De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Samsung brengt revolutie teweeg!

    Samsung brengt revolutie teweeg!



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Nou nou, poeh, poeh, wat ze al niet moeten verzinnen om maar TV's te blijven verkopen. Dit is echt weer zo'n zinloze 'uitvinding'. Je gaat tegen je auto toch ook niet roepen: "start de motor", "rij me naar huis", "kijk uit: een loslopende olifant!" of zo iets.

    Ik hoop niet dat als je met meerdere mensen (waaronder bijv. kinderen) naar deze Samsung-TV kijkt waarbij je tussendoor praat en/of bewegingen maakt, dat de TV daarvan dan compleet in de war raakt van al die geluiden en bewegingen.

  3. #3

    Standaard

    Och, als je vrouw niet meer wil luisteren, kan je altijd je TV nog blijven commanderen!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou nou, poeh, poeh, wat ze al niet moeten verzinnen om maar TV's te blijven verkopen. Dit is echt weer zo'n zinloze 'uitvinding'. Je gaat tegen je auto toch ook niet roepen: "start de motor", "rij me naar huis", "kijk uit: een loslopende olifant!" of zo iets.

    Ik hoop niet dat als je met meerdere mensen (waaronder bijv. kinderen) naar deze Samsung-TV kijkt waarbij je tussendoor praat en/of bewegingen maakt, dat de TV daarvan dan compleet in de war raakt van al die geluiden en bewegingen.
    Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit leuk vinden. Ik ook maar dan voor de gein om eens een keer te zien. Maar ik ben verdorie toch niet zo lui dat ik geen afstandsbediening meer kan optillen?

    Trouwens, nog zo'n leuke: wat doet de tv met stemmen die uit zn eigen luidsprekers komen? Zit je in een actiefilm, valt ergens het woord sex, schakelt ie meteen over naar een 'natuurfilm'. Leuk als je met visite zit te kijken

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zie me al terugzwaaien naar mijn TV als deze me herkent en me op het scherm begroet met "Goeienavond Stefaan"
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Als het werkt is het toch niet verkeerd.

    Beter, ik reageer eens een keer niet als een oude l*l, want ik merk dat ik dat tegenwoordig veel vaker heb dan voorheen...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Tv. Aan. Kanaal 5. Volume 3.

    Lijkt me wel wat in plaats van op zoek te gaan naar de ab.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #8

    Standaard

    uhh, was het LG niet die vorig jaar deze iPhone optie al heeft aangekondigd.

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Interessant, ben benieuwd hoe goed dit daadwerkelijk in de praktijk gaat werken en vooral met meerdere mensen die staan te roepen en te zwaaien tegen de TV vanaf de bank.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Natuurlijk zijn er altijd mensen die dit leuk vinden.
    Idd van die typische mensen die gadgets hebben maar inhoudelijk en technisch niets erover kunnen vertellen. Heerlijk om met hun in discussie te gaan. Ja je moet een macbook pro hebben. Waarom? Ja gewoon is echt vet. Is toch een laptop? *slik Ja maar dan veeel meer.

    MOD EDIT: Niet leuk

    Rob:

    Misschien, maar moest even.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 02-02-2012 om 15:02

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Varg Bekijk bericht
    Interessant, ben benieuwd hoe goed dit daadwerkelijk in de praktijk gaat werken en vooral met meerdere mensen die staan te roepen en te zwaaien tegen de TV vanaf de bank.
    Dat kan nog leuk worden met verjaardagsfeestjes en de tv die dan onbedoeld aan of uit gaat of van kanaal veranderd. Je mag dan wel een lijst maken met verboden woorden.

    Maar je hebt ook geen ruzie meer met je partner/kinderen om wie de afstandsbediening mag hebben, maar je gaat ruzie krijgen omdat de tv niet op het juiste zender voor je staat en je hem zelf met je commando om jouw zender zet en je partner (of kinderen) hem weer op een andere zetten... :S

    Misschien alleen leuk voor als je alleen thuis bent???

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het een heel goed idee. Ik zou ook persoonlijk de radio, de cd-speler, de verlichting, de verwarming en de afwasmachine voorzien van een voice-chip. En dan moet je maar eens in je huis gaan staan en het woordje "AAN" durven uitspreken... dan ga je wat zien.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #14

    Standaard

    Ik had een jaar of 7 geleden een Sony-Ericsson telefoon en met de carkit verbonden reageerde hij op spraakcommando's. Je kunt wel raden wat er gebeurde als ik met iemand in de auto aan het praten was...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Je moet gewoon woorden gaan gebruiken die je anders niet gebruikt. Ik denk dat de spreuken van Harry Potter wel een kans maken. Accio en hup alles gaat aan Paralitis en hup alles weer uit....enz..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •