De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard LG verrast met innovatief Display en Smart technologie voor Cinema 3D

    LG verrast met innovatief Display en Smart technologie voor Cinema 3D



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    't Blijft voorlopig toch wat steken bij toeters en bellen die weinig toevoegen, imo.

  3. #3

    Standaard

    dat wel, maar lg blijft altijd innovatief en vaak de eerste promotor van de nieuwste snufjes

  4. #4

    Standaard

    tja meningen verschillen,
    het laatste wat erbij mij inkomt is lg.
    vind het persoonlijk een merk van niets.

  5. #5

    Standaard

    toch de makers van de eerste 3d telefoon, 3d monitor, dual core telefoon en zelfs de telefoon met touchscreen

  6. #6

    Standaard

    kan wel zijn maar ik hoef het niet,
    allemaal glimmend en mooi maar betaal liever iets meer zonder glimmend en mooi

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    tja meningen verschillen,
    het laatste wat erbij mij inkomt is lg.
    vind het persoonlijk een merk van niets.
    Want?

    LG komt de laatste jaren beter uit de verf dan marktleider Samsung(op gebied van tv).. Er is veel verbetert de laatste jaren binnen LG en kan nu gewoon gezien worden als een A merk.

    Verder maken ze hele mooie tv's en zien ze er in mijn ogen 9/10 beter uit dan bij de concurrentie!

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Want?
    Is duidelijk een mening gestaafd op gevoel en persoonlijke voorkeur; daar zou ik niet mee in discussie gaan mbt feiten of kwalitatieve recensies. LG gaat duidelijk de concurrentie aan met Samsung op het gebied van noviteiten en de snelheid waarmee ze het willen uitbrengen en zo te zien lukt ze dat aardig. Ik wacht alleen nog wel even met de aankoop van een nieuwe LCD, ten eerste omdat mijn huidige meer dan voldoet en ten tweede omdat de technieken wat mij betreft nog wat meer uitontwikkeld mogen worden....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Is duidelijk een mening gestaafd op gevoel en persoonlijke voorkeur; daar zou ik niet mee in discussie gaan mbt feiten of kwalitatieve recensies. LG gaat duidelijk de concurrentie aan met Samsung op het gebied van noviteiten en de snelheid waarmee ze het willen uitbrengen en zo te zien lukt ze dat aardig. Ik wacht alleen nog wel even met de aankoop van een nieuwe LCD, ten eerste omdat mijn huidige meer dan voldoet en ten tweede omdat de technieken wat mij betreft nog wat meer uitontwikkeld mogen worden....
    Dat sowieso, de techniek zit nog vol kinderziektes! Ik koop ook pas een nieuwe tv als ze bij generatie 4/5 zijn.

    Maar mijn want doelt meer op de opmerking waar ik op reageerde dat hij aangeeft dat LG een merk van NIKS is. (Ben geen LG fanboy) maar dat is gewoon een K*t argument want dan is samsung ook een merk van niks... en philips en sharp en panasonic..

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht

    Maar mijn want doelt meer op de opmerking waar ik op reageerde dat hij aangeeft dat LG een merk van NIKS is. (Ben geen LG fanboy) maar dat is gewoon een K*t argument want dan is samsung ook een merk van niks... en philips en sharp en panasonic..
    Ik steun je ook in je mening, want het is idd niet erg sterk onderbouwd. Daarom adviseer ik ook er niet al te veel energie aan te wijden...

  11. #11

    Standaard

    mijn vader had een lg tv en mijn broer ook die dingen hebben het nog geen 2 jaar volgehouden.
    sorry hoor maar ik vind het niets.
    als ik nu bakken comentaar krijg ala.
    als je samsung niets vind mag je het ook zeggen,zal er geen seconde van wakker liggen.
    wil hier verder ook niemand aanvallen maar,zeg alleen dat ik het nooit zal kopen.

  12. #12

    Standaard

    en waarom mag ik niet zeggen dat ik het niets vind.
    heb altijd nog een eigen mening en die zeg ik ook.
    hier worden wel meer meningen gegeven die niet kloppen,
    mag toch ook,
    hoef toch niet te zeggen tegen alles mooi mooi mooi.
    heb er nu al spijt van dat ik mijn mening gaf,
    als iedereen zo snel op zijn schoentjes is getrapt,

  13. #13

    Standaard

    op basis van wat kinderziektes of wat je 1 en of 2 keer hebt meegemaakt zegt niets over een miljardenbedrijf

    als m'n cola een keer niet smaakt, verdoem ik het ook niet

  14. #14

    Standaard

    tja hou maar op,
    trek al mijn meningen wel in,zijn jullie tenminste tevreden,
    lg is top
    zijn we hier tenminste ook weer klaar mee.
    gegroet

  15. #15

    Standaard

    Tsja Jamie, niet zo snel opgeven.
    Jij met 2 TV's, hier een net geplaatst bericht betreffende een LG BD speler, Michael Hamers was ook al zo te spreken over zijn LG BD speler en toen ik bij Orange werkte waren LG telefoons degene die het meest terugkwamen ter reparatie en dat ging niet om maar 1 model van ze...
    M.a.w. ik ben ook nog geen fan van LG.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    peptalk,
    geef ook niet op maar heb ook geen zin om mij steeds te verdedigen als ik alleen maar mijn mening geef,
    volgens mij hebben ze allemaal aandelen in lg

  17. #17

    Standaard

    Nooit meer een LG voor mij. Wat een meuk.
    Laatst aangepast door Alberto : 17-01-2012 om 19:52

  18. #18

    Standaard

    oppassen wat je zegt hier,
    ben al de hele dag bezig met dit wondermerk,

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    en waarom mag ik niet zeggen dat ik het niets vind.
    heb altijd nog een eigen mening en die zeg ik ook.
    hier worden wel meer meningen gegeven die niet kloppen,
    mag toch ook,
    hoef toch niet te zeggen tegen alles mooi mooi mooi.
    heb er nu al spijt van dat ik mijn mening gaf,
    als iedereen zo snel op zijn schoentjes is getrapt,
    lol ik denk dat jij hier de persoon bent die snel op zijn pik is getrapt.

    Ik vraag alleen waarom je LG niks vind, niet meer niet minder. Want met het argument LG is niks.. Koop ik niks voor, was gewoon benieuwd waarom dan niet? Er zijn zoveel mensen die iets roepen (apple wat een *** merk en dan nog nooit wat van apple gehad laat staan gebruikt)

    Maar goed dat jij meteen in de verdediging schiet moet je zelf weten!
    Laatst aangepast door theregiment : 18-01-2012 om 18:56

  20. #20

    Standaard

    volgens mij begrijp je er nog niets van.
    gaf alleen mijn mening en dat is mijn goed recht,
    jullie waren diegene wie snel op zijn pik waren getrapt,niet ik,
    we kunnen nu wel blijfen doorgaan hierover maar hier zie ik het nut ook niet van in.
    heb geen zin om hier een hele soap van te maken,
    is mij het merk geeneens waard.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    volgens mij begrijp je er nog niets van.
    gaf alleen mijn mening en dat is mijn goed recht,
    jullie waren diegene wie snel op zijn pik waren getrapt,niet ik,
    we kunnen nu wel blijfen doorgaan hierover maar hier zie ik het nut ook niet van in.
    heb geen zin om hier een hele soap van te maken,
    is mij het merk geeneens waard.
    Je bent op een discussie forum dus als je je mening tentoonspreidt dan is dat je goed recht; maar ook de oproep tot discussie van je medeforummers. Vooral als het om onderbouwing, tegenspraak of verheldering gaat. We zijn hier allemaal om ook van elkaar te leren dus als je vindt dat LG een K-merk is en iemand anders is nieuwsgierig waarom; wees dan een vent en ga dat onderbouwen. Ook is goed recht om dat niet te doen; maar ga dan niet mekkeren als anderen je mening niet serieus nemen en verwijzen naar het rijk der fabelen. De post van bijv peptalk vind ik alweer een stuk concreter en kan ik redelijk uit opmaken waarom hij niet enthousiast is over LG. Nu heb je dat zelf ook een aantal posts geleden gedaan en vanuit die kan ik dan enigzins opmaken dat je LG een K-merk vindt. Ok, dan kan me dan voorstellen.... Maar de rest van je reacties zijn wel een beetje lichtgeraakt..... Tis geen aanval naar jou persoonlijk toe hoor!

  22. #22

    Standaard

    volgens mij had ik dit ook onderbouwd zoals je ook al aangaf.
    vind de rest persoonlijk helemaal niet lichtgeraakt.
    zoals ik ook al eerder aangaf is dit het laatste wat ik erover zeg heb geen zin om er en soap serie van te maken.
    vriendelijke groeten
    jamie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •