De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: PAT en PAP

  1. #1

    Standaard PAT en PAP

    Ik ben op zoek naar een 3D televisie en nu zag ik dat er sommige tv's zijn die geen Beeld en Tekst (PAT) en Beeld en Beeld (PAP) hebben.

    Zelf ben ik logisch na gaan denken en kwam tot de conclusie dat PAT waarschijnlijk half beeld en half teletekst moet zijn en dat PAP twee zenders op het beeld zou kunnen zijn.

    Misschien zit ik er wel helemaal naast en zijn PAP en PAT wel onderdelen die misschien wel van belang zijn voor een goede 3D televisie.

    Wie kan mij helpen met het oplossen van deze twee betekenissen, want als je "PAP" gaat zoeken op internet dan kom je al gauw uit bij Brinta .

    Ik hoor het graag.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto van Rooijen Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een 3D televisie en nu zag ik dat er sommige tv's zijn die geen Beeld en Tekst (PAT) en Beeld en Beeld (PAP) hebben.

    Zelf ben ik logisch na gaan denken en kwam tot de conclusie dat PAT waarschijnlijk half beeld en half teletekst moet zijn en dat PAP twee zenders op het beeld zou kunnen zijn.

    Misschien zit ik er wel helemaal naast en zijn PAP en PAT wel onderdelen die misschien wel van belang zijn voor een goede 3D televisie.

    Wie kan mij helpen met het oplossen van deze twee betekenissen, want als je "PAP" gaat zoeken op internet dan kom je al gauw uit bij Brinta .

    Ik hoor het graag.
    PIP: Picture in Picture = beeld in beeld (groot beeld met een kleiner beeldje erin)
    PAP: Picture against Picture = beeld en beeld (2 beelden naast elkaar)
    PAT: picture and Text = Beeld en tekst

    Je zat dus helemaal goed heeft niets te maken met een 3D TV op zich, ook 2D TV's kunnen het hebben
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •