Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 161 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Prijs van amazon is momenteel 110 pond en die marketplacesellers met mooie prijzen leveren niet buiten de UK.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #27

    Standaard

    ***

    goedkoopste optie is momenteel blijkbaar redcoon (115 ongeveer) maar service schijnt slecht te zijn?

  3. #28
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #29

    Standaard

    bedankt net besteld !!



    edit: net voor verzending nog geannuleerd en besteld op amazon.fr voor

    EUR 97,56

    toch nog 10 euro winst hoera
    Laatst aangepast door Matt D : 10-04-2012 om 13:34

  5. #30

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    inmiddels paar dagen binnen en wel tevreden over, regio veranderen ging echt makkelijk

  8. #33

    Standaard

    Dank voor de tip Richard
    Toshiba speler en eerste criterion blu ray regio A zijn onderweg.

  9. #34

    Standaard

    Hier net mijn Toshiba binnen gekregen (via Correct) en ben nu bezig de firmware te downloaden.
    Morgen op mijn gemak de speler upgraden en een paar Regio A BD's uitproberen (moet helaas eerst gaan werken zometeen).

    Bedankt voor de Gouden Tip !!

    PS:
    Hebben jullie de firmware via een USB stick of een CDr gedaan ?

    Update:
    Inmiddels update via USB stick gedaan en het werkt perfect.
    Prima beeld overigens.

    Kan ik weer wat meer Asian Blu Rays gaan aanschaffen
    Laatst aangepast door Loggie : 21-04-2012 om 14:34
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  10. #35

    Standaard

    Van Amazon koper:

    The DVD can be set to multi-region permanently but you ll need to change the region every time you put a BD of different region, but if you ve set it to say Region A and everytime you are watching Region A BD, you don't need to change

    Hoop dat er geen ingebakken maximum zit in het aantal wijzigingen tussen
    de blu ray regios
    Als dit waar is hou m dan op regio A voor de zekerheid zou ik zeggen.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Toshiba heeft inmiddels een serie nieuwe spelers aangekondigd (die in de VS in april en mei uitkomen). De eerder in dit topic genoemde types zouden daarom langzaam van de markt moeten verdwijnen. Geen idee of de nieuwe spelers ook zo makkelijk van regio te veranderen zijn.

  13. #38

    Standaard

    Heeft iemand al geprobeerd of je een HardDisk op de USB kan aansluiten van de Toshiba. Uit recensies begreep ik dat het niet uitmaakt hoe je HD geformatteerd is.
    Bij mij lukte dit niet: de speler deed niets meer en moest van de stroom worden gehaald om weer te kunnen starten.
    Heeft iemand al firmware updates gevonden?

  14. #39

    Standaard

    @Jack020:


    Ik heb er een HD (NTFS 1TB externe schijf van Toshiba) op aangesloten, het duurde even voordat ik erachter kwam dat je de "MC" knop op de AB moest aanklikken om de schijf te zien.
    -MKV files speelt hij af (720P+1080P met DTS etc) alleen bij een heel enkele file had ik geen geluid en/of beeld.
    -VIDEO_TS mappen worden niet afgespeelt, je ziet alleen de losse files staan.
    -Muziek files speelt hij ook prima af (MP3, FLAC, WAV).
    -Menu's zijn overzichtelijk met duidelijke info

    Al met al valt het me reuze mee wat hij allemaal af kan spelen.
    Vooral de HD MKV files had ik niet verwacht.....zeker niet voor dat geld
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    PS:
    Hebben jullie de firmware via een USB stick of een CDr gedaan ?
    met een USB stick. De eerste stick die ik gebruikte had waarschijnlijk een verkeerde indeling want de speler kon de firmware niet vinden op de stick. De volgende stick werkte wel. Code ingetikt, dvd op 0 gezet en Blu ray op A.
    Criterion dvd Blow out uitgeprobeerd en het werkt. Nu nog wachten tot de blu ray criterion van Anatomy of a murder binnen komt.

    Ik zou ook graag willen weten of je onbeperkt kunt wisselen tussen regio codes van blu ray. Zo niet dan laat ik hem op A staan.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jack020 Bekijk bericht
    Heeft iemand al geprobeerd of je een HardDisk op de USB kan aansluiten van de Toshiba. Uit recensies begreep ik dat het niet uitmaakt hoe je HD geformatteerd is.
    Bij mij lukte dit niet: de speler deed niets meer en moest van de stroom worden gehaald om weer te kunnen starten.
    Heeft iemand al firmware updates gevonden?
    Heb zelf mijn portable HD (Samsung 1TB, USB powered, NTFS partitie) op de speler aangesloten. Dat is geen probleem. Start de speler op, sluit HD aan. Wacht op melding dat hij is gesignaleerd en druk dan op de knop 'MC' (links bovenin, tweede rij). Leest diverse videoformaten.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Van Amazon koper:

    The DVD can be set to multi-region permanently but you ll need to change the region every time you put a BD of different region, but if you ve set it to say Region A and everytime you are watching Region A BD, you don't need to change

    Hoop dat er geen ingebakken maximum zit in het aantal wijzigingen tussen
    de blu ray regios
    Als dit waar is hou m dan op regio A voor de zekerheid zou ik zeggen.
    Durf dat niet met zekerheid te stellen (mijn speler staat nu op Regio A), terwijl ik m'n Sony voor regio B gebruik. Viel me wel op dat in de subpagina van de firmware een knop met 'erase' zit. Zou dus kunnen zijn dat je de counter kunt resetten. Anderzijds weet ik niet of een hardwarematige speler uberhaupt een maximum aantal keer kunt schakelen.

    EDIT: Volgens een bericht op AV Forums ZOU hij meer dan 5 keer kunnen schakelen. Ik steek mijn hand er niet voor in het vuur.
    Laatst aangepast door gompier : 25-04-2012 om 17:28

  18. #43

    Standaard

    @Kaplan:
    Ik heb het uiteindelijk ook via USB stick gedaan en dat werkt erg makkelijk.

    @Gompier:
    Inmiddels heb ik al een aantal keren de regio kunnen veranderen zonder problemen (een keer of vier gedaan).
    Ik zal het morgen nog eens een paar keer proberen
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  19. #44

    Standaard

    Toch ook wel geinig: Heb net op AV Forums het topic zitten lezen over de BDX1200. Als je die update met de firmware voor die versie, dan kun je nog weleens problemen krijgen (jittering, audio werkt niet goed). Een paar mensen hebben die speler dus ingeleverd voor de BDX3200 en opnieuw geprobeerd; De BDX3200 geeft die problemen niet! Blijkt dat er een klein verschil zit in de opzet van de firmware (bestand is ook paar KB groter/kleiner). Het lijkt dus te lonen om niet de BDX1200 te nemen, maar de BDX3200.

  20. #45

    Standaard

    Heb inmiddels een USB-stick met AVI's kunnen afspelen.

  21. #46

    Standaard

    Ik heb een BDX3200 kunnen scoren voor 67 euro bij Marks & Spencer in de UK. Moest hem wel bij mijn tante in de UK laten leveren en die heeft hem vandaag binnen gehad. Zal nog wel een tijdje duren voordat ik hem in NL heb, maar ik heb nog andere spelers
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #47

    Standaard

    Wow. 67 euro is echt een koopje!

    Ik heb trouwens nog steeds niet gelezen dat met de huidige generatie Toshiba-spelers dezelfde omkat-truuk uit te halen is. De 3200 blijft dus het type om te hebben.

  23. #48

    Standaard

    Maak tegenwoordig geen gebruik meer van m'n Western Digital mediaplayer maar alleen van de Toshiba waaraan ik nu al m'n harddisks koppel via de USB.

  24. #49

    Standaard

    Blijkbaar is het met de Asus O!Play BDS-700 ook mogelijk om de regio te veranderen. Zie hier.

  25. #50

    Standaard regiovrij maken lg

    hallo iedereen

    wie kan mij helpen
    ik wil mijn Lg BP620 3D blue ray speler graag regiovrij maken daar ik veel dvd,s heb met regio 1 godzilla films die ik graag wil bekijken
    wie kan mij helpen?

Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •