De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard bluraysforeveryone.com

    Kwam via blu-ray.com op deze website, handig als je speciale uitgaves uit de US wil hebben en geen verzendadres daar hebt.
    http://www.bluraysforeveryone.com/home

    Helaas zijn de verzendkosten eigenlijk gebaseerd op meerdere items en zo te zien wordt er met USPS verzonden wat volgens mij de kans op douane erg groot maakt, maar misschien wil hij er wel een leger bedrag op zetten...
    International
    Priority (6-10 Days)
    Express (6 Days)
    Priority Small Box (4 Spaces)($3.37/Movie)
    $13.50
    Non-Trackable
    Flat-Rate Envelope (8 Movies)($1.68/Movie)
    $13.50
    $29.00

    Non-trackable
    Insured + Tracking
    Flat-Rate Box (28 Movies)($1.43/Movie)
    $43.50


    Insured + Tracking

    Flat-Rate Big Box (38 Movies)($1.37/Movie)
    $56.00


    Insured + Tracking
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #2

    Standaard

    Iemand ervaring met douanekosten na het bestellen van deze website?
    Ze hebben mooie prijzen, maar als er nog importkosten bij komen zijn het toch weer minder mooie prijzen..

  3. #3

    Standaard

    Heb er iets van 5/6 keer besteld maar nooit douane kosten gehad.

  4. #4

    Standaard

    Top!
    Waren het grote bestellingen?
    Ik heb namelijk een paar dingen op het oog die bij elkaar toch voor een flink pakketje zullen zorgen, ben bang dat dat de kans verkleint dat het kostenloos door de douane komt..

  5. #5

    Standaard

    Tja, wat is groot en wat is klein... Heb er voornamelijk blurays besteld en enkele bonus discs.

  6. #6

    Standaard

    Ik ben eraan het denken de Planet of the Apes Trilogy en Westworld Season 1, beide op UHD Blu Ray, te bestellen. Zijn toch weer twee "degelijke" boxsets. Dus nog even afwegen of het de gok waard is.

  7. #7

    Standaard

    Ik heb er ook al regelmatig besteld en nooit sores gehad met de douane!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raymon Bekijk bericht
    Ik ben eraan het denken de Planet of the Apes Trilogy en Westworld Season 1, beide op UHD Blu Ray, te bestellen. Zijn toch weer twee "degelijke" boxsets. Dus nog even afwegen of het de gok waard is.
    Voordeel is dat de verkoper niet echt de verpakkingen verzendt als zijnde een webshop. De verpakking lijkt dus meer afkomstig van een particulier dan van een webshop, dus dat is alweer een voordeel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •