De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Destination 5 [Blu-ray Disc]

    Final Destination 5

    Het vijfde deel alweer van deze populaire horror-reeks.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer dat je vertelt dat dit een prequel is.
    Ik vond dat juist een ontzettend leuke en frisse twist aan het eind. Omdat je de hele film totaal geen idee hebt wanneer het zich allemaal afspeelt.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Puts Bekijk bericht
    Jammer dat je vertelt dat dit een prequel is.
    Ik vond dat juist een ontzettend leuke en frisse twist aan het eind. Omdat je de hele film totaal geen idee hebt wanneer het zich allemaal afspeelt.
    Ik heb daar even over nagedacht, maar ik vond het toch te belangrijk om weg te laten.

    Maar de link die aan het einde heb ik niet verteld.
    Laatst aangepast door Rene Cloosterman : 26-01-2012 om 18:34

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Ik heb daar even over nagedacht, maar ik vond het toch te belangrijk om weg te laten.

    Maar de link die aan het einde heb ik niet verteld.
    Klopt, maar nu komt de ontknoping in Flight 180 minder aan. Omdat je immers al weet dat het een prequel is kun je dit al eerder aan zien komen.
    Je opmerking over dat dit een prequel is komt omdat je zegt dat 2,3 en 4 nog voortborduren op deel 1.
    Zeg dan dat dit deel een frisse verrassing heeft. Dat geeft veel minder weg dan dat je zegt dat het een prequel betreft, want dan gaan mensen juist zoeken naar een aanknoping met deel 1.
    Dit deel borduurt ook voort op hetzelfde gegeven en is qua opbouw eigenlijk hetzelfde als de rest in de reeks. Je hoeft dus helemaal niet te zeggen dat dit deel terug gaat naar het begin (dat doen ze alleen twisttechnisch en niet qua film) en een prequel is. Als ze de slimme twist op het einde niet gedaan hadden, was dit deel net zo overbodig als deel 4.
    Laatst aangepast door Puts : 26-01-2012 om 20:27

  5. #5

    Standaard

    Ik vindt dat er ook een vermelding mag worden gegeven over de achterlijke afmeting van deze hoes! Het is een gewone hoogte van een dvd hoes maar met de dikte ( en kleur ) van een blu-ray hoes. De 3D versie is wel gewoon " blu ray formaat ".
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Ik vindt dat er ook een vermelding mag worden gegeven over de achterlijke afmeting van deze hoes! Het is een gewone hoogte van een dvd hoes maar met de dikte ( en kleur ) van een blu-ray hoes. De 3D versie is wel gewoon " blu ray formaat ".
    Bedoel je de kartonnen hoes ?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Puts Bekijk bericht
    Klopt, maar nu komt de ontknoping in Flight 180 minder aan. Omdat je immers al weet dat het een prequel is kun je dit al eerder aan zien komen.
    Je opmerking over dat dit een prequel is komt omdat je zegt dat 2,3 en 4 nog voortborduren op deel 1.
    Zeg dan dat dit deel een frisse verrassing heeft. Dat geeft veel minder weg dan dat je zegt dat het een prequel betreft, want dan gaan mensen juist zoeken naar een aanknoping met deel 1.
    Dit deel borduurt ook voort op hetzelfde gegeven en is qua opbouw eigenlijk hetzelfde als de rest in de reeks. Je hoeft dus helemaal niet te zeggen dat dit deel terug gaat naar het begin (dat doen ze alleen twisttechnisch en niet qua film) en een prequel is. Als ze de slimme twist op het einde niet gedaan hadden, was dit deel net zo overbodig als deel 4.
    Ik ben het met je eens, het einde was ook voor mij een welkome verassing. Ik heb de tekst iets aangepast zodat er minder wordt vrijgegeven.
    Je kunt nu wel lezen dat hij terug gaat, maar niet naar welke tijd.

  8. #8

    Standaard



    Nu komt het over alsof er met een schone lei is begonnen. Dit is beter zo.

  9. #9

    Standaard

    Prima mee vermaakt, al is het nu niet zo geloofwaardig meer als deel een en nogal over the top. Scene's op de brug zijn echter ontzettend gaaf en goed gedaan....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Ik was toch wel blij verrast door deze film. Zeker na het in mijn ogen abominabele deel 4...
    Inderdaad geen Oscarwaardige acteerprestaties, maar wel leuke 'death scenes' en goede special effects. De kleine twist was ook leuk gedaan.

    Maar hoe gaan ze nu verder met de serie vraag ik mij af
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Bedoel je de kartonnen hoes ?
    Nee, de hoogte van de hoes. Die is gewoon op DVD formaat. Kortom, als je blu-rays en dvd gescheiden hebt staan, zie je erop eens een hoes tussen staan die er totaal niet thuis hoort. Erg jammer ( was ook al zo met de versie van New kids Turbo, ook al zo'n bout hoes ).
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Nee, de hoogte van de hoes. Die is gewoon op DVD formaat. Kortom, als je blu-rays en dvd gescheiden hebt staan, zie je erop eens een hoes tussen staan die er totaal niet thuis hoort. Erg jammer ( was ook al zo met de versie van New kids Turbo, ook al zo'n bout hoes ).
    Ik heb idd een kartonnen DVD hoesje eromheen, maar die kun je natuurlijk ook gewoon weggooien en de plastic hoes gebruiken. Maar ik snap je probleem als je de originele verpakking wilt behouden.

    Of heb jij een andere verpakking dan wij ?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rene Cloosterman Bekijk bericht
    Ik heb idd een kartonnen DVD hoesje eromheen, maar die kun je natuurlijk ook gewoon weggooien en de plastic hoes gebruiken. Maar ik snap je probleem als je de originele verpakking wilt behouden.

    Of heb jij een andere verpakking dan wij ?
    Ik hou altijd alle slipcovers en idd zeer vervelend voor in de dvd kast. Wie gooit dat nu weg ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Ik hou altijd alle slipcovers en idd zeer vervelend voor in de dvd kast. Wie gooit dat nu weg ?
    Ik ook niet, maar kan me indenken dat sommige deze "verpakking" wegsmiijten.

  16. #16

    Standaard

    Vond het wel een slim idee.. Door deze verpakking past het in de DVD kast en in de BD kast.
    Heb de kartonnen hoes dan ook gewoon weggegooid, wat ik trouwens met de meeste kartonnen hoesjes doe (mits er geen lenticular opzit). Vind ze over het algemeen maar irritant.

    New Kids turbo vond ik wel vervelend evenals Drive Angry.. Bij deze zit je vast aan het DVD-formaat terwijl je ze in je BD kast wil zetten..
    Watched it

  17. #17

    Standaard

    Redelijk goed vervolg op de eerdere filmen uit deze reeks.
    Het scenario is zoals steeds simpel, de vertolkingen zijn niet super.
    Maar de 'ongevallen' zijn wel altijd origineel.
    De special effects zijn wel zeer goed, maar je merkt duidelijk dat ze bedoeld zijn om in 3D te bekijken, al zijn ze in 2D ook al erg indrukwekkend en af en toe gruwelijk.
    Een film voor de liefhebbers van bloed dus...

  18. #18

    Standaard

    Tweede keer dat ik deze film zie, en hij is me nu beter bevallen dan de eerste keer.
    Wel is deze prent veel bloederiger dan de vorigen.
    Maar dat zal voor velen net een pluspunt zijn.

    Commentaar 2012:
    Redelijk goed vervolg op de eerdere filmen uit deze reeks.
    Het scenario is zoals steeds simpel, de vertolkingen zijn niet super.
    Maar de 'ongevallen' zijn wel altijd origineel.
    De special effects zijn wel zeer goed, maar je merkt duidelijk dat ze bedoeld zijn om in 3D te bekijken, al zijn ze in 2D ook al erg indrukwekkend en af en toe gruwelijk.
    Een film voor de liefhebbers van bloed dus...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •