Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 133 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Star Trek Into Darkness (J.J. Abrams, 2013)

    Deze week beginnen de opnames voor het vervolg op de Star Trek-reboot. J.J. Abrams voert weer de regie en de hoofdrolspelers uit de eerste film keren weer terug. De wat bekende nieuwe acteurs in de cast zijn Peter Weller en Benedict Cumberbatch.

    Geheel volgens de heersende trend gaat de film ook in 3D uitkomen, via conversie achteraf. Abrams wilde er oorspronkelijk niet aan, maar hij is overstag gegaan nadat bij wijze van test een paar fragmenten uit de eerste film waren geconverteerd. Hij blijft echter de voorkeur geven aan de 2D-versie zoals hij die draait en bemoeit zich blijkbaar niet met de 3D-conversie. Of zoals hij het zelf stelt:

    "So, I was okay with their doing it, as long as I could shoot the movie the way I wanted to, in anamorphic film, and then let them convert it. So, those who want to see it in 3D, which looked pretty cool, can do it, and those that want to see it in 2D can do that too."

    Officiële titel en verhaallijn zijn nog onbekend. Cumberbatch zou volgens geruchten de slechterik spelen. Geen Khan, maar een personage dat nog niet eerder in de serie(s) of films te zien is geweest ("original and unique"), volgens een van de producenten). Abrams en Cumberbatch zelf bevestigen tot nogtoe niets.
    Abrams heeft ook al aangegeven dat er dit keer geen cameo's uit de eerdere serie/films te zien zullen zijn.

    De film gaat in mei 2013 draaien. Althans in Amerika.
    Laatst aangepast door mark t : 03-12-2012 om 10:53
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  2. #2

    Standaard

    Beetje apart. Die kerel is volgens mij onder druk gezet om het in 3D uit te brengen. Nee, anders gezegd Abrams filmt het in 2D en de filmstudio zoekt het maar uit op 3D. Abrams heeft weinig met 3D heb ik de indruk.

  3. #3

    Standaard

    Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe film. De Reboot was de beste sci fi die ik in JAREN gezien heb.
    ..You may wake up one day and find yourself extinct..
    - Deacon Frost

  4. #4
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  5. #5

    Standaard

    Als ze slim zijn gaan ze idd niet teveel van de mijlpalen en heilige huisjes uit de vroegere series en films herhalen. De vorige film gaf het vertrouwde universum juist een flinke schop onder de kont, en creëerde een alternatieve tijdslijn en daarmee de gelegenheid om eens iets heel nieuws te doen.

    Hopelijk gaan ze dus een (voor Star Trek begrippen) onbekend terrein op, of nemen ze iets vertrouwds, om dat compleet op zijn kop te zetten. Een metafoor voor iets uit onze actualiteit is natuurlijk ook nooit verkeerd. Als ze maar niet vergeten dat het weer fun mag zijn, net als de vorige film.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  6. #6

    Standaard

    Er zijn de laatste dagen weer wat geruchten opgedoken (o.a. hier en hier op aint-it-cool-news, met links naar diverse andere bronnen. De strekking:

    - Het lijkt erop dat Leonard Nimoy toch weer z'n opwachting gaat maken in de nieuwe film;
    - Ondanks eerdere ontkenningen door de producenten, beweren verschillende bronnen dat Benedict Cumberbatch wel degelijk Khan gaat spelen;
    - De Klingons spelen een rol in de nieuwe film.

    Aan de ene kant zou ik het jammer vinden dat ze voor het tweede deel teruggrijpen naar Khan, die in het tweede deel van de originele filmreeks ook al een grote rol speelde. Van de andere kant zijn de filmmakers in de 'nieuwe continuïteit' niet gebonden aan de backstory en de dynamiek die in de originele serie en filmreeks speelde tussen Khan en de bemanning van de Enterprise. Het zou dus geen remake van Wrath of Khan worden. De vraag is natuurlijk of je dan niet ook meteen beter een origineel personage als tegenstander kunt gebruiken.

    Let wel: Het zijn vooralsnog geruchten. Verschillende sites beschouwen ze als betrouwbaar, maar het is vooralsnog niet gebaseerd op een bericht van de filmmakers, een officiële synopsis, cast-overzicht, filmposter of trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Niet bijzonder veel nieuws, maar de welles-nietes-discussie op diverse sites heeft weer een nieuwe 'nietes' erbij; Simon Pegg reageert in een interview op de geruchten.

    This time, Pegg isn’t the only Brit in the world of Starfleet. Benedict Cumberbatch has been cast as a villain. Pegg is full of praise for Cumberbatch’s baddy, whom he describes as “not just another disgruntled alien. It’s a really interesting… sort of… thing,” he squirms. “Obviously I can’t talk about it.” Given internet rumours that Cumberbatch has been cast as Kirk and Spock nemesis Khan, will this be a very different “wrath of Khan” from the 1982 film of the same name? “It’s not Khan,” replies Pegg, annoyed. “That’s a myth. Everyone’s saying it is, but it’s not.”
    Is that misinformation from the famously secretive Abrams camp? “No, I think people just want to have a scoop. It annoys me
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    En er is weer een nieuwe naam voor de villain die Cumberbatch zou spelen. Karl Urban heeft in een interview (per ongeluk?) de naam Gary Mitchell laten vallen. In de oude Star Trek-serie is dat een oud studiemaatje van Kirk die bovennatuurlijke krachten krijgt en volledig doordraait .

    Zoals bij de meeste geruchten vooralsnog met een korreltje zout nemen. 't Lijkt me in ieder geval logischer dan Khan.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #9

    Standaard

    Uit Where no man has gone before ....het zou mij bevreemden.

  10. #10

    Standaard

    Als ik de informatie op wikipedia over z'n karakter lees, dan past het wel binnen de periode waarin de film zich afspeelt; Hij is er vroeg bij in de carrière van Kirk . Bovendien hebben we foto's van Cumberbatch in een Starfleet-uniform .
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #11

    Standaard

    We zullen het zien, de interesse is gewekt. Als 'schurk' in de eerdergenoemde aflevering vond ik 'm niet bijster interessant, vandaar . Maar ongetwijfeld zullen ze er weer een goede draai aan geven, ik heb er alle vertrouwen in.

  12. #12

    Standaard

    Er gaan geruchten dat de nieuwe film Star Trek into Darkness zou gaan heten, deels omdat Paramount een aantal domeinnamen van die strekking heeft geregistreerd.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban Bekijk bericht
    Ik geloof dat de titel van het topic bij deze kan aangepast worden.
    Bij deze.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  15. #15

    Standaard

    Heb de eerste nu 16x gekeken dus laat die trailer maar komen.

    Mooie poster.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Heb de eerste nu 16x gekeken dus laat die trailer maar komen.

    Mooie poster.
    Heerlijke film inderdaad. Het spettert ook van het scherm af.

  17. #17

    Standaard

    Naast de trailer die volgende week (in ieder geval in Amerika) voor The Hobbit gaat draaien, krijgen we donderdag (Amerikaanse tijdzone) nog een online-teaser. De trailer die in de bioscoop uitkomt, zal uiteraard ook online verschijnen. Maar dat zal dan na het weekeinde van de release van The Hobbit zijn.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  18. #18
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    De bad guy doet zich toch voorstellen als een oude bekende in de teaser..

  20. #20

    Standaard

    Geweldig.
    Met films als Star Trek,Oblivion,Iron Man kan het voor jaar van 2013 niet stuk.

  21. #21

    Standaard

    Gaafe teaser..kan mij al wel overtuigen!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #22

    Standaard

    Ik heb veel vertrouwen in Abrams,zijn producties hebben mij nooit teleurgesteld,hij weet heel goed wat tof is.

    Kwa regisseur zie ik hem echt als een Spielberg,toegankelijk maar wel heel tof.

  23. #23

    Standaard

    Aint it cool news heeft ook een Japanse variant van de teaser op hun site gezet. Ik kan hem zelf even niet bekijken, maar hij duurt in ieder geval iets langer dan de Engelstalige teaser.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Aint it cool news heeft ook een Japanse variant van de teaser op hun site gezet. Ik kan hem zelf even niet bekijken, maar hij duurt in ieder geval iets langer dan de Engelstalige teaser.
    In de Japanse teaser zit een bekende Star Trek shot in wat voor vele een opschudding zorgt. Het wordt dan ook een stuk begrijpelijker wat Zachary Quinto bedoelde in van zijn laatste interviews mbt Star Trek.

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •