De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De wereld van Boudewijn Buch

    Beste forummers,

    De VARA heeft drie boxen van De wereld van Bouden Buch. Deze boxen bevatten ieder enkele thema's. Hoe compleet zijn deze boxen? Ik begrijp namelijk dat er 176 afleveringen zijn gemaakt.

  2. #2

    Standaard

    De 176 afleveringen zijn bijelkaar ruim 90 uur televisie.
    De drie boxen van de Vara zijn daar een soort van "uittreksel" van.
    Op zich erg leuk maar niet het echte werk.

  3. #3

    Standaard

    Helder, ik vreesde het al.

  4. #4

    Standaard

    Dit zijn van die series waarvan ik hoop dat ze eens vaker op een van de themakanalen van de Nederlandse omroepen te zien zal zijn. Het op dvd gaan verzamelen (als ze het ooit compleet zouden uitbrengen) is bijna ondoenlijk helaas.

  5. #5

    Standaard

    Toch heb ik met behulp van vele videobanden de serie wel compleet gekregen.
    Het is een blijft een heerlijk TV programma.

  6. #6

    Standaard de wereld van boudewijn buch

    Ik heb de serie compleet gekregen door ze te downloaden van youtube. Alleen zijn er twee afleveringen zonder geluid (schending copyright muziekfragmenten van Sony) Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit?
    Laatst aangepast door conamorable : 03-02-2018 om 14:48 Reden: wijzingen

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door conamorable Bekijk bericht
    Ik heb de serie compleet gekregen door ze te downloaden van youtube. Alleen zijn er twee afleveringen zonder geluid (schending copyright muziekfragmenten van Sony) Kan iemand mij uitleggen hoe dit precies zit?
    Simpel. Het uploaden van andermans materiaal, in dit geval deze programma's van de VARA, is in feite al illegaal. Het wordt redelijk 'gedoogd', zij het met tegenzin; het is namelijk dweilen met de kraan open omdat men denkt "Ik stream het, dus dan doe ik toch niets illegaal?" maar dat is dus fout gedacht. De VARA behoudt zich het volle recht om deze beelden van YouTube af te kieperen, maar doen dat vooralsnog niet.

    Sony, daarentegen, is daar wel veel feller in (en terecht). Zij laten muziek die in de programma's gebruikt is (en wat door de makers van de oorspronkelijke programma's ook helemaal is uitgewerkt qua rechten tot UITZENDING, herhaling en misschien uitbrengen van het programma op koopvideo of -dvd, maar NIET op het verspreiden via zoiets als YouTube) onder de video's vandaan halen door het geluid in z'n volledigheid te blokkeren.

    Korte antwoord: de afleveringen zijn zonder geluid omdat Sony haar rechten besloot terug te halen en niet wilde dat haar muziek ongeoorloofd gebruikt zou worden in een video op YouTube. Downloaden van YouTube is sowieso een neergang voor de hele download-generatie, maar dat is een ander verhaal.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •