Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 161 van 161 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Bedankt maar Ik ga niet overstappen naar UHD of 4K discs omdat Ik al zoveel blurays heb en ben blij met de qualiteit nu al.Ik heb ook pas een smart TV gekocht en die heeft ook een prima beeld... Ik zoek echt alleen een speler waar Ik kan alles op laten draaien

  2. #152

    Standaard

    Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven,maar bij stegen electronics hebben ze een multiregio LG BP350 voor €189,-.
    Is wel €100 duurder dan een niet multiregio van het zelfde type.
    Heb daar zelf een tijdje geleden een multiregio Sony gekocht:zeer tevreden mee.

  3. #153

    Standaard

    Stegen levert top producten en top service. Let wel op: doe geen update via de machine zelf maar vraag die aan via Stegen. Dan krijg je een download link en moet je em via USB updaten.

  4. #154

    Standaard

    Ik ben zelf zéér tevreden van de spelers van Stegen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vince curtin Bekijk bericht
    Bedankt maar Ik ga niet overstappen naar UHD of 4K discs omdat Ik al zoveel blurays heb en ben blij met de qualiteit nu al.Ik heb ook pas een smart TV gekocht en die heeft ook een prima beeld... Ik zoek echt alleen een speler waar Ik kan alles op laten draaien
    https://www.codefreedvd.com/region-f...y-players.html

    Ik heb hier geen ervaring mee, maar ook bv de LG 165 schijnt goed te zijn. Ook de sony 1700 staat er tussen. Geen gekke prijzen maar heb geen ervaring met deze online winkel.
    Laatst aangepast door Wim S. : 14-08-2020 om 23:52

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger B. Bekijk bericht
    Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven,maar bij stegen electronics hebben ze een multiregio LG BP350 voor €189,-.
    Is wel €100 duurder dan een niet multiregio van het zelfde type.
    Heb daar zelf een tijdje geleden een multiregio Sony gekocht:zeer tevreden mee.
    Ik heb afgelopen week nog een Panasonic DMP-BDT184EG bij hen gekocht, per mail zeiden ze me dat ik die gewoon kan updaten.

  7. #157

    Standaard

    Bedankt voor de tips Heren, Ik ga bij stegen even kijken

    Vince,

  8. #158

    Standaard

    twijfel tussen de SONY BDP-S6700 en PANASONIC DMP-BDT280 bij Stegen

    qua features verschillen ze niet echt volgens mij maar iemand een idee over verschil in bouwkwaliteit?

  9. #159

    Standaard

    Ik heb de Sony en ben daar tevreden over. Is iets kleiner dan hun 4K spelers. Ik gebruik em niet vaak maar verder prima van kwaliteit.

  10. #160

  11. #161

    Standaard

    Mijn Sony slikt alles. Nooit compatibiliteitsproblemen mee gehad.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •