Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 52 van 52 worden weergegeven.

Discussie: Horror Movie Empire

  1. #51

    Standaard

    Na wederom vele mailtjes van mijn kant, waar ik nooit een reactie op kreeg, heb ik een week geleden een claim ingediend bij mijn CC maatschappij. Deze is gelukkig wel een stuk vlotter; ik heb mijn geld gelukkig weer binnen.

    Ik zal mensen aanraden om NOOIT meer iets te bestellen bij deze site. Heb je nog wat lopen: zorg ervoor dat je er snel achteraan gaat; ik denk dat de kans dat je iets ontvangt nihil is.
    Hij heeft (denk ik) blijkbaar voor een aantrekkelijke prijs een x aantal dvd's en blu-ray's kunnen inkopen, en toen de bestellingen die aantallen veruit voorbij gingen, kon hij niet meer de titels inkopen zonder verlies te lijden. Een waardeloze actie, aangezien hij de titels nog langer tegen die prijs aanbood dan de oorspronkelijk datum.

    Mijden als de ...., deze winkel.

  2. #52

    Standaard

    Haha, viel bijna uit mijn stoel toen ik zojuist zag dat de 40 dollar die ik besteld had tijdens de BU sale nu alsnog was teruggestort op mijn creditcard, nadat ik maanden geleden om een refund had gevraagd. Beter laat dan nooit natuurlijk
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •