Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ja, ben pas later op dit forum gekomen, spijtig genoeg.

    Maar ik vond deze projector vooral een goede keuze vanwege de prijs.
    En is ook men eerste dus nu weet ik al beter waarop ik moet letten.

    Dan zal ik eens rondkijken naar zon spanscherm, het word zeker een scherm.
    Dus een scherm met een gain van 1 is goed?

    Mijn PS3 is aangesloten opde versterker en zo naar men projector, dit heb ik ook gedaan omdat ik maar 1 Hdmi in heb in men projector.
    Hier de link van de versterker en boxen: http://www.vandenborre.be/versterker...-vsx521-hs100-

    Ik hoop dat ik al wat duidelijker ben.

  2. #27
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    He.... waar bleef je zolang Fijn weekend gehad

    Moet toch bij jou eens goed opletten hoe je eea hebt aangesloten, zeker met die extra stereo versterker erbij, snap nog steeds niet helemaal hoe het volume wordt geregeld, maar dat ga je me tegen die tijd maar in levende lijve uitleggen

    Soms is het idd jammer als de mensen al hun spullen gekocht hebben en dat dan achteraf blijkt dat ze met info vooraf op een forum zoals onder andere het onze misschien toch nog wel tot een betere oplossing hadden kunnen komen
    Ben druk bezig met een opleiding en het aanpassen van onze hypotheek. Daar gaat op dit moment (naast het genieten in de spaarzame uurtjes) de meeste tijd in zitten. Morgen mijn laatste dag en het tekenen van de offerte dus dan krijg ik hopelijk wat rust

    Ik zal je bij de M&G laten zien hoe een HT-pass through werkt. Het blijft moeilijk om uit te leggen, dus zien en horen is het beste

    Aan de verschillende fora heb ik veel gehad bij het maken van de moeilijke keuzes. Met name akoestiek en projectie heb ik veel van geleerd. Nu probeer ik dat terug te geven bij dit soort leuke projecten. De beamer is een leuke instap, maar het kan inderdaad veel beter. En dat hoeft echt niet de hoofdprijs te kosten...
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yarnovanh Bekijk bericht
    Ja, ben pas later op dit forum gekomen, spijtig genoeg.

    Maar ik vond deze projector vooral een goede keuze vanwege de prijs.
    En is ook men eerste dus nu weet ik al beter waarop ik moet letten.

    Dan zal ik eens rondkijken naar zon spanscherm, het word zeker een scherm.
    Dus een scherm met een gain van 1 is goed?

    Mijn PS3 is aangesloten opde versterker en zo naar men projector, dit heb ik ook gedaan omdat ik maar 1 Hdmi in heb in men projector.
    Hier de link van de versterker en boxen: http://www.vandenborre.be/versterker...-vsx521-hs100-

    Ik hoop dat ik al wat duidelijker ben.
    Het is nooit te laat om te verbeteren. Is ook leuk als er nog wat te wensen is

    Gain van 1 is in jouw geval meer dan voldoende, maar pas wel op dat dit scherm ook nog goed moet zijn als je een HT-beamer zou aanschaffen.

    Zoals jij de PS3 hebt aangesloten heb ik het ook, dus dat is prima!
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  4. #29
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yarnovanh Bekijk bericht
    Als ik een bluray wil zien dan begint men beeld te flikkeren(storingen).
    Kan het zijn dat mijn projector dit niet kan afspelen?
    Die had ik even gemist. Dat komt doordat de beamer het signaal van de PS3 niet kan verwerken. Of de resolutie is te hoog of de frequentie (24/50/60Hz) is niet goed. In de PS3 moet je sowieso de optie 24p uitzetten en alleen 720p/1080i over HDMI uitsturen. Kun je dat eens proberen?
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  5. #30

    Standaard

    Ik ga zeker nog verbeteren. Dit is meer een begin om te zien of het me wel lag.

    Dit is goed meegevallen dus ben ik zeker van plan om te verbeteren.

    En ik denk inderdaad dat het te maken heeft met de freqeuntie. Had in het begin ook problemen met het geluid. Maar zal dat wat je zei eens proberen.

    En ben nu wat aan het kijken op 2dehands voor een scherm.
    Zo had ik deze gevonden:http://www.2dehands.be/audio-video-tv/video-apparatuur/projectie-scherm/beamax-a-serie-10529-home-cinema-110122001.html?qq=projectiescherm&pcpl=&pc_id=&afd =


  6. #31

    Standaard

    bedankt htip! De bluray speelt nu zonder probleem af!
    Weten jullie misschien goede adresjes voor een projectiescherm?

    ben nu wat aan het rondkijken op 2dehands,... maar het aanbod is nogal klein.

  7. #32

    Standaard

    projecta is goed en betaalbaar voor je,
    kijk eens op hun website,mischien heb je er wat aan
    www.projecta.nl
    Laatst aangepast door jamiev : 31-01-2012 om 17:09

  8. #33
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yarnovanh Bekijk bericht
    bedankt htip! De bluray speelt nu zonder probleem af!
    :toppie:

    Weten jullie misschien goede adresjes voor een projectiescherm?

    ben nu wat aan het rondkijken op 2dehands,... maar het aanbod is nogal klein.
    Ik zou als ik jou was nu kiezen voor een scherm met negatieve gain, dwz kleiner dan 1. Dan ga je een beter contrast krijgen met jouw hoge lichtoutput. Die schermen hebben een grijs doek. Is dat te kostbaar, dan een scherm met gain van 1.0.

    Betaalbare merken zijn naast Projecta (zoals Jamie aangeeft), Kingpin (goed voor jou vanwege de lichtopbrengst), Beamax, OS Screens, Lumene, etc.

    Het scherm wat je aangeeft heb ik ook gehad, alleen dan met fluwelen bekleding van het frame. Was er erg tevreden mee.
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  9. #34
    Super Member
    Registratie datum
    Feb 2009
    Woonplaats
    Het goede doel zingt erover ;)

    Standaard

    Vond net deze aanbieding. Lijkt me goed geschikt voor jou...
    http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=119044.0
    CA Electronics • PS Audio • Marantz • ALR/Jordan • Velodyne • inakustik • Furutech • JVC • Stewart

  10. #35

    Standaard

    Heb even een berichtje naar de persoon gestuurd van het scherm. Bedankt ervoor!

    Maar ik wacht even het antwoord af van het eerste scherm, dit is dichter bij mij.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •