Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 63 van 63 worden weergegeven.

Discussie: samsung 6-serie

  1. #51

    Standaard

    De bril is via bluetooth ja.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    De discussie IS voor mij al voorbij!
    Maar als je alleen even post welke tv je hebt; dat is toch geen probleem?
    Ik neem aan dat je je er niet voor schaamt .

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanneke Bekijk bericht
    De bril is via bluetooth ja.
    Inderdaad, je hebt dan de nieuwste versie Nu werkt de versie met IR bij mij gelukkig wel goed, je dient er enkel voor te zorgen dat er niets tussen de TV en de bril zit dat het IR signaal kan onderbreken

    MMMmmm, het wordt wel tijd voor een nieuw plaatje op je plekje in Mijn thuisbioscoop

    Je kan er trots op zijn, je hebt een heel mooie 7.1 opstelling

    Voor het geval dat je niet meer weet waar je plekje is gebleven:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=81636
    Have fun and enjoy your collection

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Inderdaad, je hebt dan de nieuwste versie Nu werkt de versie met IR bij mij gelukkig wel goed, je dient er enkel voor te zorgen dat er niets tussen de TV en de bril zit dat het IR signaal kan onderbreken

    MMMmmm, het wordt wel tijd voor een nieuw plaatje op je plekje in Mijn thuisbioscoop

    Je kan er trots op zijn, je hebt een heel mooie 7.1 opstelling

    Voor het geval dat je niet meer weet waar je plekje is gebleven:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=81636

    Tja Herman, ik kan natuurlijk wel een nieuw fotootje van de nieuwe tv erbij zetten. Maar eigenlijk zie ik de zin daarvan niet in, aangezien er voor de rest niks gewijzigd is.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanneke Bekijk bericht
    Tja Herman, ik kan natuurlijk wel een nieuw fotootje van de nieuwe tv erbij zetten. Maar eigenlijk zie ik de zin daarvan niet in, aangezien er voor de rest niks gewijzigd is.
    Tuurlijk heeft het wel zin, ook voor de aarzelaars die geen groter scherm durven nemen omdat het wel eens te groot zou kunnen lijken terwijl het in de praktijk heus wel meevalt.

    Staat je TV net zo hoog als de vorige of staat hij nu iets lager door een andere voet?

    Zag gisteren bij MM Cruqius een 70inch Sharp staan, dat was best wel indrukwekkend de prijs overigens ook, ze vroegen er op een paar euro na 4000 euro voor.....

    BTW, je weet toch dat we hier helemaal g... op plaatjes zijn
    Have fun and enjoy your collection

  6. #56

    Standaard

    Zo, ik heb ondertussen een fotootje geplaatst van mijn nieuwe tv.
    Wat betreft die aarzelaars kan ik maar één ding zeggen : te groot is het nooit!!
    Ik heb deze nieuwe tv nu wel via een beugel aan de muur bevestigd. Wel op dezelfde hoogte, vooral om die kabels zo veel mogelijk uit het zicht weg te werken. Eerlijk gezegd had ik hem anders wel hoger gezet, kwestie dat je zo een beetje achterover kunt leunen ook. De meesten hier zeggen trouwens dat ze hun beeld liefst zo hoog mogelijk willen. Tja, zal een kwestie van smaak zijn zeker ...

  7. #57

    Standaard

    Waar staat die foto dan?

    Ik was in het weekend bijna over streep om er ook 1 te kopen. Mijn vriendin nog even pesten door eerst ja te zeggen, dan nee, dan ja, dan nee. Uiteindelijk nee, omdat we het geld goed kunnen gebruiken voor de bruiloft. Aaargh... dan toch maar wachten tot na de bruiloft.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  8. #58

    Standaard

    Het fotootje staat dus bij 'Mijn thuisbioscoop' via link http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=81636

    Ik zou toch nog even doorzetten om je vriendin te overhalen. Jij, en zij ook, zullen er zeker geen spijt van hebben.
    Ik moet me natuurlijk niet mengen in de financiële verrichtingen van iemand anders, maar zoals ik al zei : in dit geval krijg je wel heeeeeeeeeeeeeeel veel tv voor een superzacht prijsje.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Waar staat die foto dan?

    Ik was in het weekend bijna over streep om er ook 1 te kopen. Mijn vriendin nog even pesten door eerst ja te zeggen, dan nee, dan ja, dan nee. Uiteindelijk nee, omdat we het geld goed kunnen gebruiken voor de bruiloft. Aaargh... dan toch maar wachten tot na de bruiloft.
    Mmmm, geen bruiloft geven en stiekem in het geniep trouwen.

    Of..... van alle gasten tesamen de TV als huwelijkscadeau vragen

    Of gewoon van je TV gaan genieten en gewoon wat later gaan trouwen en er zo'n Dutch Party van maken (kind onderweg..... ach, dat is tegenwoordig ook geen schande)

    Je laat je toch niet een prachtige TV door de neus boren, gewoon terugpesten
    Have fun and enjoy your collection

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tarzanneke Bekijk bericht
    Het fotootje staat dus bij 'Mijn thuisbioscoop' via link http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=81636

    Ik zou toch nog even doorzetten om je vriendin te overhalen. Jij, en zij ook, zullen er zeker geen spijt van hebben.
    Ik moet me natuurlijk niet mengen in de financiële verrichtingen van iemand anders, maar zoals ik al zei : in dit geval krijg je wel heeeeeeeeeeeeeeel veel tv voor een superzacht prijsje.
    Inderdaad, de financiën kunnen wel eens lastig zijn, maar als die problemen niet meespelen, dan heb je met jouw TV heel veel plezier voor het geld en daar gaat het uiteindelijk om

    Heb al even op je plekje gekeken, was gewoon nieuwsgierig
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Mmmm, geen bruiloft geven en stiekem in het geniep trouwen.

    Of..... van alle gasten tesamen de TV als huwelijkscadeau vragen

    Of gewoon van je TV gaan genieten en gewoon wat later gaan trouwen en er zo'n Dutch Party van maken (kind onderweg..... ach, dat is tegenwoordig ook geen schande)

    Je laat je toch niet een prachtige TV door de neus boren, gewoon terugpesten

    Hahaha... Lijkt mij geen optie. Een trouwerij verzetten voor een tv? Hoe zou jij dat brengen aan je aan aanstaande??? "Schat... ik denk dat we maar even het trouwen moeten uitstellen voor een andere liefde... een tv!"

    Zag dat ze bij Plattetv ook "oude" tv's inruilen tegen vergoeding. Eens kijken wat ze zouden bieden. Misschien biedt het perspectief. Al mag ik zeker niet klagen met een 50PK950. Het is meer een luxeprobleem.

    Overigens kijk ik dan ook naar de 6900/6910 en de LG 60pz950.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Hahaha... Lijkt mij geen optie. Een trouwerij verzetten voor een tv? Hoe zou jij dat brengen aan je aan aanstaande??? "Schat... ik denk dat we maar even het trouwen moeten uitstellen voor een andere liefde... een tv!"

    Zag dat ze bij Plattetv ook "oude" tv's inruilen tegen vergoeding. Eens kijken wat ze zouden bieden. Misschien biedt het perspectief. Al mag ik zeker niet klagen met een 50PK950. Het is meer een luxeprobleem.

    Overigens kijk ik dan ook naar de 6900/6910 en de LG 60pz950.
    Je had al begrepen dat het puur humor was

    Natuurlijk gaan de dingen van het leven gewoon voor, als er wat over blijft, ja dan gaan we kijken voor een paar inch meer

    Wat de door je genoemde modellen betreft, dat wordt gewoon een keus door afweging, wat geven ze voor je geld..... want daar draait het tenslotte om.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Kan iemand meer zeggen over de grote verschillen? Waarom de één of de ander.

    Heb een bod gehad, maar weet niet of het nu gaat. Ach... ermee bezig zijn is al leuk zat.

    Ik lees trouwens iets over problemen met floating blacks nav een fout in een firmware update van november?! Ook een buzzend geluid. Iemand ervaring (bron av).
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •