Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 161 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Werkt er ook niets van een andere speler van hetzelfde jaar of een jaar eerder?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #77

    Standaard

    Tjee:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks?dv...&Search=Search

    deze misschien:

    http://www.kieskeurig.nl/blu-ray_spe...dp2100/prijzen


    Garantie tot de deurknop! Niemand garandeerd dat de speler het ook zal doen!

    Indien gewenst, zelf verder kijken voor een speler die wel 3D of "smart" is, bovenstaand is enkel een voorbeeldje dat ik binnen 5 minuten gevonden had.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Tjee:

    http://www.videohelp.com/dvdhacks?dv...&Search=Search

    deze misschien:

    http://www.kieskeurig.nl/blu-ray_spe...dp2100/prijzen


    Garantie tot de deurknop! Niemand garandeerd dat de speler het ook zal doen!

    Indien gewenst, zelf verder kijken voor een speler die wel 3D of "smart" is, bovenstaand is enkel een voorbeeldje dat ik binnen 5 minuten gevonden had.
    Lol, monstermuis wil een Panasonic regiovrij maken voor DVD, hij/zij zit dus eigenlijk in het verkeerde draadje Herman...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Lol, monstermuis wil een Panasonic regiovrij maken voor DVD, hij/zij zit dus eigenlijk in het verkeerde draadje Herman...
    Dan maar hopen dat het gegeven antwoord acceptabel is... , dan is er toch nog iets goed gegaan
    Have fun and enjoy your collection

  5. #80

    Standaard

    Deze topic gaat over blu ray spelers waar je de regio van kan veranderen, lijkt me wel de goede topic

  6. #81

    Standaard

    De Philips BDP8000 blu-ray speler is heel simpel om regiovrij te maken. Kwestie van een paar codes invoeren op je afstandsbediening.
    Werkt perfect.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    De Philips BDP8000 blu-ray speler is heel simpel om regiovrij te maken. Kwestie van een paar codes invoeren op je afstandsbediening.
    Werkt perfect.
    Ik denk dat dit niet klopt.
    Voor dvd's kan je die regiovrij maken (0/1/2/3/4/5/6). Ik dacht dat de originele poster bedoelde ook voor Blu-rays (A/B/C)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #83

    Standaard

    Ik heb net een Samsung Bluray speler gekocht die volgens de website videohack regiovrij te maken is voor dvd, maar het wil me nog niet lukken. Samsung BD-F5500E Wit
    Ik dacht ik koop wel een iets ouder model, want alle nieuwere spelers zijn geen codes voor te krijgen.

  9. #84

    Standaard

    Klopt Werner dit is alleen voor dvd (had ik er even bij moeten vermelden).

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monstermuis Bekijk bericht
    Ik heb net een Samsung Bluray speler gekocht die volgens de website videohack regiovrij te maken is voor dvd, maar het wil me nog niet lukken. Samsung BD-F5500E Wit
    Ik dacht ik koop wel een iets ouder model, want alle nieuwere spelers zijn geen codes voor te krijgen.
    Deze hack?:

    Samsung BD-F5500 1 user region code/hacks January 06, 2015 Post region code/hack comment
    Region code hack posted by Arturcobain, January 06 2015:

    DVD region Free:
    WITH THE REMOTE CONTROL OF YOUR BLUE RAY

    1. Power ON. No disc.OPEN TRAY
    2. Press REPEAT button.
    3. Press 7-6-8-8-4 (or your region code).
    3. The current machcines region code will display at the top
    left of the screen.
    4. Press 9 to change to free region.

    Patience. I did this like 10 times before it works.

    1- 29334
    2- 57538
    3- 56732
    4- 76884
    5- 53814
    6- 24462
    Het gaat in die hack over de BD-F5500 zonder een E (waarschijnlijk van Europa) zou zeker code 57538 ook eens proberen
    om mee te beginnen, hoop dat het je lukt
    Have fun and enjoy your collection

  11. #86

    Standaard

    Zijn er tegenwoordig nog blu-ray spelers die zelf regio vrij (voor blu-ray) te maken zijn? Of ben ik aangewezen op Stegen.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow Bekijk bericht
    Zijn er tegenwoordig nog blu-ray spelers die zelf regio vrij (voor blu-ray) te maken zijn? Of ben ik aangewezen op Stegen.
    Als je dat wil moet je wellicht eerst een cursus lassen volgen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als je dat wil moet je wellicht eerst een cursus lassen volgen...
    Misschien had ik het woordje 'makkelijk' toe moeten voegen. Dan doel ik op code's, simpele firmware hacks, dat soort dingen. Zoals een aantal Philips en Toshiba spelers een paar jaar geleden.
    Maar ik begrijp dat het antwoord 'nee' is

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow Bekijk bericht
    Misschien had ik het woordje 'makkelijk' toe moeten voegen. Dan doel ik op code's, simpele firmware hacks, dat soort dingen. Zoals een aantal Philips en Toshiba spelers een paar jaar geleden.
    Maar ik begrijp dat het antwoord 'nee' is
    Voor BR-spelers hebben ze dat inderdaad een stuk moeilijker gemaakt, net omwille van de regiocodehacks. Anderzijds is sindsdien er wereldwijd een tendens ontstaan waardoor majors als Warner en Universal systematisch regiovrij zijn. Het zijn vooral de kleinere arthouse-labels als Criterion die aan de codering vasthouden. Nogal logisch want die moeten relatief meer investeren terwijl een major als Warner het echt geen fluit kan schelen of ze geld aan je verdienen in de VS of in Europa.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Voor BR-spelers hebben ze dat inderdaad een stuk moeilijker gemaakt, net omwille van de regiocodehacks. Anderzijds is sindsdien er wereldwijd een tendens ontstaan waardoor majors als Warner en Universal systematisch regiovrij zijn. Het zijn vooral de kleinere arthouse-labels als Criterion die aan de codering vasthouden. Nogal logisch want die moeten relatief meer investeren terwijl een major als Warner het echt geen fluit kan schelen of ze geld aan je verdienen in de VS of in Europa.
    Bedankt voor de uitleg. Het is inderdaad wel te merken dat steeds meer regiovrij is. Maar lang niet alles. Dus ik heb maar een regiovrije speler bij Stegen besteld, dan ben ik helemaal van die beperking af.

  16. #91
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    weet niet of 'ie er al tussen stond, maar de Denon DBT-1713 en 3313 zijn vrij makkelijk om te zetten naar DVD regio-vrij (0) en is per keer om te zetten naar blu-ray regio A, B of C

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    weet niet of 'ie er al tussen stond, maar de Denon DBT-1713 en 3313 zijn vrij makkelijk om te zetten naar DVD regio-vrij (0) en is per keer om te zetten naar blu-ray regio A, B of C
    Bedankt voor de tip. Ik ben op zich nog steeds wel heel tevreden met m'n Toshiba (die ik weinig hoef te gebruiken trouwens) maar het is fijn om te weten dat er 3 jaar na dato ook actuele spelers zijn waarmee je het kunstje kunt uithalen.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    weet niet of 'ie er al tussen stond, maar de Denon DBT-1713 en 3313 zijn vrij makkelijk om te zetten naar DVD regio-vrij (0) en is per keer om te zetten naar blu-ray regio A, B of C
    Waar vind ik hoe je de Denon DBT-3313UD regiovrij kunt maken????

  19. #94

    Standaard

    Ik ben sinds kort in het bezit van een Denon DBT-3313UD Blu Ray speler. Helaas is deze niet regiovrij. Ik heb al contact gezocht met Denon Customer Service met de vraag of (en hoe) deze speler regiovrij te maken is. Denon verwijst mij naar de verkoper voor verdere afhandeling. De verkoper verwijst weer naar Denon...en zo is het cirkeltje weer rond.
    Ik heb al diverse fora bezocht en er schijnt een USB stick te zijn waarmee je van regio kan wisselen, zowel voor de Dvd's als de Blu Ray's.

    Als ik bij Denon hierover informeer zeggen ze simpelweg dat ze me niet kunnen helpen. Slechte service... Ik heb zelfs een dealer in de UK benaderd waarvan ik weet dat hij deze service kan aanbieden i.o.m Denon zelf. Hij antwoordde dat hij van Denon alleen UK klanten mag helpen en verwijst mij naar de Nederlandse tak van Denon.
    Die heb ik toen weer benaderd met het antwoord van de Engelse verkoper.... En weer antwoord Denon Nederland dat ze me niet kunnen helpen.

    Heeft iemand hier nog suggesties?? In een eerder bericht in dit topic werd gesteld dat de Denon DBT-3313 vrij makkelijk om te zetten zou zijn naar een regiovrije versie, maar ik heb helaas nog geen suggestie of tip gekregen hoe dit te bewerkstelligen is.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PRS Bekijk bericht
    Ik ben sinds kort in het bezit van een Denon DBT-3313UD Blu Ray speler. Helaas is deze niet regiovrij. Ik heb al contact gezocht met Denon Customer Service met de vraag of (en hoe) deze speler regiovrij te maken is. Denon verwijst mij naar de verkoper voor verdere afhandeling. De verkoper verwijst weer naar Denon...en zo is het cirkeltje weer rond.
    Ik heb al diverse fora bezocht en er schijnt een USB stick te zijn waarmee je van regio kan wisselen, zowel voor de Dvd's als de Blu Ray's.

    Als ik bij Denon hierover informeer zeggen ze simpelweg dat ze me niet kunnen helpen. Slechte service... Ik heb zelfs een dealer in de UK benaderd waarvan ik weet dat hij deze service kan aanbieden i.o.m Denon zelf. Hij antwoordde dat hij van Denon alleen UK klanten mag helpen en verwijst mij naar de Nederlandse tak van Denon.
    Die heb ik toen weer benaderd met het antwoord van de Engelse verkoper.... En weer antwoord Denon Nederland dat ze me niet kunnen helpen.

    Heeft iemand hier nog suggesties?? In een eerder bericht in dit topic werd gesteld dat de Denon DBT-3313 vrij makkelijk om te zetten zou zijn naar een regiovrije versie, maar ik heb helaas nog geen suggestie of tip gekregen hoe dit te bewerkstelligen is.
    Ik had als ik jou was die opschepper die dat bericht geplaatst heeft eerst nog even benaderd, en gevraagd naar de gegevens over de hack, voordat ik de aankoop had gedaan.

    Je kan zelf ook zien wie dat bericht heeft geplaatst, neem er via PM eens contact mee op..... ben benieuwd wat je als reactie krijgt, ja echt waar, mag graag praatjesmakers aanpakken,
    help graag serieuze mensen, maar ben er een beetje mee gestopt nadat ik wel ontdekt heb dat er veel vragenstellers te beroerd zijn om terug te koppelen en de helper te bedanken.

    Ben benieuwd naar het antwoord van de praatjesmaker
    Have fun and enjoy your collection

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Bedankt voor de tip. Ik ben op zich nog steeds wel heel tevreden met m'n Toshiba (die ik weinig hoef te gebruiken trouwens) maar het is fijn om te weten dat er 3 jaar na dato ook actuele spelers zijn waarmee je het kunstje kunt uithalen.
    Geweldige reactie

    Niks gecontroleerd en een bedankje gegeven op een bla bla bla bericht zonder enige verwijzing dan ook maar ergens naar toe

    Ik help/hielp hier mensen met uitgebreide info en kreeg nul voor veel, je geeft veel voor nul, geloof niet alles wat je voorgeschoteld krijgt,
    je lijkt zo wel op het nl stemvolk dat stemt op de loze beloftes van onze volksvertegenwoordigers die er enkel zitten om hun eigen zak te
    vullen

    Komop Memphisflash.... geef die info waar men vrij makkelijk kan omzetten naar DVD regio-vrij en blu-ray omzetten naar regio/zone A B C
    met de Denon DBT-1713 en 3313.

    Ben echt benieuwd
    Have fun and enjoy your collection

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik had als ik jou was die opschepper die dat bericht geplaatst heeft eerst nog even benaderd, en gevraagd naar de gegevens over de hack, voordat ik de aankoop had gedaan.

    Je kan zelf ook zien wie dat bericht heeft geplaatst, neem er via PM eens contact mee op..... ben benieuwd wat je als reactie krijgt, ja echt waar, mag graag praatjesmakers aanpakken,
    help graag serieuze mensen, maar ben er een beetje mee gestopt nadat ik wel ontdekt heb dat er veel vragenstellers te beroerd zijn om terug te koppelen en de helper te bedanken.

    Ben benieuwd naar het antwoord van de praatjesmaker
    Ik was er zo aan gewend om op mijn oude NAD Viso 5 alles af te kunnen spelen dat ik er bij de aanschaf van de Denon DBT-3313 niet eens op heb gelet of hij wel regiovrij was....
    Yep, een beeeetje stom. Vandaar mijn zoektocht om dit alsnog voor elkaar te kunnen krijgen. Na het eerder gememoreerde geneuzel met de verkoper en onze 'vrienden' van Denon Nederland kwam ik onder andere dit forum tegen en kreeg een sprankje hoop op een oplossing.

    Na het plaatsen van mijn eerste post als nieuwkomer op dit forum, heb ik Memphisflash natuurlijk een PM gestuurd met de vraag of hij/zij me verder kon helpen. Enkele dagen later heb ik er een tweede PM aan gewijd... Helaas heb ik nog geen reactie ontvangen, maar ik blijf goede hoop houden. Mensen kunnen het druk hebben en vergeten soms dingen...
    Ondanks alle ellende in deze wereld ga ik er van uit dat de mens, in basis, van goede wil is, maar het soms even duurt voor het eruit komt.
    Datzelfde geldt voor een bedankje achteraf, als je iemand verder hebt geholpen.
    Ik heb er een gewoonte van gemaakt om mensen een berichtje te sturen als ik iets van ze heb ontvangen, bijvoorbeeld na een aanschaf via iets als Marktplaats...
    Gewoon even laten weten dat het item is aangekomen en danken voor de correcte afhandeling... Kleine moeite....zo gedaan.


    Ik zeg altijd maar...."Wil je de wereld verbeteren....begin bij jezelf...." ik ben er al een tijdje mee bezig...


    @Mephisflash: ik hoop nog van je te horen, bij deze vast bij voorbaat bedankt...

  23. #98

    Standaard

    Je hebt al eens gezocht op "Denon DBT-3313UD region free"?
    Je zou zeggen dat je zo toch op t spoor zou moeten kunnen komen van die hier en daar genoemde USB stick...

  24. #99
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    De 'praatjesmaker/opschepper' heeft inmiddels de firmware verstuurd, en het zou mooi zijn als ik hier nog feedback op krijg of heel ander naar behoren werkt - ik denk het wel ...
    Als nog meer mensen interesse hebben, graaf een mail naar mij privé ... ik krijg blijkbaar geen PM berichten ... p.tiel@home.nl

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash Bekijk bericht
    De 'praatjesmaker/opschepper' heeft inmiddels de firmware verstuurd, en het zou mooi zijn als ik hier nog feedback op krijg of heel ander naar behoren werkt - ik denk het wel ...
    Als nog meer mensen interesse hebben, graaf een mail naar mij privé ... ik krijg blijkbaar geen PM berichten ... ___@home.nl
    Compliment

    Zou als ik jou was toch wel je email adres verwijderen, en aan de modjes vragen om eea na te kijken waarom je dan geen PM krijgt,
    dat zou opgelost moeten kunnen worden. (heb in het citaat ook een deel van je E adres verwijderd.)

    Heb je vermeld dat het gebruik van de door je opgestuurde firmware voor eigen risico is omdat er wat complicaties kunnen optreden,
    tot het volledig onbruikbaar worden van een apparaat ( wil niemand bang maken hoor )

    Zo te zien is PRS iemand die wel feefback geeft, dat vind ik zelf ook altijd heel erg fijn, enkele slechten hebben het voor
    de goeden bij mij wat verpest, sta niet meer vooraan om nieuwkomers te helpen, de oudgedienden krijgen nog het
    voordeel van de twijfel
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •