Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 133 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    @ rogue heb je deze film gezien in IMAX?

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    @ rogue heb je deze film gezien in IMAX?
    Nee helaas, reguliere Pathe bioscoop (de Kuip).

  3. #78

    Standaard

    Ik krijg wel de indruk dat de nieuwe Star Wars film in goede handen is terecht gekomen..............

  4. #79

    Standaard

    Nog iemand die het einde tegenvallen vond ? Plots was dat eindgevecht afgelopen, ook was alles plots koek en ei. Ook spijtig dat Kirk niet dood bleef, zou verrassend gewerkt hebben. Maar nee de film veranderd in de laatste minuten in een zee van cliché's met happy end. Zeer spijtig

    Verder een degelijke blockbuster.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand die het einde tegenvallen vond ? Plots was dat eindgevecht afgelopen, ook was alles plots koek en ei. Ook spijtig dat Kirk niet dood bleef, zou verrassend gewerkt hebben. Maar nee de film veranderd in de laatste minuten in een zee van cliché's met happy end. Zeer spijtig

    Verder een degelijke blockbuster.
    Jij hebt dus duidelijk niet The Wrath of Khan niet gezien .
    Dan komt het misschien toch anders over.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand die het einde tegenvallen vond ? Plots was dat eindgevecht afgelopen, ook was alles plots koek en ei. Ook spijtig dat Kirk niet dood bleef, zou verrassend gewerkt hebben. Maar nee de film veranderd in de laatste minuten in een zee van cliché's met happy end. Zeer spijtig

    Verder een degelijke blockbuster.
    Inderdaad ook spijtig. Met de reactie van Rogue kan ik verder niks, want dit horen op zichzelf staande films te zijn.


  7. #82

    Standaard

    heb de film vandaag gezien.er zitten zat grapjes in,goeie cgi en voor de rest is het een oke film.
    maar de eerste st film van abrams vind ik beter.deze film was vooral een herhalings oefening.heb het allemaal eerder gezien.
    en ja kirk had dood moeten blijven. dat had wel lef geweest.

    3/5

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Inderdaad ook spijtig. Met de reactie van Rogue kan ik verder niks, want dit horen op zichzelf staande films te zijn.
    Je kunt er wel wat mee, maar je doet er niets mee .
    De film kan losstaand bekeken, maar met hetgeen wat ik aangaf begrijp je meer waarom de scène zo is. Net als bij alle films haal je er meer uit als je meer van de voorgeschiedenis en eventuele beweegredenen van makers van de film weet.
    Voor de duidelijkheid: ik wil je absoluut niets opdringen, maar het verklaart wel het een en ander.

    Voorbeeld: als je A Trip to the Moon hebt gezien, dan bekijk je een film als Hugo heel anders dan iemand die 'm niet gezien heeft.

  9. #84

    Standaard

    Star Trek Into Darkness

    Een zekere terrorist genaamd John Harrison is een man met een missie die succesvol chaos en terreur heeft gebracht in London met enkele aanslagen. De ravage is groot en slachtoffers zijn gevallen door zijn toedoen. De crew van The Enterprise, onder leiding van captain Kirk, maken jacht op de terrorist en krijgen één heldere opdracht mee: vernietig Harrison voor zijn daden.

    Geslaagde reboot

    Vier jaar na dato is dan nu het langverwachte vervolg op de “eerste” Star Trek (2009) film. Regisseur J.J. Abrams heeft destijds Star Trek nieuw leven ingeblazen en hoe. Met een nieuw en uitstekende gecaste acteurs is Star Trek weer helemaal hip en relevant. Abrams wist met de film op een knappe manier zowel de fans van de serie als leken te interesseren. De fans herkenden hun geliefde personages terug in de film en de mensen met een minimale kennis van de franchise werden op een aangename wijze geïntroduceerd in de Star Trek universum. De kritieken waren loven lovend en financieel gezien niet slecht waarin bijna 400 miljoen dollar werd gegenereerd aan de box office. Een uiterst geslaagde reboot dus.



    Intelligente antagonist
    J.J. Abrams flikt het toch maar weer. Met dit vervolg op zijn Star Trek reeks levert hij wederom een uitstekende bioscoopfilm af die weet te interesseren, leuk is en er visueel uitstekend uitziet. Ook in dit deel zijn alle acteurs uit de vorige film terug om in hun oude rol te kruipen en leveren wederom een puike prestatie af. De interactie tussen de verschillende leden is weer erg vermakelijk waarbij vooral de relatie tussen Spock en Kirk logischerwijs de meeste aandacht krijgt en wordt verdiept en een leuke draai/verwijzing krijgt tegen het einde. Nieuwkomer Benedict Cumberbatch is zeer overtuigend als de intelligente en genadeloze antagonist die voldoende screentime heeft en een propere motivatie heeft voor zijn handelingen. De film barst van de actie met treffende geluidseffecten waardoor je als kijker het gevoel krijgt midden in het spektakel te zitten. Het oog wordt in ruime mate gestreeld met prachtige beelden dankzij uitstekende CGI- en 3D-effecten, waar een SF-film zich uiteraard uitstekend zich voor uitleent met lasers, brokstukken en dergelijke.

    Star Trek Into Darkness: Spectaculair Star Trek avontuur die in de bioscoop gezien mag worden!
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  10. #85

    Standaard

    Goeie film, ik heb het in de Imax in eindhoven bekeken, maar het beeld leek af en toe vervormd, in elkaar gedrukt.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Nog iemand die het einde tegenvallen vond ? Plots was dat eindgevecht afgelopen, ook was alles plots koek en ei. Ook spijtig dat Kirk niet dood bleef, zou verrassend gewerkt hebben. Maar nee de film veranderd in de laatste minuten in een zee van cliché's met happy end. Zeer spijtig

    Verder een degelijke blockbuster.
    Nee het stoorde me niet, ik vind het prima zo.

  12. #87

    Standaard

    Gisteren gezien. Goede film weer alleen vond ik het in bepaalde scenes soms net een iets té hoog comedy capers gehalte worden allemaal. Kwam niet altijd goed over in mijn ogen en men had daar beter
    iets serieuzer gebleven. Helaas was alleen de 3D versie beschikbaar en wederom vond ik dit nauwelijks tot niks toevoegen, stoorde echter ook weer niet. Maar al met al prima geamuseerd met deze film!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher Bekijk bericht
    Gisteren gezien. Goede film weer alleen vond ik het in bepaalde scenes soms net een iets té hoog comedy capers gehalte worden allemaal. Kwam niet altijd goed over in mijn ogen en men had daar beter
    iets serieuzer gebleven. Helaas was alleen de 3D versie beschikbaar en wederom vond ik dit nauwelijks tot niks toevoegen, stoorde echter ook weer niet. Maar al met al prima geamuseerd met deze film!
    Zelf had ik het ook liver in 2D gezien, het 3D leid je af van het verhaal enz. Voor mij mag 3D ook afgeschaft worden het voegt niets toe.

  14. #89

    Standaard

    3d is inderdaad erg afleidend,het is alsof je met een zonnebril naar een film zit te kijken.
    het beeld is namelijk ook donkerder dan.ondingen.

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zelf had ik het ook liver in 2D gezien, het 3D leid je af van het verhaal enz. Voor mij mag 3D ook afgeschaft worden het voegt niets toe.
    Vond het verhaal meer dan prima te volgen in 3D. Nergens last van gehad en in deze film is het van toegevoegde waarde. Kon me nog bijv. heugen dat er ergens in het begin een laserschot werd afgeschoten en ik een wegtrekkende beweging met m'n hoofd maakte.

    Mee eens dat 3D bij een veelvoud van films eerder niet dan wel wat toevoegt aan een film, maar daar schaar ik deze niet onder.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  16. #91

    Standaard

    'Into Darkness' schoot beloftevol uit de startblokken maar helaas : hoe langer deze Star Trek film duurde, hoe meer ik me verveelde...'t was een trieste affaire. Ik heb toch meerdere keren op mijn uurwerk gekeken om te zien hoe lang dit feest van voorspelbaarheid en saaiheid nog ging duren. Natuurlijk moet er een status quo bewaard worden maar dit mag eigenlijk niet in de weg staan van een begeesterende, spannende film. Moest ik dit op tv zien, k'had de beeldbuis uitgezet. Op het groot scherm is het wel genieten geblazen van de visual effects, spijtig dat het zo'n muf gedoe moet ondersteunen.

    P.S. : Waar ik me lichtjes aan geërgerd heb : in de vertaling stond soms het omgekeerde van wat de personages uitkraamden. Om de zoveel minuten een kanjer van een vertaalfout. Men maakt een film voor tientallen miljoenen Dollars en dan laat men het vertalen door een marginaal die het Engels/Nederlands niet beheerst. Triestig voor degenen die afhankelijk zijn van de ondertitels om te begrijpen wat er gebeurt.

  17. #92

    Standaard

    Heb 'm gisteren gezien in IMAX 3D. Ik kan niet ontkennen even weggedommeld te zijn, maar betwijfel of dat door de film kwam. 3D voegde m.i. best wel wat toe, maar de bril gaat mij irriteren (zit niet echt lekker) en m.i. haalt het de levendigheid uit de kleuren. Het geluid in IMAX blijft mij in positieve zin verbazen. Ik heb me prima vermaakt, ondanks de kinderachtige humor die wat mij betreft weggelaten kan worden.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  18. #93

    Standaard

    Ik heb hem gisteren gezien in IMAX 3D en ik vond het weer een heerlijke Star Trek. Ik hou van het stijltje van JJ Abrams. Verder vond ik de kinderachtige humor wel meevallen. Ik heb eigenlijk geen 1 moment kinderachtige humor gezien. Wel humor, maar kinderachtig? Nee. En ik denk dat je af en toe dat soort humorelementen moet hebben in een dergelijke film. Kijk in Transformers was de humor over the top, maar hier vond ik dat allerminst meevallen. Verder vond ik het verhaal prima en de sfx waren om van te watertanden. En dat geluid in de IMAX zaal... mijn God!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #94

    Standaard

    Ik heb Star Trek into darkness gisteravond ook gezien in Imax 3D ,in Eindhoven, wow, ik sluit me helemaal aan bij Michael z'n review, een mooie superspannende opvolger van de 1e Star trek.
    Dit stemt me echt hoopvol dat JJ nu de nieuwe Star Wars gaat maken, ik snap niet dat sommige mensen deze film saai vinden en te lang duren?? , hij had voor mij nog wel door mogen gaan.

    Ik vond de 3D effecten heel goed, naar mijn mening is het beter toegepast dan een hoop films die je de laatste tijd hebt gezien qua 3D (iron man 3 had voor mij niet in 3D gehoeven).

    En wat de reaktie van Daan de G : de Star trek films zijn inderdaad op zich zelf staande films, MAAR JJ Abrahams verwerkt elementen uit het Star trek universum waarvan hij vindt dat deze er absoluut moeten inzetten, als een soort ode aan de enorme schare van Star Trek fans: de green chick uit de 1e Star trek film waar Kirk mee ligt te rotzooien als Uhura binnenkomt, de crewmember in het rood van het away team die het onderspit delft(standaard in elke aflevering van de originele serie)
    en nu in deze de schurk en de gebeurtenissen, dan heeft Rogue gelijk , als je dan Star trek II : the wrath of Kahn kent dan zie je tijdens Into darkness overeenkomsten
    Laatst aangepast door Xenomorph : 16-06-2013 om 11:23

  20. #95

    Standaard

    @Xenomorph, die laatste zin is een grote spoiler voor degene die iets meer bekend zijn in het Star Trek universum. Kun je die tussen spoilertags zetten?

  21. #96

    Standaard

    Kan iemand mij even uitleggen hoe ik spoiler tags moet zetten?
    ik heb het opgezocht maar ik krijg de spoilers niet aangepast

    forum crew , wat doe ik fout?
    Laatst aangepast door Xenomorph : 16-06-2013 om 11:17

  22. #97

    Standaard

    [SPOILER" [/SPOILER"

    Waarbij je de aanhalingstekens vervangt door ]


  23. #98

    Standaard

    thnx Rogue, het is gelukt alhoewel ik de tekst die geschreven had niet echt een spoiler vond , maar zo zijn de regels van dit forum

  24. #99

    Standaard

    De film zit vol met allerlei verwijzingen, leuk, en ik vind juist de humor juist erg in de lijn van de oude series. Het altijd onderlinge gekift tussen McCoy en Spock, de eeuwige misverstanden tussen de welhaast autistische rechtlijnige Spock en de veel emotionelere Kirk, helemaal prima en goed gevonden. Goed sfeertje. Dat Kirk aan het eind weer tot leven komt vond ik erg prettig... Het is Game of Thrones niet....!
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zelf had ik het ook liver in 2D gezien, het 3D leid je af van het verhaal enz. Voor mij mag 3D ook afgeschaft worden het voegt niets toe.
    Ik vond dit een prima 3D film, goed gebruik van diepte en effecten en zeker in IMAX wat mij betreft een uitstekende meerwaarde voor de film.
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •