een refund had aangevraagd (bij HME zelf, niet bij MC) is het geld na 2 dagen netjes teruggestort.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evidence Bekijk bericht
    Via MasterCard besteld en nadat ik een refund had aangevraagd (bij HME zelf, niet bij MC) is het geld na 2 dagen netjes teruggestort.
    Heb ook maar een mail gestuurd naar 'orderinquiry@horrormovieempire.com' en gevraagd om een refund.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #46

    Standaard

    In eerste instantie een refund gevraagd voor mijn open orders, binnen 2 dagen een berichtje terug dat deze binnen 2 dagen werden teruggestort.

    Zo snel had ik geen reactie verwacht, dus gelijk een voorstel gedaan aan HME, welke binnen een dag beantwoord werd.

    Hier het antwoord:
    ''Hi Lianne,
    How does this sound...we get whatever we can out within the next 7 days, if you haven't had tracking for any of the orders we refund those ones that are left and say after maybe a month when (hopefully) all this is cleared up anything that got refunded we will still honor the original price for and you can reorder once i know we are cuaght up and have them in stock. Let me know if this sounds good to you! Again i understand the frustration, i sometimes didn't even know what i was saying to which people because i was trying to do so much at once. It's getting a lot calmer now although people are still mad which i understand, but the only thing in my defense i can say is that it took 3 years to get to over 1000 orders online so we didn't think for one second that we'd get over 1400 in 2-3 weeks like we did haha. Cheers!
    -Demetrios"

    Dus die 7 dagen wacht ik nog wel af, wellicht dat hij zo iets meer tijd krijgt om alles in orde te maken?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb ook maar een mail gestuurd naar 'orderinquiry@horrormovieempire.com' en gevraagd om een refund.
    Ben al 5 mails verder, maar nog steeds geen reactie. Op mijn paypal claims ook geen reactie mogen ontvangen. Waardeloos dit!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lanai Bekijk bericht
    In eerste instantie een refund gevraagd voor mijn open orders, binnen 2 dagen een berichtje terug dat deze binnen 2 dagen werden teruggestort.
    Zo snel had ik geen reactie verwacht, dus gelijk een voorstel gedaan aan HME, welke binnen een dag beantwoord werd.

    Hier het antwoord:
    ''Hi Lianne,
    How does this sound...we get whatever we can out within the next 7 days, if you haven't had tracking for any of the orders we refund those ones that are left and say after maybe a month when (hopefully) all this is cleared up anything that got refunded we will still honor the original price for and you can reorder once i know we are cuaght up and have them in stock. Let me know if this sounds good to you! Again i understand the frustration, i sometimes didn't even know what i was saying to which people because i was trying to do so much at once. It's getting a lot calmer now although people are still mad which i understand, but the only thing in my defense i can say is that it took 3 years to get to over 1000 orders online so we didn't think for one second that we'd get over 1400 in 2-3 weeks like we did haha. Cheers!
    -Demetrios"

    Dus die 7 dagen wacht ik nog wel af, wellicht dat hij zo iets meer tijd krijgt om alles in orde te maken?[/QUOTE]

    Alsjeblieft geeft die vent nu niet nog meer meer tijd. ik snap dat je films graag wilt, maar die kerel is alleen maar bezig om tijd te winnen om weet ik wat wel niet te doen. Rente trekken? geld wegsluizen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lanai Bekijk bericht
    It's getting a lot calmer now
    Hoe kan dit nou? dit hele kerel stuurt weinig op, dus het aantal bestellingen blijft op hetzelfde niveau. Op het forum van blu-ray.com zitten lui die nog 20/30 en soms wel 40 a 50 blu-rays van de kerel krijgen.

    Ik kan alleen bedenken dat dit is omdat mensen massaal hun bestellingen laten annuleren door de CC company of door paypal. Hoe kan dit gast nu denken dat het rustiger aan het worden is

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lanai Bekijk bericht
    we didn't think for one second that we'd get over 1400 in 2-3 weeks like we did haha. Cheers!
    Stop zetten van de sale na een week is zeker niet in de kerel opgekomen. Waardeloos dit!

  23. #48

    Standaard

    Heb net mijn geld terug gekregen via paypal. Dit is echt de meest waardeloze online winkel ervaring ooit geweest, ben dan ook blij dat deze ellende over is!

  24. #49

    Standaard

    paypal heeft voor mij 8x$9 teruggehaald. Balen, maar wel mijn euro's terug!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lanai Bekijk bericht
    In eerste instantie een refund gevraagd voor mijn open orders, binnen 2 dagen een berichtje terug dat deze binnen 2 dagen werden teruggestort.

    Zo snel had ik geen reactie verwacht, dus gelijk een voorstel gedaan aan HME, welke binnen een dag beantwoord werd.

    Hier het antwoord:
    ''Hi Lianne,
    How does this sound...we get whatever we can out within the next 7 days, if you haven't had tracking for any of the orders we refund those ones that are left and say after maybe a month when (hopefully) all this is cleared up anything that got refunded we will still honor the original price for and you can reorder once i know we are cuaght up and have them in stock. Let me know if this sounds good to you! Again i understand the frustration, i sometimes didn't even know what i was saying to which people because i was trying to do so much at once. It's getting a lot calmer now although people are still mad which i understand, but the only thing in my defense i can say is that it took 3 years to get to over 1000 orders online so we didn't think for one second that we'd get over 1400 in 2-3 weeks like we did haha. Cheers!
    -Demetrios"

    Dus die 7 dagen wacht ik nog wel af, wellicht dat hij zo iets meer tijd krijgt om alles in orde te maken?
    hoe is het afgelopen ?

    heb zelf nog aantal orders laten staan, heb geen haast maar heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •