Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 161 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door solitaryman Bekijk bericht
    hallo iedereen

    wie kan mij helpen
    ik wil mijn Lg BP620 3D blue ray speler graag regiovrij maken daar ik veel dvd,s heb met regio 1 godzilla films die ik graag wil bekijken
    wie kan mij helpen?
    Misschien hier:

    http://www.stegen.com/product_info.p...oducts_id/1160

    Nog geen hack van gevonden die met de AB gedaan kan worden en ook geen bestandje dat geladen zou kunnen worden.

    Schijnt hardwarematig te moeten gebeuren, niet goedkoop, beter voor de aanschaf rekening houden met dergelijke zaken
    Have fun and enjoy your collection

  2. #52

    Standaard

    Als t je puur en alleen om dvd's te doen is kan je beter op zoek gaan naar een dvdspeler die regiovrij is of dat te maken is. Ben je voor een paar tientjes wel klaar.

  3. #53

    Standaard

    op bepaalde sites staat dat mijn blu ray speler regiovrij kan worden gemaakt door simpelweg een code in te voeren. Ik neem aan dat dit een fabeltje is. Het gaat om een philips bdp2850. Ik heb nog ggeen regio A blu rays maar zou deze graag willen kopen. Is het mogelijk om deze speler regiovrij te maken?

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FilmFanJim Bekijk bericht
    op bepaalde sites staat dat mijn blu ray speler regiovrij kan worden gemaakt door simpelweg een code in te voeren. Ik neem aan dat dit een fabeltje is. Het gaat om een philips bdp2850. Ik heb nog ggeen regio A blu rays maar zou deze graag willen kopen. Is het mogelijk om deze speler regiovrij te maken?
    Het gaat hierbij om het regiovrij maken voor DVD's en niet voor Blu-rays.

  5. #55

    Standaard

    Ik heb onlangs de Philips blu-ray speler 3380 gekocht en de code opgezocht op http://www.videohelp.com/dvdhacks.
    Code met mijn afstandsbediening ingevoerd en de 3380 was regio vrij (alleen dvd).
    Voor blu-ray speler regio vrij kun je terecht bij Stegen Electronics.

  6. #56

    Standaard

    Kun je de Panasonic BD 75 ook regiovrij maken voor dvd?

  7. #57

    Standaard

    ik heb het zelfde probleem

    ik had een blu ray speler regio vrij merk pioneer bdp-333
    en ik moest met de afstandsbediening af en toe van regio verwisselen
    maar nu werkt het niet meer
    tevens pakt hij sommige blu ray s niet mer maar als ik ze in de ps3 stopt doen ze het wel
    weet iemand wat het probleem is
    en als ik een nieuwe zou halen wat is dan de beste die er is die het goed doet zonder verdere trammelant

    alvast bedankt

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    ik heb het zelfde probleem

    ik had een blu ray speler regio vrij merk pioneer bdp-333
    en ik moest met de afstandsbediening af en toe van regio verwisselen
    maar nu werkt het niet meer
    tevens pakt hij sommige blu ray s niet mer maar als ik ze in de ps3 stopt doen ze het wel
    weet iemand wat het probleem is
    en als ik een nieuwe zou halen wat is dan de beste die er is die het goed doet zonder verdere trammelant

    alvast bedankt
    Jammer dat je zuinig bent met je info, je gebruik en leeftijd van het apparaat kunnen bijvoorbeeld
    een indicatie zijn dat de laser begint op te raken, het niet kunnen lezen van sommige schijven is
    een beginnende waarschuwing hiervan.

    De beste die er is..... ja, je kunt dan ook beter een prijs opgeven, alle waar naar zijn geld, de allerbeste
    kan wel eens heel erg duur zijn, met andere woorden, je dient toch wel een budget op te geven.

    Tevens je wensen, moet hij 3D zijn, eventueel 2 HDMI uitgangen etc etc.
    Have fun and enjoy your collection

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Jammer dat je zuinig bent met je info, je gebruik en leeftijd van het apparaat kunnen bijvoorbeeld
    een indicatie zijn dat de laser begint op te raken, het niet kunnen lezen van sommige schijven is
    een beginnende waarschuwing hiervan.

    De beste die er is..... ja, je kunt dan ook beter een prijs opgeven, alle waar naar zijn geld, de allerbeste
    kan wel eens heel erg duur zijn, met andere woorden, je dient toch wel een budget op te geven.

    Tevens je wensen, moet hij 3D zijn, eventueel 2 HDMI uitgangen etc etc.
    Hij is nou 2 jaar oud.
    Niet zoveel gebruikt alleen voor de import films dvd s en blu-rays .
    Maar ik gebruik voornamelijk de ps3 gaat sneller deze is nogal traag met opstarten maar de dvd s en import dvd werken wel goed.
    Alleen de import blu rays uit amerika titles als night of the creeps the monster sqaud the island deathship hatchet 1 en 2 galaxy of terror humanoids from the deep the boogens.
    Die werken niet meer en deden het eerst wel ik moest met mijn afstandsbediening op 1 drukken als hij uit stond dan werd dat regio a en op 2 drukken als het regio b moest zijn en op 3 voor regio c.
    Heb er zelf een bose 321 gsx op aan gesloten mischien dat dat ook iets kan zijn.

    Me wensen
    nee 3d is niet nodig krijg er last van met mijn ogen net als in de bioscoop
    hdmi uitgang sluit allen mijn tv er op aan zover ik weet zal niet weten wat ik er nog meer op aan kan sluiten
    het budget is ongeveer 500 euro wat ik er aan wil besteden

    mischien heeft u meer aan deze informatie

    alvast bedankt voor de moeite om het te willen lezen
    Laatst aangepast door locomotive : 28-07-2013 om 11:48

  10. #60

    Standaard

    Weinig gebruikt, dan mag je de problemen die je vermeld eigenlijk helemaal niet hebben, of het moet zijn dat je een bedieningsfoutje hebt
    gemaakt of dat de speler wat "eigenwijs" is als hij van zone moet veranderen, al zal een speler, als hij de schijf wel kan lezen, melden dat
    er een regio/zone fout is.

    Twee jaar is niet echt oud voor een speler met weinig draaiuren, zou eerst eens aan tafel gaan zitten met de leverancier van die nu
    wat weigerachtige speler, dat mag namelijk niet. Je hebt overigens langer dan 2 jaar garantie, je moet er helaas bij de leverancier
    van het apparaat wel wat moeite voor doen om je consumenten rechten ook uitgevoerd te krijgen, zou er in dit geval zeker wat moeite
    voor doen, ik neem aan dat je wat extra's hebt betaald voor dit apparaat om hem ook daadwerkelijk van zone's/regio's te kunnen laten wisselen.

    Het bedrag dat wilt besteden is heel mooi, helaas net iets te weinig voor een Oppo, maar zoals gezegd, eerst even aan tafel gaan zitten
    met je huidige leverancier en als die dwarsligt, hier graag even vermelden en daar zeker geen andere speler meer kopen.

    Wil je geen moeite nemen met je huidige leverancier, dan zijn er met Google wel een paar leveranciers van zone vrije spelers te vinden, oa :

    http://www.stegen.com/nl/6-multiregio-blu-ray-spelers

    Keus genoeg en soms kun je dan beter een goedkope nemen, die gooi je even makkelijker uit de roulatie dan een dure en voor 1 dure
    kun je wel 3 of meer goedkope spelers kopen...... en dat geeft ook 3 a meer keer 2 jaar garantie

    Mmm, heb je nog niet echt een merk gehoord...... kan dat ook moeilijk geven, maar zou toch eerst bovenstaand overwegen en dan kan 1 merk wel
    eens niet helemaal meer zo belangrijk zijn.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Weinig gebruikt, dan mag je de problemen die je vermeld eigenlijk helemaal niet hebben, of het moet zijn dat je een bedieningsfoutje hebt
    gemaakt of dat de speler wat "eigenwijs" is als hij van zone moet veranderen, al zal een speler, als hij de schijf wel kan lezen, melden dat
    er een regio/zone fout is.

    Twee jaar is niet echt oud voor een speler met weinig draaiuren, zou eerst eens aan tafel gaan zitten met de leverancier van die nu
    wat weigerachtige speler, dat mag namelijk niet. Je hebt overigens langer dan 2 jaar garantie, je moet er helaas bij de leverancier
    van het apparaat wel wat moeite voor doen om je consumenten rechten ook uitgevoerd te krijgen, zou er in dit geval zeker wat moeite
    voor doen, ik neem aan dat je wat extra's hebt betaald voor dit apparaat om hem ook daadwerkelijk van zone's/regio's te kunnen laten wisselen.

    Het bedrag dat wilt besteden is heel mooi, helaas net iets te weinig voor een Oppo, maar zoals gezegd, eerst even aan tafel gaan zitten
    met je huidige leverancier en als die dwarsligt, hier graag even vermelden en daar zeker geen andere speler meer kopen.

    Wil je geen moeite nemen met je huidige leverancier, dan zijn er met Google wel een paar leveranciers van zone vrije spelers te vinden, oa :

    http://www.stegen.com/nl/6-multiregio-blu-ray-spelers

    Keus genoeg en soms kun je dan beter een goedkope nemen, die gooi je even makkelijker uit de roulatie dan een dure en voor 1 dure
    kun je wel 3 of meer goedkope spelers kopen...... en dat geeft ook 3 a meer keer 2 jaar garantie

    Mmm, heb je nog niet echt een merk gehoord...... kan dat ook moeilijk geven, maar zou toch eerst bovenstaand overwegen en dan kan 1 merk wel
    eens niet helemaal meer zo belangrijk zijn.
    ik ben er al langs geweest en ja als antwoord ik had precies 2 jaar garantie en die zijn nu voorbij dus helaas
    ja het ombouwen koste me 100 euro extra

    de winkel was in arnhem in de steenstraat en heet foto video smiths staat vaak wel aan geschreven als goede service maar tot ze je geld hebben zeker

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locomotive Bekijk bericht
    ik ben er al langs geweest en ja als antwoord ik had precies 2 jaar garantie en die zijn nu voorbij dus helaas
    ja het ombouwen koste me 100 euro extra

    de winkel was in arnhem in de steenstraat en heet foto video smiths staat vaak wel aan geschreven als goede service maar tot ze je geld hebben zeker
    Je consumenten bescherming gaat voorbij de 2 jaar, het wordt alleen wel zaak dat je je tanden moet laten zien.

    Je weet nu in ieder geval waar je NIET meer moet zijn Triest winkeltje, die foto video smiths.

    Heb zelf een Oppo, deze valt helaas buiten je gestelde budget, hij is wel snel en ook heel stil,
    er hangt echter een stevig prijskaartje aan.

    Misschien toch nog eens je gezicht laten zien bij Smiths en daar aandringen op een consumentenvriendelijke oplossing?
    Het liefst als het een beetje druk is........ zeer zeker niet meer iets nieuws kopen daar, of het moet zijn met een
    echt reële korting(korting die een lagere prijs geeft dan bij de goedkoopste aanbieder op bijvoorbeeld het internet)
    ivm de hapringen van je huidige apparaat.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    om nog terug te komen op blu ray spelers

    ik denk zelf om er heen uit amerika te laten komen dan ben ik gelijk overal van af kan ik gewoon regio a draaien en regio b maar op de ps3
    iemand nog suggesties wat een goede speler is voor rond de 500 euro of is dat dan helemaal niet meer nodig aangezien het alleen voor de blu ray films zijn en kan en goekopere versie dan net zo goed zijn

  14. #64

    Standaard

    Je hebt voor 500 euro toch ook een gemodifeerde blu ray speler of zijn die zo duur?
    this is my boomstick!!!

  15. #65

    Standaard

    http://www.stegen.com/nl/6-multiregio-blu-ray-spelers

    keus genoeg....

    Met een beetje googlen is er een hoop te vinden.

    Op beeld en geluid ontlopen de dure en de iets goedkopre spelers elkaar met het afspelen van een BRschijfje niet zoveel, als
    je de wat betere apparatuur(TV, Receiver,speakers)hebt, dan zal je wel verschil kunnen zien, maar gaat het je om gewoon goed beeld dan zou ik
    me niet al te druk maken. Een ander verhaal is het afspelen van Dvd's, het upscalen op een goedkopere speler is vaak wel zichtbaar
    minder dan bij een duurdere speler. Dan zijn er nog zaken als afwerking en bedieningsgemak..... moet je gewoon even voor jezelf
    tegen elkaar afwegen.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard

    ja nogmaals mij

    gister avond maar is bezig gegaan met mijn oude pioneer blijkbaar zit er een internet ingang achter ja iemand als ik die niet zoveel met internet opheeft en snel dat bijltje erbij neer gooit als apperatuur niet werkt
    kwam op de gedachte om hem toch maar eens die internet stekker er in te steken
    en ja hoor dat blu ray speler kreeg een update of zoiets maar goed dat duurde 10 minuten ofzo
    en toen zat er ook zo n menu scherm bij met allerei instellingen waar ik ook niet bijster veel van snapte 1080 i 1080 p voor dvd instellingen ofzo
    maar goed toen weer blu ray speler uit gezet op 1 gedrukt op de afstands bediening the incredible melting men er ingestopt regio a blu ray en bingo hij draaide
    gelijk maar hatchet 1 nen 2 gepakt the monster sqaud en nog wat regio a titles en ja meneer pakt ze weer
    dus bij deze scheelt me 500 euro kan ik weer gebruiken voor nieuwe films te besteden
    en aan dvdprofilergek die me toch heeft willen helpen aan informatie

    EEN GROTE BEDANK MENEER

    nu terug naar de films

  17. #67

    Standaard

    Zijn er tegenwoordig naast Stegen.com nog andere al dan niet online winkels die regiovrije spelers verkopen?

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Zijn er tegenwoordig naast Stegen.com nog andere al dan niet online winkels die regiovrije spelers verkopen?

    Ken deze nog:

    http://www.jvbdigital.nl/jvb.asp

    Opletten, prijzen zijn exl. BTW, iets dat ik zelf niet zo goed kan waarderen, de meesten moeten immers BTW betalen en door je prijzen zonder BTW op te geven lijk je goedkoper dan een ander.

    Overigens wel een serieuze verkoper die je snel helpt met vragen en dergelijke.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #69

    Standaard

    Dat was er idd ook nog eentje, gaat ook al een tijdje mee.
    Zag ook dat Elvic de Oppo's voor vergelijkbare prijzen verkoopt.
    Maar verder is er niet heel veel keuze meer heb ik t idee...

  20. #70

    Standaard

    De goedkoopste bij Stegen is de LG BP125. Deze kost 48 euro maar bij Stegen 169. Dat regiovrij maken is wel een duur geintje helaas....
    Ben ook op zoek naar alternatieven maar nog niet gevonden.

  21. #71

    Standaard

    Ben weer eens (nog steeds) naar een regiovrije Blu-Ray speler. Mn zoektocht komt steeds bij Stegen uit als goedkoopste optie (199,-).

    Als er andere alternatieven zijn, verneem ik het graag.

  22. #72

    Standaard

    Als het jou om de goedkoopste gaat, dat neem je die toch? Ik zweer zelf bij Oppo, want dat komt vooral omdat ik bouwkwaliteit en afwerking van een Blu-ray speler ook erg belangrijk vind. Dat ik daarvoor een premium prijs betaal, so be it.
    199 euro vind ik voor een Blu-ray speler weinig geld, en als deze dan ook nog regiovrij is heb je helemaal een koopje.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    http://www.ebay.nl/itm/Panasonic-DVD...item19c06e0f09

    Kun je deze remote ook ergens anders kopen? Ik heb geen pay pal.
    Dat is alleen voor dvd, kijk eens op videohelp.com of er niet een makkelijkere manier is voor je speler.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is alleen voor dvd, kijk eens op videohelp.com of er niet een makkelijkere manier is voor je speler.

    Dat heb ik als eerste geprobeerd, maar voor deze speler is geen code bekend, daarom lijkt deze remote nog de enigste optie. Alle nieuwe 3D blu ray spelers staan geen codes voor op deze site, ik ga niet bij stegen twee keer zoveel betalen als ik alleen maar de DVD gedeelte regiovrij wil.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •