Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.

Discussie: Ziggo komt met HBO

  1. #1

    Standaard Ziggo komt met HBO

    Vanaf 9 februari 2012 heeft Ziggo een nieuw televisiepakket: HBO. Hét Amerikaanse televisienetwerk met drie zenders vol topfilms, nieuwe series, en prijswinnende documentaires. Met gratis bij je pakket een unieke on-demand service (interactieve ontvanger nodig). Kijk HBO niet alleen via je televisie, maar óók op je laptop, tablet of smartphone.
    Meer info: https://www.ziggo.nl/#producten/tele...e=hbo&ns_fee=0


    Concurrentie voor Filmnet? Misschien wel, is best prijzig! Wie gaat hieraan mee doen?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  2. #2

    Standaard

    Hier ga ik wel serieus over nadenken, moet zeggen dat de prijs mij nog wel mee valt eigenlijk. Zit er al een tijdje over na te denken om mijn pathe abo op te zeggen, dan is dit wel een goede vervanger (en nog goedkoper ook).

  3. #3

    Standaard

    Ik moet me nog eens verdiepen in wat ze allemaal precies gaan uitzenden, maar misschien is dit wel wat voor mij. De prijs valt ook niet tegen.

    Is dit misschien niet meer een topic voor het HDTV uitzendingen en digitale televisie-forum?

  4. #4

    Standaard

    als je de interessante pakketten gaat optellen wordt t wel een heel duur geintje.

    10 euro tv extra
    de nieuwe structuur van t abonnement.
    14,95 film1
    en dan ook nog dit,weer 15 euro.

    ik ga dit iig overslaan.

    groeten,niels
    T2: I'll Be Back!

  5. #5

    Standaard

    Ik ga dit denk ik toch wel doen op korte termijn, je krijgt nu de eerste twee maanden gratis. Heeft iemand dit pakket inmiddels al?

  6. #6

    Standaard

    Ik heb het op dit moment, maar ga het weer opzeggen. De content die ze aanbieden valt zwaar tegen. Vooral de films, ze zenden elke week misschien een stuk of 10 verschillende films uit die elke week zeker 10 keer herhaald worden. Verder zijn de series wel oké maar vormen deze een minderheid van de programmering. Maar als je drie dagen op primetime films hebt die je de week er voor hebt gezien is het gewoon niet leuk meer.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ik heb het op dit moment, maar ga het weer opzeggen. De content die ze aanbieden valt zwaar tegen. Vooral de films, ze zenden elke week misschien een stuk of 10 verschillende films uit die elke week zeker 10 keer herhaald worden. Verder zijn de series wel oké maar vormen deze een minderheid van de programmering. Maar als je drie dagen op primetime films hebt die je de week er voor hebt gezien is het gewoon niet leuk meer.

    Je hebt toch drie kanalen, waaronder 1 met series? Daarnaast kun je on-demand toch ook oudere series kijken? Of moet je daar dan voor betalen?

  8. #8

    Standaard

    ^^Maar is dit wel legaal dan?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #9

    Standaard

    Eigenlijk weten we het wel: NEE dit kan niet legaal zijn voor 10 euro per maand
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #10

    Standaard

    Als je die zenders kijkt met een illegaal kaartje, waarom betaal je dan nog 10 euro in de maand?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #11

    Standaard

    Ik heb in dat apparaat geen kaartje zitten, maar zullen we het gewoon hebben over het HBO pakket? Lijkt me de bedoeling van het HBO topic

  12. #12

    Standaard

    Ik zou het nut van zo'n extra zenderpakketen niet zien (gesteld dat HBO al in Vlaanderen zou worden aangeboden). De goeie dingen koop je achteraf toch op dvd of Blu-ray, en dan kan je zo veel of zo weinig herhalingen zien als je zelf wil.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Je hebt toch drie kanalen, waaronder 1 met series? Daarnaast kun je on-demand toch ook oudere series kijken? Of moet je daar dan voor betalen?
    Het is niet zo precies. Series zijn verdeeld over alle kanalen en films ook. Zelf heb ik geen on-demand decoder dus daar weet ik niets van. Wat ik vooral vervelend vind is dat de alles herhalen en dus ook op primetime waardoor je na twee weken dus geen enkele film kan zien die je nog niet gezien hebt op normale tijden. Qua series is het een mix van oud en nieuw maar ook dat is niet heel goed.

    Kijk, Game of Thrones loopt straks met S2 gelijk. Maar verder waar is True Blood, heeft HBO geen rechten op in NL dus mag het niet uitzenden. Zelfde geld voor BoB en The Pacific. Verder bijvoorbeeld een nieuwe tv film van HBO in de VS komt niet direct ook naar NL dan heb ik er eigenlijk niet zoveel aan behalve Game of Thrones en om daarom nu 15 euro/maand voor te betalen?
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Ik heb in dat apparaat geen kaartje zitten, maar zullen we het gewoon hebben over het HBO pakket? Lijkt me de bedoeling van het HBO topic
    Heb je nu opeens je post verwijderd of zo???
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb je nu opeens je post verwijderd of zo???
    Ja idd, want anders krijgen we hier weer een discussie, wat volledig offtopic gaat, en buiten het HBO omgaat.

    En daarbij wil ik niet alle shit eventueel over me heen krijgen, vandaar ik dat verwijderd heb.

    Dus zullen we het over de HBO kanalen in Nederland weer hebben

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Maar verder waar is True Blood, heeft HBO geen rechten op in NL dus mag het niet uitzenden.
    True Blood wordt uitgezonden door FoxLife. Wie de reeks niet kent en al eens een oudere aflevering wil meepikken kan af en toe zelfs terecht op de Belgische kwaliteitszender Canvas (normaal in Nederland ook te ontvangen, gratis zelfs. FoxLife is betalen).
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Als je on-demand kunt kijken is het wel interessant, want dan kun je de gehele programmering gewoon bekijken wanneer het jou uit komt. Dat heb ik nu bij film1 ook. Ideaal
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #18

    Standaard

    On demand kan ik kijken met mijn decoder, blijft voor mij dus wel een serieuze optie. Zeker omdat ik buiten mijn basispakket van Ziggo verder nog helemaal geen extra zenders heb.

    Dat je bijvoorbeeld geen True Blood kan kijken is wel een behoorlijke tegenvaller... Zal eens even op zoek naar een lijst waar je op kan zien welke series beschikbaar zijn.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb ook serieus overwogen een abonnement op Ziggo's HBO te nemen, maar als ik al hoor dat True Blood, Band of brothers en The Pacific niet beschikbaar zijn, dan houdt het voor mij snel op. Ik wil best 15 euro per maand ervoor betalen, maar dan vooral voor de series en die wil ik dan allemaal kunnen zien en niet de helft. Ik snap dat Ziggo niet veel anders kan ivm de rechtenkwestie, maar het is toch jammer.

  20. #20

    Standaard

    Band of Brothers staat anders prima op blu-ray dus het is niet zo dat je op ziggo aangewezen bent en de blu-ray set is amper boven de 20 euro. Wie gaat er dan 15 euro per maand betalen?!

    Als ze nu series brengen die nog niet op blu-ray of dvd zijn, kan ik het nog begrijpen.




    Citaat Oorspronkelijk gepost door Olivier vd D. Bekijk bericht
    Ik heb ook serieus overwogen een abonnement op Ziggo's HBO te nemen, maar als ik al hoor dat True Blood, Band of brothers en The Pacific niet beschikbaar zijn, dan houdt het voor mij snel op. Ik wil best 15 euro per maand ervoor betalen, maar dan vooral voor de series en die wil ik dan allemaal kunnen zien en niet de helft. Ik snap dat Ziggo niet veel anders kan ivm de rechtenkwestie, maar het is toch jammer.

  21. #21

    Standaard

    Het gaat erom dat je een compleet aanbod wilt. Zeker als er ook on-demand bij zit. Dan wil je ook die series kunnen kiezen om zo te kunnen zien wat je zelf wilt. Als er dan weinig beschikbaar is en er op de drie kanalen veel te veel wordt herhaald dan vind ik dat geen 15 euro waard.

    Want HBO Nederland haalt bij lange na niet het niveau van HBO US en dat vind ik jammer. Als ze nu gewoon een simultaanprogrammering zouden doen. Ook starten van de nieuwe seizoenen alleen Game of Thrones gelijktijdig met US release. Dan vind ik het gewoon te duur.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #22

    Standaard

    Ik heb sinds gister HBO, ga het gewoon even drie maand aankijken. De eerste twee maand zijn gratis en je moet minimaal een maand afnemen, kortom ben nu 15euro kwijt voor drie maanden. Al valt het dan erg tegen, dan nog is het geen grote financiele misser.

    Zal mijn ervaringen met jullie delen .

  23. #23

    Standaard

    Ziggo neemt volgend jaar afscheid van meeste HBO-series en -films

    Het was al bekend dat HBO zijn eigen streamingdienst gaat aanbieden vanaf 2022. Dat heeft ook gevolgen voor de deal tussen Ziggo en HBO. De meeste series en films van HBO verdwijnen uit het assortiment van Ziggo per 1 januari 2022.

    Op zijn website heeft Ziggo aangekondigd dat de meeste HBO-series en films straks niet meer via zijn abonnementen worden aangeboden. Slechts een aantal HBO-series zal in 2022 nog verschijnen via Ziggo, maar Ziggo schrijft dat ook deze series 'tijdelijk' te zien zullen zijn. Op de pagina is een lijst met items te vinden die nog te zien zijn vanaf 1 januari 2022.

    In oktober kondigde HBO al HBO Max aan voor Nederland. Het abonnement laat leden onbeperkt naar HBO-series en -films kijken. Op dat moment was nog niet duidelijk wat er ging gebeuren met de deal met Ziggo, die op dit moment als enige series en films van HBO aanbiedt in Nederland. De afspraak tussen Ziggo en HBO loopt nog tot eind 2021.

    Vanaf 1 januari 2022 kun je de meeste series en films niet meer via het Ziggo-abonnement bekijken, waaronder grote series als Game of Thrones, Westworld en Succession.

    Ziggo breidt het aanbod van zijn Movies & Series (X)L-pakket wel uit met series en films vanuit het ViacomCBS-aanbod. Hieronder vallen onder andere series als Californication, Dexter en Ray Donovan. Ziggo belooft snel meer bekend te maken over het nieuwe aanbod dat beschikbaar komt.

    Bron: tweakers.net https://tweakers.net/nieuws/190444/z...-en-films.html

  24. #24

    Standaard

    Zat er inderdaad al aan te komen, maar dan gaat dat zenderpakket er in elk geval uit bij mij. Ook had ik deze gratis i.v.m. Ziggo/ Vodafone combinatie, maar dan kies ik wel voor een ander gratis pakket. Toch wel een zwaar verlies voor Ziggo, de combinatie van Formule 1 en HBO.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Toch wel een zwaar verlies voor Ziggo, de combinatie van Formule 1 en HBO.
    En ook de Premier League.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •